Gezondheid alle pijlers

Help Marels de avond door!

07-01-2015 16:58 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit voor het eerst in mijn leven in het ziekenhuis.

En ik moet vannacht nog blijven ook.

Niet dat ik ziek ben ofzo, ik moet een slaaponderzoek laten doen.

En tja, dus zit ik hier....

Te zitten.

Gelukkig heb ik wifi, dus was de hoop dat jullie mij de avond door gaan helpen

Steun mij, ik verveel me kapot
668, the neighbour of the Beast
quote:charlottew88 schreef op 07 januari 2015 @ 17:35:

[...]

Of er staat nu een heel lekkere dokter aan haar bed.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Eten was er en de dokter.

Die was er welgeteld 3 tellen.

Eten is oke maar saai; brood.

Ik zit nog maar aan tafel om mijn thee op te drinken voor ie echt steenkoud is
Je thee inmiddels op?

Tijd voor een spelletje. Pac-man is zeker goed voor 5 minuten speelplezier Natuurlijk begint nu de tvavond ook: ncis zo op net5, ben je al gauw weer een paar uurtjes dichter bij bedtijd.

Oe, je kan ook een spannende doktersromanachtig verhaal schrijven. Online, op dit forum uiteraard!
Net5 heb ik hier niet. Niks boeiends op kanalen die ik kan ontvangen
Maak er maar wat van, morgenochtend krijg je gore koffie, droog brood met plakjes kaas waar je doorheen kunt kijken, Becel, een steenkoud knoerthard gekookt ei en een mini kuipje halfvolle jam, met een beetje geluk krijg je ook nog magere yoghurt (braak).
verba volant, scripta manent.
Een beginnetje:

Ik lig nu alleen op een saaie kamer, wachtend tot het moment dat ik mag gaan slapen. Erg charmant zie ik er nu niet uit. Aan mij zitten allerlei kabeltjes en dingetjes vast, waardoor ik eruit zie als een marsmannetje. De dokter moet zo nog zijn ronde komen doen...

O jee, nu is de dokter langsgeweest. Zijn gespierde kaaklijn, zijn donkere haren en diepbruine ogen...
quote:chocoladetaartje schreef op 07 januari 2015 @ 17:55:

Een beginnetje:

Ik lig nu alleen op een saaie kamer, wachtend tot het moment dat ik mag gaan slapen. Erg charmant zie ik er nu niet uit. Aan mij zitten allerlei kabeltjes en dingetjes vast, waardoor ik eruit zie als een marsmannetje. De dokter moet zo nog zijn ronde komen doen...

O jee, nu is de dokter langsgeweest. Zijn gespierde kaaklijn, zijn donkere haren en diepbruine ogen...Helaas, hij valt niet op vrouwen.
Morgen krijg ik donker volkoren brood met maredsous kaas en een bakkie jam, een boterdingetje en een yoghurtje. Fruit mocht ook maar ik heb zelf nog een appel en drie mandarijntjes in mijn tas

Bakkie jam heb ik nu niet eens op gekregen trouwens, zijn bakkies waar je makkelijk twee dubbele boterhammen mee kunt smeren.

Yoghurtje had ik nu ook en het fijne is; het koelkastspul was koud, dus yoghurtje ook!

Ik had wel iets heel bizars trouwens, een potje yoghurt met een perzik er op, maar 't was roze met stukjes aardbei

En dat was mijn hoogtepunt van de dag
http://upload.wikimedia.o ... /250px-Cb_start_large.png

Paard naar F3
Hij was een jaar of 55 en had een geruit overhemd met een rooiige geruite stropdas.

Weinig reden tot doktersromannetjes
quote:WishfulThinking schreef op 07 januari 2015 @ 17:59:

http://upload.wikimedia.o ... /250px-Cb_start_large.png

Paard naar F3
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 17:57:

Morgen krijg ik donker volkoren brood met maredsous kaas en een bakkie jam, een boterdingetje en een yoghurtje. Fruit mocht ook maar ik heb zelf nog een appel en drie mandarijntjes in mijn tas

Bakkie jam heb ik nu niet eens op gekregen trouwens, zijn bakkies waar je makkelijk twee dubbele boterhammen mee kunt smeren.

Yoghurtje had ik nu ook en het fijne is; het koelkastspul was koud, dus yoghurtje ook!

Ik had wel iets heel bizars trouwens, een potje yoghurt met een perzik er op, maar 't was roze met stukjes aardbei

En dat was mijn hoogtepunt van de dag Als ik ga vertellen hoe het eten is in het Rotterdamse Havenziekenhuis ben ik voorlopig nog niet uitgepraat. Zieke mensen moet je verwennen, niet vergiftigen met soep die op zeewater lijkt (hele bed ondergekotst) en al helemaal niet beweren dat magere vla volle vruchtenyoghurt is omdat het in het restaurant zo wordt verkocht.
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 18:00:

Hij was een jaar of 55 en had een geruit overhemd met een rooiige geruite stropdas.

Weinig reden tot doktersromannetjes Wel schattig.
Ik heb 'm nauwelijks kunnen bekijken, hij was binnen de 2 minuten weer buiten.
Jaaaaa, ik mag een rondje gaan lopen

Vrijheid

Ik ben vast binnen een kwartier weer terug
Apneu?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Fantasie mag je ook wel een beetje aan het werk zetten natuurlijk

Wandel ze!
Help mij maar een raadsel oplossen. Ik heb een vijfdeursauto die uitgezogen moet worden, want moet ingeleverd bij de leasemaatschappij. Tomorrow. Aldus ging ik naar de autowasstraat, auto gewassen, piekfijn in orde, auto uitgezogen... auto was niet onder de indruk. Glanst als een pareltje, maar interieur bestaat uit a: paardenhaar. b: hondenhaar. c: zand. d: alle voorgaande.

De vraag is: hoe nu verder. Ik woon in een kleine, smalle straat. Voor de deur is een parkeerplaats, maar helaas: bezet. En nu? Blik en veger? Nat lapje?
Zie. 14 minuten.
@Fiorah; bij vrienden, ouders?

Gewoon zo inleveren? Je hebt je best gedaan toch?
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 18:00:

Weinig reden tot doktersromannetjes Jammer hoor. Ik ben in het ziekenhuis helaas ook nooit een Mc Dreamy of Mc Steamy tegengekomen. Wel Mc Freaky's
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Deze was eerder gewoon McStoffig
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 18:26:

Deze was eerder gewoon McStoffig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is bezoek verboden?
quote:Fiorah schreef op 07 januari 2015 @ 18:08:

Help mij maar een raadsel oplossen. Ik heb een vijfdeursauto die uitgezogen moet worden, want moet ingeleverd bij de leasemaatschappij. Tomorrow. Aldus ging ik naar de autowasstraat, auto gewassen, piekfijn in orde, auto uitgezogen... auto was niet onder de indruk. Glanst als een pareltje, maar interieur bestaat uit a: paardenhaar. b: hondenhaar. c: zand. d: alle voorgaande.

De vraag is: hoe nu verder. Ik woon in een kleine, smalle straat. Voor de deur is een parkeerplaats, maar helaas: bezet. En nu? Blik en veger? Nat lapje?Dasty.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven