Mode & Beauty alle pijlers

Fruitzuur peeling

09-01-2015 16:32 7 berichten
Hebben jullie dit wel eens gedaan? Heb gister de eerste behandeling gehad niet fijn zeg en dan nog een rood gezicht ook, ik kan nu nog geen resultaat zien. Wie heeft er ervaring mee en hoe waren de resultaten?
Alle reacties Link kopieren
Mijn huid kan er niet tegen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oei allergie gehad?
Het was niet zo heel erg maar ik werd er ook niet mooier van. Het brandde bij mij behoorlijk. Ik kan ook niet tegen crèmes met fruitzuren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja branden deed het zeker, ik heb nu nog wel een beetje rode gezicht, ze zei echt dat het naar 24 weg moest zijn de roodheid gisteren middag laten doen, en nu wel gevoelig en rood rond mijn mond en wangen raar gevoel dit
Ik hoop dat het snel zakt.
Nou nu is het droog, en nog wel rood op me wangen rond de mond ik denk niet dat ik dit ga doorzetten maar ga vragen voor een alternatief want dit schiet niet op, eind januari zou ik dit nog een keer doen maar heb dan ook een fotoshoot staan voor mijn bedrijfswebsite haha zie dat niet zo zitten denk ik :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven