Tatoeage op bovenbeen?

08-01-2015 14:56 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Al jaren denk ik na over een tatoeage. Nu wil ik er ook daadwerkelijk eentje laten zetten.

Lang over na gedacht, maar weet nu voor mezelf goed waarom en wat. Zal me nooit zomaar tegen gaan staan.

Het liefste wil ik deze op mijn bovenbeen en dan net onder m`n slip, hij word ongeveer 8x10 cm en met kleur.

Nu heb ik nog een vrij strakke huid en nog amper last van cellulitis. Waar ik bang voor ben is dat als ik straks ouder word, nu ben ik 28, dat mijn huid daar lelijk word en de tatoeage daardoor ook.

Ik vraag me daarom af of er iemand ervaring heeft met een tatoeage op deze plaats en hoe jullie het veranderen van je huid op die plaats ervaren?
Het beste ervan maken, hoe moeilijk dat soms ook is..
Dus net onder je lies?
Ehhh misschien ben ik gek hoor, maar je zet toch geen tattoo enkel en alleen zodat hij mooi en strak blijft? Wil je hem decennia lang aan anderen gaan showen ofzo dat je je daar druk over maakt?
Nou ja, net onder je slip aan de binnenkant van je been gaat je vel het meest rimpelen. Daar kun je best rekening mee houden, toch?
Ik zat gisteren zo te kijken naar een programma over cosmetische ingrepen die vreselijk mis waren gegaan en daar was een vrouw bij met mismaakte borsten waar ze vreselijk om zat te huilen maar eigenlijk vond ik de kleurige tatoeages (een soort behang) op haar bovenarmen lelijker dan haar borsten.
Dan moet het maar zoals het kan
quote:bootje_op_de_golven schreef op 08 januari 2015 @ 15:06:

Nou ja, net onder je slip aan de binnenkant van je been gaat je vel het meest rimpelen. Daar kun je best rekening mee houden, toch?

Je nek toch?

Maare, iets meer naar onder lijkt me een simpele oplossing dan?

Rimpelen ga je toch wel.

Ik heb een tattoo op mijn bovenbeen (zijkant). Van net onder mijn bil tot net boven mijn knie.

Zal er op mijn 80e ook niet meer uitzien als nu.
quote:Magdalan schreef op 08 januari 2015 @ 15:12:

[...]

Je nek toch?

Maare, iets meer naar onder lijkt me een simpele oplossing dan?

[afbeelding]Ja, dat zal zeker schelen. En als je echt oud wordt gaat het allemaal wel hangen, dus daar zou ik niet naar kijken
"Het liefste wil ik deze op mijn bovenbeen en dan net onder m`n slip, hij word ongeveer 8x10 cm en met kleur."

Leuk!
Volgens mij worden ze toch altijd lelijk al verander je zelf niet. Mijn broer heeft een tattoo op zijn kuit maar zelfs met bijkleuren wordt hij niet meer zo mooi als eerst.
zonde... Mijn man heeft een tattoo op zijn boven- en onderbeen en ik vind het lelijk. Denk dat het er ook verschrikkelijk uit gaat zien als hij ouder wordt. Maar ja, hij kan zich daar niet druk om maken, zegt dat iedereen ouder wordt en slapper en dat het er dan ongeacht tattoo toch niet meer uit ziet. Hij heeft er ook een op zijn bovenarm, dat gaat dan nog wel, die had hij ook toen ik hem leerde kennen. Maar die andere twee, vreselijk... Ik zou er goed over na denken als ik jou was. T is geen kledingstuk wat je uittrekt als je het zat bent.
Wanneer ik op Tinder een tatoo zie zwiep ik die persoon meteen weg.

Je hoort ook regelmatig dat werkgevers er sollicitanten op afwijzen ook al zullen ze dat nooit toegeven.

Het is maar net waar je van houdt.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 08 januari 2015 @ 15:46:

Je hoort ook regelmatig dat werkgevers er sollicitanten op afwijzen ook al zullen ze dat nooit toegeven.

Het is maar net waar je van houdt.Relevant hoor. Zeker in een topic over een tatoeage op het bovenbeen. Denk dat werkgevers sollicitant in dat geval eerder afwijzen omdat deze vergeten is een broek aan te trekken.
quote:elisabethbathory schreef op 08 januari 2015 @ 15:51:

[...]

Relevant hoor. Zeker in een topic over een tatoeage op het bovenbeen. Denk dat werkgevers sollicitant in dat geval eerder afwijzen omdat deze vergeten is een broek aan te trekken.Hehehe
quote:Bitje93 schreef op 08 januari 2015 @ 15:46:

Het is maar net waar je van houdt.Ja want werkgevers hebben zelf nooit tattoo's
quote:elisabethbathory schreef op 08 januari 2015 @ 15:51:

[...]

Relevant hoor. Zeker in een topic over een tatoeage op het bovenbeen. Denk dat werkgevers sollicitant in dat geval eerder afwijzen omdat deze vergeten is een broek aan te trekken.

Hahaha!

Je kunt het ook bij een tattooeerder navragen, natuurlijk is over een jaar of 40 geen enkele tatoeage meer zo mooi als in het begin, maar sommige plekken blijven wel langer mooi dan anderen.
Bedankt voor de reacties.

Het is inderdaad een normale vraag toch, ben gewoon benieuwd hoe anderen dit ervaren.

Ik wil de tatoeage echt voor mezelf, zodat ik elke dag eraan herinnerd word, de reden waarom ik hem laat zetten, dat is de gedachten erachter. En nee ik wil hem juist niet aan iedereen laten zien, juist niet. Vandaar dat het een plek moet zijn wat ik elke dag zie, maar een ander niet.

En waarom ik het het vraag of hij lelijk word is meer voor mezelf.

Als ik hem meer naar beneden laat zetten en ik heb in de zomer een korte broek/rokje aan dan zal iedereen hem kunnen zien en dat wil ik nu juist niet.

Dus ik ben op zoek naar een juiste plaats op mijn lichaam.
Onderrug schijnt het langs mooi te blijven. De huid word niet veel belast zoals bijv armen. En bij gewichtstoename word je daar niet echt dikker.

Wil daar ook met de tijd een tattoo laten zetten. Bovenbeen is wel een mooie plek. Op de rug zie je alleen als je in de spiegel kijkt. Maar in bikini vind ik de rug wel heel mooi.

En daarbij je zet een tattoo voor jezelf, interesseert me niks dat een ander het niet mooi vind.
Natuurlijk word je afgewezen vanwege een tattoo. T attoo zegt natuurlijk ook alles over je kwaliteiten en je karakter

Ik vind het een mooie plaats! Alle tattoos worden na verloop van tijd lelijk minder mooi maar dat geldt toch voor je hele lijf?
Ik heb zelf een tatouage laten zetten op mijn bovenbeen , neem aan op dezelfde plek die TO bedoelt. En ik was veertig. Ben nu bijna twee jaar verder en ben er nog heel blij mee. En hoe het er uitziet als ik oud en verschrompeld ben, boeie... Was niet van plan om op mijn tachtigste nog in bikini te gaan.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Als je hem wil bedekken met kleding is op je ribben ook een optie. Doet wel een stuk meer pijn dan op je been maar dan hoef je niet bang te zijn dat iemand hem ziet. Tenzij je een bikini draagt maar de mensen die je in een bikini zien hadden hem op je bovenbeen vast ook wel ontdekt.
quote:toedeledokie schreef op 09 januari 2015 @ 12:11:

Ik heb zelf een tatouage laten zetten op mijn bovenbeen , neem aan op dezelfde plek die TO bedoelt. En ik was veertig. Ben nu bijna twee jaar verder en ben er nog heel blij mee. En hoe het er uitziet als ik oud en verschrompeld ben, boeie... Was niet van plan om op mijn tachtigste nog in bikini te gaan.Ook dat, de tattoo die ik wil gaan zetten is een grote. En als die eenmaal gaat hangen of zakken zal ik op een leeftijd zijn dat ik niet meer in bikini loop.
Bedankt en jullie hebben gelijk, ik denk soms te ver vooruit.Maar het is zo, als je ook zo oud mag worden.

En vind het wel wat hebben om iets moois op je lichaam te laten zetten, waar je naar kan kijken en trots op kan zijn
Lelijk, een tattoo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven