Napraattopic 19
zondag 4 januari 2015 om 19:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 januari 2015 om 18:23
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 18:17:
[...]
Maandag: staf jij wel of staf jij niet?
Dinsdag: nut en noodzaak van quoten
Woensdag: er wordt hier wel erg veel gekletst hoor
Donderdag: weet je nog van die gekke Brummetje?
Vrijdag: negeren kun je leren
Zaterdag: waar blijft het zaterdagtopic?
Zondag: uitwisselen van kliekjesreceptenIs het kliekjesonderwerp niet handiger op vrijdag, zodat die zaterdag gegeten kunnen worden?
[...]
Maandag: staf jij wel of staf jij niet?
Dinsdag: nut en noodzaak van quoten
Woensdag: er wordt hier wel erg veel gekletst hoor
Donderdag: weet je nog van die gekke Brummetje?
Vrijdag: negeren kun je leren
Zaterdag: waar blijft het zaterdagtopic?
Zondag: uitwisselen van kliekjesreceptenIs het kliekjesonderwerp niet handiger op vrijdag, zodat die zaterdag gegeten kunnen worden?
vrijdag 9 januari 2015 om 18:31
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 18:23:
Ik negeer de complete actueelpijler inclusief de gekken die er vaste klant zijn.
Heel goed, ik heb me er vandaag op begeven en is niet bevallen, de toon van de reacties niet en mijn toon op zulk gelul ook niet... Ik blijf er weg.
Zal eens kijken of voorkeuren al werken na de laatste update.
Ik negeer de complete actueelpijler inclusief de gekken die er vaste klant zijn.
Heel goed, ik heb me er vandaag op begeven en is niet bevallen, de toon van de reacties niet en mijn toon op zulk gelul ook niet... Ik blijf er weg.
Zal eens kijken of voorkeuren al werken na de laatste update.
vrijdag 9 januari 2015 om 18:34
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 18:30:
[...]
Ja, ikke. Maar ik ga dat echt niet elke keer doen hoor, jullie mogen ook wel eens van je luie thuisblijfreet komen
Hé! ik heb het al een paar keer gedaan, maar daar maakte ik XX best een beetje mee overstuur. En aangezien ik niemand trauma's wil bezorgen heb ik me dit keer ingehouden.
Nou ja, ze hebben me hier aan de stoel vastgebonden.
[...]
Ja, ikke. Maar ik ga dat echt niet elke keer doen hoor, jullie mogen ook wel eens van je luie thuisblijfreet komen
Hé! ik heb het al een paar keer gedaan, maar daar maakte ik XX best een beetje mee overstuur. En aangezien ik niemand trauma's wil bezorgen heb ik me dit keer ingehouden.
Nou ja, ze hebben me hier aan de stoel vastgebonden.
vrijdag 9 januari 2015 om 18:35
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 18:30:
[...]
Ik had het ook gedaan hoor, toen het vorige topic vol was.
Niet zo zeuren, je hoeft het echt niet allemaal alleen te doen.
[...]
Ik had het ook gedaan hoor, toen het vorige topic vol was.
Niet zo zeuren, je hoeft het echt niet allemaal alleen te doen.
vrijdag 9 januari 2015 om 18:40
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 18:37:
[...]
En wie maakt er dan elke keer de paleisplee schoon? Nou dan.Sorry, maar als ik alleen al naar die pleeborstel kijk ga jij al uit je dak, dan krijg ik een hele preek dat ik niet zo goed schrob als jij. Dus dat laat ik inderdaad wel, in de tijd dat jij loopt te preken kan ik 6x die plee schoonmaken.
[...]
En wie maakt er dan elke keer de paleisplee schoon? Nou dan.Sorry, maar als ik alleen al naar die pleeborstel kijk ga jij al uit je dak, dan krijg ik een hele preek dat ik niet zo goed schrob als jij. Dus dat laat ik inderdaad wel, in de tijd dat jij loopt te preken kan ik 6x die plee schoonmaken.
vrijdag 9 januari 2015 om 19:00
quote:StoraHuntur schreef op 09 januari 2015 @ 16:11:
[...]
Maar dat kan toch ook niet? Als wij e-mailadressen hebben uitgewisseld en elkaar gaan bedreigen heeft Viva daar toch niets mee te maken?
Ik denk toch wel
Natuurlijk moeten mensen nadenken bij het uitwisselen van privé-gegevens ( en sommigen gaan daar te makkelijke mee om, is andere discussie).
Sanoma is denk ik niet verantwoordelijk maar kan zich er wel mee bemoeien.
[...]
Maar dat kan toch ook niet? Als wij e-mailadressen hebben uitgewisseld en elkaar gaan bedreigen heeft Viva daar toch niets mee te maken?
Ik denk toch wel
Natuurlijk moeten mensen nadenken bij het uitwisselen van privé-gegevens ( en sommigen gaan daar te makkelijke mee om, is andere discussie).
Sanoma is denk ik niet verantwoordelijk maar kan zich er wel mee bemoeien.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 9 januari 2015 om 19:04
quote:Rasa* schreef op 09 januari 2015 @ 19:00:
Sorry, maar dat forum ontploft toch niet meteen als we hier nog even door posten? De mods zitten nu vast te eten. Of te vrijmibo'en.
Mods horen niet te eten. Mods horen te modden.
Sorry, maar dat forum ontploft toch niet meteen als we hier nog even door posten? De mods zitten nu vast te eten. Of te vrijmibo'en.
Mods horen niet te eten. Mods horen te modden.
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:06
Reden: Dreigende smiley verwijderd
Reden: Dreigende smiley verwijderd
% gewijzigd