Help Marels de avond door!
woensdag 7 januari 2015 om 16:58
Ik zit voor het eerst in mijn leven in het ziekenhuis.
En ik moet vannacht nog blijven ook.
Niet dat ik ziek ben ofzo, ik moet een slaaponderzoek laten doen.
En tja, dus zit ik hier....
Te zitten.
Gelukkig heb ik wifi, dus was de hoop dat jullie mij de avond door gaan helpen
Steun mij, ik verveel me kapot
En ik moet vannacht nog blijven ook.
Niet dat ik ziek ben ofzo, ik moet een slaaponderzoek laten doen.
En tja, dus zit ik hier....
Te zitten.
Gelukkig heb ik wifi, dus was de hoop dat jullie mij de avond door gaan helpen
Steun mij, ik verveel me kapot
668, the neighbour of the Beast
woensdag 7 januari 2015 om 18:32
Och toen mijn oma in het ziekenhuis lag voor haar longen.
Wat een knappe dokter was dat, nog knapper dan een mcdreamy of een mcsteamy.
Deze dokter was in alle opzichten echt de perfecte man.
Ben elke dag bij oma op bezoek geweest, en oma maar zeggen "ja ik heb zo'n lieve kleindochter, ze zorgt dat ik geen moment alleen zit hier"
Succes marels, gelukkig heb je viva nog om je een beetje mee te vermaken.
Wat een knappe dokter was dat, nog knapper dan een mcdreamy of een mcsteamy.
Deze dokter was in alle opzichten echt de perfecte man.
Ben elke dag bij oma op bezoek geweest, en oma maar zeggen "ja ik heb zo'n lieve kleindochter, ze zorgt dat ik geen moment alleen zit hier"
Succes marels, gelukkig heb je viva nog om je een beetje mee te vermaken.
woensdag 7 januari 2015 om 19:05
Nee, maar ze doen een registratie van 8 uur.
Als ik dus om 11 uur het licht uit doe, maken ze me op 7 uur wakker.
Als ik om 10 uur het licht uit doe maken ze me om 6 uur wakker.
Dus ik heb bedacht dat 11 uur de beste tijd is, dat ik niet al om zes uur wakker hoef te worden
Als ik dus om 11 uur het licht uit doe, maken ze me op 7 uur wakker.
Als ik om 10 uur het licht uit doe maken ze me om 6 uur wakker.
Dus ik heb bedacht dat 11 uur de beste tijd is, dat ik niet al om zes uur wakker hoef te worden
woensdag 7 januari 2015 om 19:24
woensdag 7 januari 2015 om 19:33
Het is dat ik vroeg op moet morgen, anders had ik wel even op bezoek gekomen. Daarna gelijk een filmpje gepakt in Kinepolis
Succes met je onderzoek, hopelijk slaap je een beetje. Ik deed geen oog dicht in het ziekenhuis in de 10 dagen dat ik daar gelegen heb. En toen ik eindelijk een keer in diepe slaap was stond de zuster naast me te mekkeren dat Lotte honger had en dat ik eruit moest, alleen had ik een zoon gekregen.....
Succes met je onderzoek, hopelijk slaap je een beetje. Ik deed geen oog dicht in het ziekenhuis in de 10 dagen dat ik daar gelegen heb. En toen ik eindelijk een keer in diepe slaap was stond de zuster naast me te mekkeren dat Lotte honger had en dat ik eruit moest, alleen had ik een zoon gekregen.....
woensdag 7 januari 2015 om 19:41
woensdag 7 januari 2015 om 19:46
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 18:46:
Yup. Heel hoog tegen het plafond.Dat kijkt zo lekker maar niet heus. In het Havenziekenhuis hebben ze TV'tjes met een scherm dat ongeveer 10 x 15 centimeter is, is één of ander reclameding, je moet het dus vlak voor je neus hangen om iets te kunnen zien. Alles is nog analoog dus weinig keuze, geen teletekst en als er iets is ondertiteld is dat door die afmetingen met geen mogelijkheid te lezen. Nou ja, altijd nog beter dan niets maar in andere ziekenhuizen hebben ze zo'n combi van TV, computer en telefoon inéén, daar heb je tenminste iets aan, hoef je ook geen laptop of ipad mee te sjouwen.
Yup. Heel hoog tegen het plafond.Dat kijkt zo lekker maar niet heus. In het Havenziekenhuis hebben ze TV'tjes met een scherm dat ongeveer 10 x 15 centimeter is, is één of ander reclameding, je moet het dus vlak voor je neus hangen om iets te kunnen zien. Alles is nog analoog dus weinig keuze, geen teletekst en als er iets is ondertiteld is dat door die afmetingen met geen mogelijkheid te lezen. Nou ja, altijd nog beter dan niets maar in andere ziekenhuizen hebben ze zo'n combi van TV, computer en telefoon inéén, daar heb je tenminste iets aan, hoef je ook geen laptop of ipad mee te sjouwen.
verba volant, scripta manent.
woensdag 7 januari 2015 om 19:47
Auto-probleem: hand vol tape of een kledingroller al geprobeerd?
Marels, er is straks musical-awards. Misschien is dat boeiend genoeg om je te vermaken? En anders ga je die awards kijken terwijl je op het forum een topic opengooit om alle keuzes (van jurken tot aan winnaars) van commentaar te voorzien
Marels, er is straks musical-awards. Misschien is dat boeiend genoeg om je te vermaken? En anders ga je die awards kijken terwijl je op het forum een topic opengooit om alle keuzes (van jurken tot aan winnaars) van commentaar te voorzien
woensdag 7 januari 2015 om 19:50
Schoonmoeder belde net al. Was wel lief.
En daarna vriend, maar toen kwamen ze me testkoppelen.
Vriend nu aan het douchen, dan nog eens bellen en dan maar hopen dat ik snel kan gaan slapen.
Wat een toestand dit zeg
Ik ben nu België 1 aan het kijken, was net nieuws, ik denk dat ik nu naar iets anders ga, als ik tenminste mijn afstandsbediening vind.
Ik start de zoektocht.
En daarna vriend, maar toen kwamen ze me testkoppelen.
Vriend nu aan het douchen, dan nog eens bellen en dan maar hopen dat ik snel kan gaan slapen.
Wat een toestand dit zeg
Ik ben nu België 1 aan het kijken, was net nieuws, ik denk dat ik nu naar iets anders ga, als ik tenminste mijn afstandsbediening vind.
Ik start de zoektocht.
woensdag 7 januari 2015 om 19:56
Oke, jij zoekt de afstandsbediening, ga ik even de afwas doen. Zien we elkaar zo weer!
AZU in het midden van het land? Dan had ik ook nog langs kunnen komen! Al zou dat wel een grappige situatie worden: Ja, hoi, ik kom voor Marels Viva Forum... Nee, zelf ook geen idee hoe ze in het echt heet, maar ze heeft een avatar met een zwart-witte poes, heel lief... Wat? Onbetrouwbaar? Waarom gelooft u mij niet op mijn mooie blauwe ogen??
Er is trouwens momenteel een leuk topic actief over winkels uit principe boycotten. Heb je ff wat te lezen!
AZU in het midden van het land? Dan had ik ook nog langs kunnen komen! Al zou dat wel een grappige situatie worden: Ja, hoi, ik kom voor Marels Viva Forum... Nee, zelf ook geen idee hoe ze in het echt heet, maar ze heeft een avatar met een zwart-witte poes, heel lief... Wat? Onbetrouwbaar? Waarom gelooft u mij niet op mijn mooie blauwe ogen??
Er is trouwens momenteel een leuk topic actief over winkels uit principe boycotten. Heb je ff wat te lezen!