Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Jurkje klinkt helemaal goed!
Peas on earth!
Goed, ik zal het eerlijk bekennen... Ik ben op pagina 408 geloof ik begonnen met teruglezen, maar heb pagina 440 niet gehaald... Het is echt teveel! Ga er maar vanuit dat ik er vanzelf weer inkom.

Vandaag teruggekomen van 'ons' bootje, het was echt heerlijk! De eerste paar dagen was het herfst, maar daarna alleen maar zomer!!! Heerlijk gezond, gezwommen, gebarbecued, gelezen, enz, enz. En vandaag lekker in de auto met dak "eraf" terug getourd.

Heb dus ook niet zoveel te melden, vakantie heeft iig geen relatieproblemen opgeleverd, zelfs vandaag nog even een klein meubelboulevardje meegepikt. Nog 3,5 maand tot de sleutel!

Heb het weekend nog vrij en dan weer vol aan de bak. Wie weet heb ik dan nog wat tijd over om weer een beetje in alle verhalen te komen. Veel dates, een aantal 'nieuwelingen', gezellig!!!

Prinses en Xan alvast een fijne vakantie!
Jurkje IS ook goed prinses

Halve Maan volgens mij hoef ik me niet echt meer voor te stellen,wij hebben volgens mij al in een grijs verleden op een topic over liefdesverdriet zitten babbelen.

Leuk te horen dat je vakantie zo lekker was.

Was het de eerste keer samen op vakantie?

*zit nog steeds in de geniet modus*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heej HM

*is aan de foon met vriendinnetje*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 juli 2008 @ 21:03:

[...]

*meent hier een lotgenoot te zien *Ik heb wel wat weg van die klunzige Tonks uit de Harry Potter boeken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vleer heeft te diep in t glaasje gekeken *hik* met 3 buurmannen hahahaha

gaat zo de stad in met dinnetje en de 3 buurmannen .. gezelliggg mazzel alll
Have fun Vleer

*SD vraagt zich af of ze ECHT met 3 buurnannen gaat of dat ze gewoon 3 dubbel ziet*
echt 3 buurmannen ik moet integreren volgens hen .. nouwwww dat doen we dan ff he
Zooo ik ben er ook weer, heeeelll eventjes voordat ik ga slapen.

Had eerst vriendinnetje aan de foon, en daarna belde m'n vader dat Prinsessenouders terug zijn van vakantie. Zijn vier weken op vakantie geweest, rondtrekken (per tent) door Italie. Lekker bijgekletst. Ben helemaal blij dat ik ze weer even gesproken heb

Hier niets wereldschokkends gebeurd zo te zien

Vleer's inburgering is euhm... niet zoals Rita Verdonk die zou hebben bedacht zeg maar
Peas on earth!
Hmmm...prinses...ik weet niet of dat nou wel zo'n politiek correcte opmerking is heur

Ik duik ook mijn slaapkamertje in (zonder buurmannen MET een studie boek)
Ik lig al in slaapkamertje ZONDER buurman (heb ook niet echt een aantrekkelijke buurman... ) en MET laptop, maar batterij is bijna op..... dus ik zeg vast WELTRUSTEN!
Peas on earth!
*houdt wel van enige rebellie op kleine schaal*
Peas on earth!
Slaapkamer check...minimaal 45 graden

Well, ik doe maar alsof ik op vakantie ben in 1 of ander tropisch oord

*gaat dus nu op zoek naar enge beestjes want dat hoort op tropische bestemmingen*
Geleerd: volgens mij ben je een forum trol, en anders ben je een van de meest onbeschofte nerds die ik hier ooit ben tegengekomen. Voor alle duidelijkheid: Prinses is hier meer dan welkom, en wat mij betreft mag jij vandaag nog opzouten !

En dan druk ik het nog vrij netjes uit.

Geleerd is een ongelooflijk misselijk mannetje en bovendien geen nieuwkomer. Hij kent alle forumregels op een prikje.

My guess: hij is een reincarnatie van een beruchte gebande forumklier (en ik weet ook wel welke).
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Donkey is dus terug van heerlijk dagje strand, ben nu wel giga bruin aan het worden. Vriendinnetje meegenomen (gewoon een maatje, geen relatiemateriaal, wel ontmoet op het Viva forum overigens). Die heeft heel lief mijn rug ingesmeerd.

Dus toen kon ik moeilijk achterblijven.

Lekker in de zon geluierd, gekletst, beetje gezwommen en de aerobie over en weer laten vliegen. En 's avonds lekker Italiaans gegeten in Amsterdam. Het leven is mooi !

* zwaait ff naar Halvemaan: long time no se !*
Donkey....adem in....adem uit...

Rustig maar mannetje komt allemaal goed.

Ik denk dat hij wel klaar is hier, we zijn te veel een "kliekje"

Maare, das natuurlijk geen stijl, mij de hele dag in die hooiberg laten liggen in bikini terwijl jij je lekker op het strand laat insmeren

*trekt verwontwaardigd haar kleren dan maar weer aan*

Geen enge beestjes gevonden in de slaapkamer, wel een ontzettende hoosbui gehad en wind...heul veul wind...

SD stond vanacht in heel haar huisje de deuren ramen en tochtstripjes dicht te doen....
Goeiemorgen allemaal !!

Sja sorry Summer, die kippeborstjes vond ik geen enkel probeem maar toen je zei dat je scheermesjes ging kopen voor in de hooiberg kreeg ik opeens een aanval van hooikoorts.

Gek he ? Is op het strand trouwens helemaal overgegaan.

* gaat vandaag weer aan het werk want de boog kan niet altijd ontspannen zijn*
Goedemorgen

*zwaait naar een ieder en dank DS voor zijn support (begon zich stiekum toch zorgen te maken over eventuele gemiste/niet opgemerkte signalen dat Prinses beter een ander topic zou kunnen opzoeken waar ze dan zoetsappig zou kunnen praten over de geneugten van een relatie (terwijl er juist nog behoorlijk wat te klagen blijft )*

Overigens viel mij ook wel op dat meneer de forumregels zeer goed kent, en na enig logisch redeneren en deduceren viel mij ook wel een naam binnen die achter het brein van Geleerd zou kunnen zitten

Ik ben vrij vandaag, en een keer raden: er is GEEN zon?!

Dát is niet de bedoeling.... Ik leg het nog één keer uit:

- vandaag staat Prinses op met een bescheiden zonnetje

- doet wat huishoudelijke klusjes zodat Xan niet ontdekt dat Prinses de afgelopen vijf dagen in chaos heeft geleefd

- dan breek de zon volop door

- Prinses vertrekt naar de Rijn om daar lekker in't gras in de zon te liggen, een beetje te dutten, voorbijgaande scheepjes te bekijken en een boekje te lezen

Zo... wellicht helpt dat en snapt men 'daarboven' het nu
Peas on earth!
Heej, het heeft hier trouwens helemaal niet geregend en gestormd! Ben veel wakker geweest vanacht (het is echt té warm), maar niets van dat alles.

Ennn... hoe zou het met Sunnetje zijn...?!
Peas on earth!
Oe ja, ben wel benieuwd hoe de avond van Sun is verlopen.

Hier nu weer volop zon hoor Prinses

Ik werk (of nou ja werk...ik ben aanwezig) tot 12.00 en daarna lekker weekend

Daar ik vrij ben van jurkjes stress kan ik me volledig gaan werpen op de geneugten des levens.

Tssss....Donkey bang voor een paar scheermesjes?

Ik dacht dat jij zo'n dare devil was?

*SD baalt dat de Rijn hier niet echt in de buurt is anders was ze vanmiddag gezellig even naast Prinses neergeploft*
Ohhhhh.... tsskkk grmpfff dus dáár is wel zon?! Ik was juist naar 't oosten des lands verhuisd omdat daar altijd meer zonuren zijn

Valt mij ook tegen van Donkey dat ie nu al hooikoorts veinst, hoewel het origineler is dan hoofdpijn voorwenden

Ik ga eens even een weerberichtje googlen

*heeft zojuist ook al een scheidsrechter gegoogled omdat ze anders die ontzettend vreselijk verschikkelijk afschuwelijke flater in het moderatortopic niet meer te boven zou komen *
Peas on earth!
Heej, sinds wanneer heb ik hier spellingscontrole in mijn tekstschermpje...? Ik krijg ineens rode lijntjes onder woorden die dat spellingscontroleding niet herkent (check: spellingscontroleding herkent ie niet )
Peas on earth!
Van het zuidwesten uit klaart het op en er komen flinke perioden met zon. Het noordoosten en oosten maken tot in de middag nog kans op een onweersbui, elders blijft het zo goed als droog. De maximumtemperatuur ligt tussen 21 graden aan de westkust en 25 in het oosten. De wind draait van zuidoost naar zuidwest tot west en is aan de westkust in de ochtend enige tijd krachtig. Boven land is de vlagerige wind matig en soms vrij krachtig.
Peas on earth!
Hmmmmm....ik voorspel een heel lekker vrijdagmiddagje

zowel in het Oosten als in het Westen des Lands

(lees ik net in mijn theeblaadjes)

*hier geen spellingscontroledingetje trouwens*

SD is stiekum wel bij dat ook Koninklijke leden van dit forum wel eens een naamsverwarrinmg hebben hihihi.

*voel me gelijk een stuk minder blond*
Koninklijke leden op dit topic doen namelijk níet aan voetbal

(of uberhaupt aan enige andere sport waarvan je moe zou kunnen worden, daarvoor hebben zij lakeien )
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven