Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ephina schreef op 05 januari 2015 @ 00:57:

Eens met MissSW. Ik wil, in de toekomst, mijn kinderen nooit belonen of straffen met voedsel.Dat sowieso. Deze regel boven alles.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
Hier hebben we standaard yoghurt of kwark inderdaad. Of vanillevla. Maar soms dan mag hij in de winkel zelf een toetje uitzoeken (dan pakt hij altijd Paula koeienvla ). Zielsgelukkig is hij dan
quote:Ephina schreef op 05 januari 2015 @ 00:57:

Eens met MissSW. Ik wil, in de toekomst, mijn kinderen nooit belonen of straffen met voedsel.Of troosten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat fijn Amaqanda .

@MissSW, hopen dat die medicijnen een beetje snel gaan werken nu .

Ik ben The Underworld aan het kijken. Best vermakelijk. Geen idee waarom ik niet naar bed ga though. Ben moe. En inmiddels 19 uur wakker.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 05 januari 2015 @ 01:01:

[...]

Of troosten.Of zoet houden met eten.
En dat inderdaad. Eten doe je omdat je trek hebt en daar mag je absoluut van genieten. En gezond is lekker. Eten moet geen troostende, belonende, sussende of straffende functie krijgen.
Ik heb me er nooit druk om gemaakt Ephina. Een extra stuk fruit, een vitaminepil en het loopt wel los. Heel veel kinderen hebben van die periodes dat ze eten weigeren.
@Ama Hier net zo. Bord leeg eten hoeft niet en heeft geen gevolgen voor het toetje. Soms inderdaad al blij als er in ieder geval een bak yoghurt in gaat.

*Bij pleegkinderen. Mijn kind drink alleen fritattamelk en is echt een bodemloze put.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Ephina schreef op 05 januari 2015 @ 01:04:

En dat inderdaad. Eten doe je omdat je trek hebt en daar mag je absoluut van genieten. En gezond is lekker. Eten moet geen troostende, belonende, sussende of straffende functie krijgen.

Wij doen ook niet aan vaste tijden. Zoon vraagt zelf om wat te eten. Meestal om snoep (rozijntjes) of koek trouwens als hij dat al gehad heeft bied ik hem fruit aan en dan is het ook goed.

En hij is gek op brood. Dat rem ik wel af, want anders eet hij zo 4-5 broodjes achter elkaar. Hij krijgt er nu in de ochtend 3 en lunch 2. Dat is soms al drama.
quote:Amaqanda schreef op 05 januari 2015 @ 00:59:

Hier is toetje ook onderdeel van de maaltijd. Zoon eet sinds kort weer praktisch alles mee maar die heeft een periode op het toetje geleefd. Ik werd voor gek verklaard trouwens, maar ondanks dat hij altijd een toetje krijgt eet hij nu ook weer normaal. (qua avondeten dan, brood en fruit at hij wel gewoon).Zo een heb ik ook, maar die eet nog niet normaal mee. Komt vanzelf wel weer. Hij eet wel vaak wat vlees en genoeg fruit en hij heeft zich ook al aan een miniloempia gewaagd van de week. Vond ie niet lekker trouwens, maar hij probeert wel steeds nieuwe dingen en sinds deze week eet ie gekookte eieren. Ik maak er ook geen punt van, ik heb er volop vertrouwen in dat ie over een jaar tien ons arm vreet.
Ah man, ik wil ook baren . Moeilijke eters of niet
Eerste twee jaar moest je met Mason oppassen dat ie niet aan je been begon, toen at ie als een bootwerker. Maar ineens was dat over.

Ik ga nu slapen, begin slaperig te worden...
ja onder 3 dekens ipv 1. doeiiii
quote:Amaqanda schreef op 05 januari 2015 @ 00:18:

[...]

Dat was ook zo, ik was het echt niet. Het kan niet anders dan dat het mijn ex was.

Hier is zijn nummer: 0612345678Gestaft.
Wij eten eigenlijk bijna nooit toetjes, maar ik zou eten nooit als machtsmiddel gebruiken.
quote:fluim schreef op 05 januari 2015 @ 01:18:

ja onder 3 dekens ipv 1. doeiiiiHeb je het zo koud?
Goedemorgen, vakantie weer voorbij, veel te snel gegaan.

Fijne dag iedereen.
Goedemorgen Steinbeck2, jij ook een fijne dag.
quote:Amaqanda schreef op 05 januari 2015 @ 01:01:

Hier hebben we standaard yoghurt of kwark inderdaad. Of vanillevla. Maar soms dan mag hij in de winkel zelf een toetje uitzoeken (dan pakt hij altijd Paula koeienvla ). Zielsgelukkig is hij dan Werkelijk? Die had schoonmoeder ook eens gekocht toen wij daar gingen eten. Schoonmoeder: 'Kindertjes kijk een wat oma heeft gekocht.' Laat ondertussen het pakje met vier toetjes zien. Zoon toen nog vier en goud eerlijk: 'Gatsie oma, ik denk niet dat jij ze lust, want wij vinden ze niet leker en mama lust ze ook niet en benjamin mag ze nog niet!' Tja, dan had ze maar even moeten overleggen, ze wist dat mijn kinderen liever grote-mensen-dingen aten. Altijd al!
Goedemorgen ladies, gewone leven gaat weer beginnen. Eerste werkdag na t nieuwe jaar vind ik vreselijk. Dat gezoen allemaal.
quote:GateKeeper schreef op 05 januari 2015 @ 06:36:

Goedemorgen ladies, gewone leven gaat weer beginnen. Eerste werkdag na t nieuwe jaar vind ik vreselijk. Dat gezoen allemaal.Bah ja, ik heb mijn collega's al afgeleerd om mij te zoenen, alleen mijn leidinggevende wil het maar niet opgeven.
quote:GateKeeper schreef op 05 januari 2015 @ 06:36:

Goedemorgen ladies, gewone leven gaat weer beginnen. Eerste werkdag na t nieuwe jaar vind ik vreselijk. Dat gezoen allemaal.Oh ja shoot! Ik werkte lange tijd op donderdag en vrijdag, dan kwam ik wel weg met in het algemeen te roepen dat ik iedereen nog het beste wenste. Maar sinds vandaag werk ik op maandag . Dat had ik pas volgende week moeten laten ingaan!
De kerstvakantie was zó fijn. En nu is het gewoon maandag.... Sterkte allemaal. Ook zij die niet moeten werken en dat juist graag gewild hadden.
Mogguh! Lekker weer aan het werk! Fijne dag allemaal!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen,hè hè eindelijk is de vakantie voorbij en alles weer normaal..

Iedereen die moet werken vandaag werk ze/sterkte (doorhalen wat niet van toepassing is)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven