Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nadat ik kind aan zijn enkels aan het plafond had gehangen, kon ik er best om lachen ja.
quote:elfje12 schreef op 10 januari 2015 @ 17:00:

Brutus idd. En terug stoppen gaat ook zo lastig. Mede daarom hier (nog) geen kinderen. Andere reden is minder leuk.Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Echt, de eerste weken had ik het nog wel voor elkaar gekregen (desnoods met knip). Eeuwig spijt!
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
Helaas, ik kan niet meepraten (en die helaas is daarvoor en niet dat ik geen kinderen heb).
Ik dreig altijd dat ik ze voor straf te vondeling ga leggen. Helaas begint dat dreigement toch minder indruk te maken nu ze tien en dertien zijn.
quote:eend1993 schreef op 10 januari 2015 @ 17:02:

Helaas, ik kan niet meepraten (en die helaas is daarvoor en niet dat ik geen kinderen heb).

Je bent zelf toch kind geweest?

Of ben je stiekem Elninjo?
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 17:04:

[...]

Je bent zelf toch kind geweest?

Of ben je stiekem Elninjo?

Ja, maar dat is toch niet echt hetzelfde?

Wat is daarmee?
Die van mij heeft de knip op de deur gedaan toen ik op het balkon zat te roken. De brandweer is eraan te pas gekomen om me te bevrijden
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 17:03:

Ik dreig altijd dat ik ze voor straf te vondeling ga leggen. Helaas begint dat dreigement toch minder indruk te maken nu ze tien en dertien zijn.Ze passen ook niet meer door de opening van de glasbak zeker?

Okee, deze grap ging misschien íets te ver. Hang ze dan aan hun enkels aan het plafond, in het trappengat
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 17:06:

Die van mij heeft de knip op de deur gedaan toen ik op het balkon zat te roken. De brandweer is eraan te pas gekomen om me te bevrijden

Datzelfde geintje heeft mijn kat me ooit geflikt. Gelukkig wist ik naar beneden te klimmen en was mijn schoonmoeder thuis (die woonde om de hoek en had een sleutel).
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 17:01:

Mijn jongste heeft een keer de kinderslotjes van de kastdeuren gesloopt. Negen maanden was hij toen. Hij heeft ook een keer alle toetsen van mijn laptop gepeuterd. Hij heeft ook eens al mijn maandverbanden op de wc-muur geplakt, met achter de vleugels elke keer netjes één tampon. En toen hij anderhalf was is hij een keer alleen naar het strand gegaan. Hij had zijn uitje nog voorbereid ook, want ik trof hem bij de afgang aan met een schepje in de ene hand en een flesje drinken in de andere: . Leuk hoor, dreumesen en peuters .
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
quote:BrutusExemplaar schreef op 10 januari 2015 @ 17:06:

[...]

Ze passen ook niet meer door de opening van de glasbak zeker?

Okee, deze grap ging misschien íets te ver. Hang ze dan aan hun enkels aan het plafond, in het trappengatGoed idee. Ik wilde ze al op Marktplaats zetten, maar volgens zoon moest er dan geld bij.
Gelukkig heb ik brave kinderen. En rookte ik gewoon in huis.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 17:10:

[...]

Goed idee. Ik wilde ze al op Marktplaats zetten, maar volgens zoon moest er dan geld bij.Het hoeft ook niet in één geheel. En he, het is maar een dreigement (kleine kans dat je het ook moet uitvoeren).
Dochter is vooral erg brutaal, schreeuwt met enige regelmaat "Laat me met rust" gooit haar hoofd in haar nek en stampvoet de trap op naar haar kamer.

Ze is vier, geen veertien. Je zou je zo vergissen.

Wat ik dan wel weer lachen vind, ze spreekt mensen aan op ongewenst gedrag. Van de week was er een man die wilde wegrijden bij school met zijn autoruiten nog helemaal aangevroren. Hij draait zijn raampje open om te kunnen zien waar hij heen gaat, en voordat ik ook nog maar iets kan zeggen, zegt dochter, "zeg meneer u moet de autoruiten krabben want zo ziet u niks en straks rijdt u een kindje dood. U bent wel een beetje dom he?" Je kon me opvegen.

quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 17:10:

[...]

Goed idee. Ik wilde ze al op Marktplaats zetten, maar volgens zoon moest er dan geld bij.Misschien is dan de weggeef hoek van FB een idee?
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
quote:BrutusExemplaar schreef op 10 januari 2015 @ 17:11:

[...]

Het hoeft ook niet in één geheel. En he, het is maar een dreigement (kleine kans dat je het ook moet uitvoeren).We (de kinderen en ik dus) hadden de advertentie al klaar, onder bulderend gelach. Maar ik heb hem maar niet geplaatst, want ik vrees dat het AMK ons gevoel voor humor niet deelt .
quote:*Ginger* schreef op 10 januari 2015 @ 17:12:

Wat ik dan wel weer lachen vind, ze spreekt mensen aan op ongewenst gedrag. Van de week was er een man die wilde wegrijden bij school met zijn autoruiten nog helemaal aangevroren. Hij draait zijn raampje open om te kunnen zien waar hij heen gaat, en voordat ik ook nog maar iets kan zeggen, zegt dochter, "zeg meneer u moet de autoruiten krabben want zo ziet u niks en straks rijdt u een kindje dood. U bent wel een beetje dom he?" Je kon me opvegen.

Wat zei die?
Mag een spotprent over je eigen kind(eren) wel?

Waarom krijg je bij de geboorte geen lijst met wat allemaal wel en niet mag (geschreven en ongeschreven regels).

Voor je het weet heb je AMK op de stoep. Ik heb hier op het forum al geleerd dat ik voor de buitenwereld beter kan doen alsof wij vlees en melk consumeren en dat ik kind, ten koste van alle strubbelingen en gebroken ledematen, in haar jas moet proppen. En dat ik de komende 18 jaar nog zelf de sla moet halen

Mijn jongste heeft een keer de kinderslotjes van de kastdeuren gesloopt. Negen maanden was hij toen. Hij heeft ook een keer alle toetsen van mijn laptop gepeuterd. Hij heeft ook eens al mijn maandverbanden op de wc-muur geplakt, met achter de vleugels elke keer netjes één tampon. En toen hij anderhalf was is hij een keer alleen naar het strand gegaan. Hij had zijn uitje nog voorbereid ook, want ik trof hem bij de afgang aan met een schepje in de ene hand en een flesje drinken in de andere: . Leuk hoor, dreumesen en peuters .

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Zo meisjes, ik ben opgedoft en klaar om te gaan.

Ik heb besloten om me toch maar te gedragen, het is een feestje van man z'n werk
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Veel plezier en succes MissI! Hoe is het met je rug?
Wat Brex? Consumeren jullie geen vlees en melk? Tsssss.

(Helemaal veganistisch lijkt me trouwens wel heel lastig met kinderen, dat wel. Maar ik ben dan ook aartslui en een kluns in de keuken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven