Namen drieling (meiden)
donderdag 1 januari 2015 om 23:10
Hallo,
Wij hebben een poosje geleden te horen gekregen dat wij in verwachting zijn van een drieling. Gisteren bleek uit de echo het geslacht van de drie: het zijn 3 meiden.
Nu zijn wij opzoek naar leuke namen voor de meiden, omdat wij zelf vrij inspriratieloos zijn.
We houden niet van lange, en/of wat (volgens mijn man) 'tuttige' namen.
Ideeën?
Wij hebben een poosje geleden te horen gekregen dat wij in verwachting zijn van een drieling. Gisteren bleek uit de echo het geslacht van de drie: het zijn 3 meiden.
Nu zijn wij opzoek naar leuke namen voor de meiden, omdat wij zelf vrij inspriratieloos zijn.
We houden niet van lange, en/of wat (volgens mijn man) 'tuttige' namen.
Ideeën?

donderdag 1 januari 2015 om 23:47
quote:Thordis2.0 schreef op 01 januari 2015 @ 23:47:
[...]
Fictieve kinderen, dan mag dat.
Ik moet altijd nog lachen om Daisy, Rose en Hyacinth uit schone schijn.... Ook drie zusjes. To! Doe dat!Ik snap het nu pas.....................
[...]
Fictieve kinderen, dan mag dat.
Ik moet altijd nog lachen om Daisy, Rose en Hyacinth uit schone schijn.... Ook drie zusjes. To! Doe dat!Ik snap het nu pas.....................
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 1 januari 2015 om 23:47
donderdag 1 januari 2015 om 23:48

donderdag 1 januari 2015 om 23:49
quote:Suze02 schreef op 01 januari 2015 @ 23:48:
Zo is dat Solo!
Ik zet morgen wel ff een oproepje op prikbord om te beginnen.
Kijken we daarna wel verder qua feestboek en andere podia als twitter endezo.
He, gezellig!Krijg er enorm veel energie van. Ik ga gelijk mijn netwerk mobiliseren.
Zo is dat Solo!
Ik zet morgen wel ff een oproepje op prikbord om te beginnen.
Kijken we daarna wel verder qua feestboek en andere podia als twitter endezo.
He, gezellig!Krijg er enorm veel energie van. Ik ga gelijk mijn netwerk mobiliseren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 1 januari 2015 om 23:54
quote:barbaracartland schreef op 01 januari 2015 @ 23:52:
Vinnik bij Harry Potter ook zo typisch, zouden die ouders geweten hebben dat Lily hun beeldige perfecte dochter was en Petunia hun burgerlijke truttenkind? Soms zijn de ideetjes van Rowling een beetje kinderlijk.Da's toch juist deel van de charme? Ik vind dat nou juist heel grappig. Zo te lezen ben jij meer een een petunia?
Vinnik bij Harry Potter ook zo typisch, zouden die ouders geweten hebben dat Lily hun beeldige perfecte dochter was en Petunia hun burgerlijke truttenkind? Soms zijn de ideetjes van Rowling een beetje kinderlijk.Da's toch juist deel van de charme? Ik vind dat nou juist heel grappig. Zo te lezen ben jij meer een een petunia?

donderdag 1 januari 2015 om 23:55
Ik heb een beetje medelijden met Petunia, heel klein beetje maar. Zij wilde ook zo graag toveren. Dat ze later een naar mens werd, dat spreekt voor zich.
En noem mij geen Petunia, daar ben ik veel te dik voor! Ik was vroeger een Hermione -ook qua gedrag, maar met betere tanden-, maar ik ben nu eerder een Sprout Goedmoedigheid alom hier.
Ontopic: kon ik maar toveren, dan toverde ik TO in het topic!
En noem mij geen Petunia, daar ben ik veel te dik voor! Ik was vroeger een Hermione -ook qua gedrag, maar met betere tanden-, maar ik ben nu eerder een Sprout Goedmoedigheid alom hier.
Ontopic: kon ik maar toveren, dan toverde ik TO in het topic!