Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 18:17:

[...]

Maandag: staf jij wel of staf jij niet?

Dinsdag: nut en noodzaak van quoten

Woensdag: er wordt hier wel erg veel gekletst hoor

Donderdag: weet je nog van die gekke Brummetje?

Vrijdag: negeren kun je leren

Zaterdag: waar blijft het zaterdagtopic?

Zondag: uitwisselen van kliekjesreceptenIs het kliekjesonderwerp niet handiger op vrijdag, zodat die zaterdag gegeten kunnen worden?
quote:Steinbeck2 schreef op 09 januari 2015 @ 18:21:

[...]

Ik negeer het hele zwangeren circus. Wie of wat negeren jullie?Ah, kun je negeren ook zo opvatten? In dat geval: ik negeer actueel, zwanger en kinderen.
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 18:23:

Ik negeer de complete actueelpijler inclusief de gekken die er vaste klant zijn.+1
Had iemand de mods al verteld dat we over de 3000 zitten?
Maacki ik zal je teruglezen besparen. Alles wat we hier doen valt onder napraten
quote:Rasa* schreef op 09 januari 2015 @ 18:27:

Had iemand de mods al verteld dat we over de 3000 zitten?Ja, Steinbeck bij de 900ste post.
quote:Rasa* schreef op 09 januari 2015 @ 18:27:

Had iemand de mods al verteld dat we over de 3000 zitten?Ja, ikke. Maar ik ga dat echt niet elke keer doen hoor, jullie mogen ook wel eens van je luie thuisblijfreet komen
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 18:23:

Ik negeer de complete actueelpijler inclusief de gekken die er vaste klant zijn.

Heel goed, ik heb me er vandaag op begeven en is niet bevallen, de toon van de reacties niet en mijn toon op zulk gelul ook niet... Ik blijf er weg.

Zal eens kijken of voorkeuren al werken na de laatste update.
Ik negeer actueel ook.
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 18:30:

[...]

Ja, ikke. Maar ik ga dat echt niet elke keer doen hoor, jullie mogen ook wel eens van je luie thuisblijfreet komen Geef eens een goede reden waarom?
Wrs weer 2 gijzelingen
Ik wil verder niet gaan dreigen maar dat de ava's zo verrot langzaam laden is irritant. En dat blijft ook zo als ik de update juist begrijp.
quote:StoraHuntur schreef op 09 januari 2015 @ 18:30:

[...]

Ja, Steinbeck bij de 900ste post.

[...]

Ja, ikke. Maar ik ga dat echt niet elke keer doen hoor, jullie mogen ook wel eens van je luie thuisblijfreet komen Je hebt het al gedaan..
Ik negeer Actueel niet, maar bijna altijd denk ik na een paar posts terug lezen "laat maar".

[...]

Ja, ikke. Maar ik ga dat echt niet elke keer doen hoor, jullie mogen ook wel eens van je luie thuisblijfreet komen

Hé! ik heb het al een paar keer gedaan, maar daar maakte ik XX best een beetje mee overstuur. En aangezien ik niemand trauma's wil bezorgen heb ik me dit keer ingehouden.

Nou ja, ze hebben me hier aan de stoel vastgebonden.

[...]

Ja, ikke. Maar ik ga dat echt niet elke keer doen hoor, jullie mogen ook wel eens van je luie thuisblijfreet komen

Ik had het ook gedaan hoor, toen het vorige topic vol was.

Niet zo zeuren, je hoeft het echt niet allemaal alleen te doen.
quote:StoraHuntur schreef op 09 januari 2015 @ 18:32:

Ik wil verder niet gaan dreigen maar dat de ava's zo verrot langzaam laden is irritant. En dat blijft ook zo als ik de update juist begrijp.Eens!
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 18:35:

[...]

Ik had het ook gedaan hoor, toen het vorige topic vol was.

Niet zo zeuren, je hoeft het echt niet allemaal alleen te doen.En wie maakt er dan elke keer de paleisplee schoon? Nou dan.
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 18:37:

[...]

En wie maakt er dan elke keer de paleisplee schoon? Nou dan.Sorry, maar als ik alleen al naar die pleeborstel kijk ga jij al uit je dak, dan krijg ik een hele preek dat ik niet zo goed schrob als jij. Dus dat laat ik inderdaad wel, in de tijd dat jij loopt te preken kan ik 6x die plee schoonmaken.
quote:StoraHuntur schreef op 09 januari 2015 @ 16:11:

[...]

Maar dat kan toch ook niet? Als wij e-mailadressen hebben uitgewisseld en elkaar gaan bedreigen heeft Viva daar toch niets mee te maken?

Ik denk toch wel

Natuurlijk moeten mensen nadenken bij het uitwisselen van privé-gegevens ( en sommigen gaan daar te makkelijke mee om, is andere discussie).

Sanoma is denk ik niet verantwoordelijk maar kan zich er wel mee bemoeien.
Je bent zelf een theepot
Sorry, maar dat forum ontploft toch niet meteen als we hier nog even door posten? De mods zitten nu vast te eten. Of te vrijmibo'en.
Rasa, als je in een tabel wilt moet je dat even aangeven.
Of valt dit onder ronselen?
quote:Rasa* schreef op 09 januari 2015 @ 19:00:

Sorry, maar dat forum ontploft toch niet meteen als we hier nog even door posten? De mods zitten nu vast te eten. Of te vrijmibo'en.

Mods horen niet te eten. Mods horen te modden.

anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:06
Reden: Dreigende smiley verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven