Help Marels de avond door!
woensdag 7 januari 2015 om 16:58
Ik zit voor het eerst in mijn leven in het ziekenhuis.
En ik moet vannacht nog blijven ook.
Niet dat ik ziek ben ofzo, ik moet een slaaponderzoek laten doen.
En tja, dus zit ik hier....
Te zitten.
Gelukkig heb ik wifi, dus was de hoop dat jullie mij de avond door gaan helpen
Steun mij, ik verveel me kapot
En ik moet vannacht nog blijven ook.
Niet dat ik ziek ben ofzo, ik moet een slaaponderzoek laten doen.
En tja, dus zit ik hier....
Te zitten.
Gelukkig heb ik wifi, dus was de hoop dat jullie mij de avond door gaan helpen
Steun mij, ik verveel me kapot
668, the neighbour of the Beast
woensdag 7 januari 2015 om 21:45
quote:Marels schreef op 07 januari 2015 @ 21:42:
Pearle is wakker.
Mijn bejaarden kunnen daar zo lekker uren over piekeren, maar geschreven is het ook makkelijker dan gesproken.
Ze hadden overigens geen zus maar nog een broer, dus lekker toch fout Oke, ik geef toe dat ik het hele zinnetje heb gekopieerd en in Google gezet.....
Pearle is wakker.
Mijn bejaarden kunnen daar zo lekker uren over piekeren, maar geschreven is het ook makkelijker dan gesproken.
Ze hadden overigens geen zus maar nog een broer, dus lekker toch fout Oke, ik geef toe dat ik het hele zinnetje heb gekopieerd en in Google gezet.....
woensdag 7 januari 2015 om 21:52
woensdag 7 januari 2015 om 21:54
woensdag 7 januari 2015 om 22:03
Ik denk he, dat ik eens mijn spullen op ga ruimen en zorgen dat ik klaar ben om te gaan slapen.
Tis nog te vroeg, maar dan ga ik nog even opruimen, dik halfuur boek lezen en dan tandjes poetsen en bellen dat ze me aan komen koppelen.
Wordt vervolgd, morgen.
Dank voor het gezelschap
Tis nog te vroeg, maar dan ga ik nog even opruimen, dik halfuur boek lezen en dan tandjes poetsen en bellen dat ze me aan komen koppelen.
Wordt vervolgd, morgen.
Dank voor het gezelschap
donderdag 8 januari 2015 om 08:03
Telefoons en alles moesten, uiteraard, uit.
Maar, ik leef nog.
Was ik wakker, en toen kwam iemand binnen en deed het lichtje aan. Dus ik dacht nog..... dat viel best mee, tis al zeven uur.
Helaaaaaaaaaas! Draadje los geschoten en de verpleegster wist mij te vertellen dat het half vier was.
Viel dat even tegen
Maar, ik leef nog.
Was ik wakker, en toen kwam iemand binnen en deed het lichtje aan. Dus ik dacht nog..... dat viel best mee, tis al zeven uur.
Helaaaaaaaaaas! Draadje los geschoten en de verpleegster wist mij te vertellen dat het half vier was.
Viel dat even tegen
donderdag 8 januari 2015 om 20:18
Ik ben gelijk uit het ziekenhuis gewoon aan het werk gegaan.
Moest werken van 10 tot 6 dus ben inmiddels een uurtje weer thuis.
Tis me meegevallen en tegengevallen. Slapen doe je voor geen meter natuurlijk, dat is gewoon een nadeel.
Gruwelijk smalle bedjes, no waaay 90 cm breed, en dan onder zo'n laken ipv gewoon onder een dekbed... Met al die stomme draden ook nog, dus je kunt voor geen meter draaien.
Aan de andere kant is het maar een nachtje en ben je klaar nadat je gedouched hebt en ontbeten hebt.
Wat ik vooral anders gedaan had is dat ik een dagje vrij genomen had erna, want de hele dag werken was een beetje teveel van het goeie.
Ach, tis weer gebeurd.
Uitslag komt pas na zes weken trouwens.
Moest werken van 10 tot 6 dus ben inmiddels een uurtje weer thuis.
Tis me meegevallen en tegengevallen. Slapen doe je voor geen meter natuurlijk, dat is gewoon een nadeel.
Gruwelijk smalle bedjes, no waaay 90 cm breed, en dan onder zo'n laken ipv gewoon onder een dekbed... Met al die stomme draden ook nog, dus je kunt voor geen meter draaien.
Aan de andere kant is het maar een nachtje en ben je klaar nadat je gedouched hebt en ontbeten hebt.
Wat ik vooral anders gedaan had is dat ik een dagje vrij genomen had erna, want de hele dag werken was een beetje teveel van het goeie.
Ach, tis weer gebeurd.
Uitslag komt pas na zes weken trouwens.