Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?

donderdag 8 januari 2015 om 20:15
Nou ik begin wel door te krijgen dat hij helemaal niet fout is..
(ik vind het geloof ik gewoon leuk om het stempel goed/fout enz te geven.)
Van de week verwachte ik er eigenlijk helemaal niks van. Toen
raakten we dus in gesprek, foto's waren niet echt duidelijk dus daar kon
ik niet echt een oordeel over geven. (nee uiterlijk zegt niet alles
maar is wel een beetje belangrijk)
Toen vond ik hem wel een beetje 'fout' maar ik begon hem steeds leuker
te vinden op hoe hij overkwam. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar gister
werd het gesprek steeds leuker. (toen had ik dus al wel een paar dagen het gevoel
leuk)
Toen hij duidelijkere foto's stuurde was het 1e wat ik dacht 'oewww wat een knappe vent '
Had ik op een of andere manier niet helemaal verwacht. Nogmaals het gaat mij uiteraard
echt niet alleen om het uiterlijk hoor... maar het helpt iig. wel .
Nou ja het lollige is dat het nogal wederzijds is en dat we allebei erg graag willen daten.
Vooral erg grappig, hij is beetje druk komende weken dus hij had het over februari (hij gaat nog
ff kijken hoor). Toen zei ik he gedver, niet de 14e, dat is zo afgezaagd.
Hij meteen 'ok, de 14 staat in ieder geval al vast' . Kijk, dat vind ik dus echt grappig,
mij niet al te serieus nemen.
We wonen overigens vlakbij mekaar, hij woont in mijn 'zuster' stad.
Hoe het verder gaat lopen, geen idee, ik hou jullie op de hoogte...
(ik vind het geloof ik gewoon leuk om het stempel goed/fout enz te geven.)
Van de week verwachte ik er eigenlijk helemaal niks van. Toen
raakten we dus in gesprek, foto's waren niet echt duidelijk dus daar kon
ik niet echt een oordeel over geven. (nee uiterlijk zegt niet alles
maar is wel een beetje belangrijk)
Toen vond ik hem wel een beetje 'fout' maar ik begon hem steeds leuker
te vinden op hoe hij overkwam. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar gister
werd het gesprek steeds leuker. (toen had ik dus al wel een paar dagen het gevoel
leuk)
Toen hij duidelijkere foto's stuurde was het 1e wat ik dacht 'oewww wat een knappe vent '
Had ik op een of andere manier niet helemaal verwacht. Nogmaals het gaat mij uiteraard
echt niet alleen om het uiterlijk hoor... maar het helpt iig. wel .
Nou ja het lollige is dat het nogal wederzijds is en dat we allebei erg graag willen daten.
Vooral erg grappig, hij is beetje druk komende weken dus hij had het over februari (hij gaat nog
ff kijken hoor). Toen zei ik he gedver, niet de 14e, dat is zo afgezaagd.
Hij meteen 'ok, de 14 staat in ieder geval al vast' . Kijk, dat vind ik dus echt grappig,
mij niet al te serieus nemen.
We wonen overigens vlakbij mekaar, hij woont in mijn 'zuster' stad.
Hoe het verder gaat lopen, geen idee, ik hou jullie op de hoogte...

vrijdag 9 januari 2015 om 11:13
Ik ken je verschijnsel. Ik heb dat ook wel eens. Als ik ECHT iemand leuk vind.
Al ben ik wel iemand dat, stel, ik merk dat de persoon niets of weinig stuurt, dan ook heel makkelijk denk: " op naar de volgende." Ik vind na een aantal losers gedate te hebben / een relatie mee gehad te hebben, dat ik nu wel iemand verdien die echt voor mij gaat. En ook echt 100% geïnteresseerd in mij is.
Al ben ik wel iemand dat, stel, ik merk dat de persoon niets of weinig stuurt, dan ook heel makkelijk denk: " op naar de volgende." Ik vind na een aantal losers gedate te hebben / een relatie mee gehad te hebben, dat ik nu wel iemand verdien die echt voor mij gaat. En ook echt 100% geïnteresseerd in mij is.
Carpe Diem!

vrijdag 9 januari 2015 om 11:32
Relax Phoebe,
Ook al weten jullie dames precies hoevaak/lang je wilt dat hij terug bericht.
Blijven het individuen, en mannen nog wel eens.
Niet complete overgave betekend niet dat ze geen interesse hebben.
Als mannen ook even snel next denken als vrouwen dan wordt het matchen wel een grote uitdaging.
Ik ga bijv. niet 100% voor een lady waarmee ik alleen nog maar een paar dagen heb gechat. Gewoon luchtig elkaar leren kennen, voorstelletje voor ontmoeting (zo leer ik iemand het beste kennen). En dat gewoon afwachten.
Maarja, alsof ik weet hoe het moet
Ook al weten jullie dames precies hoevaak/lang je wilt dat hij terug bericht.
Blijven het individuen, en mannen nog wel eens.
Niet complete overgave betekend niet dat ze geen interesse hebben.
Als mannen ook even snel next denken als vrouwen dan wordt het matchen wel een grote uitdaging.
Ik ga bijv. niet 100% voor een lady waarmee ik alleen nog maar een paar dagen heb gechat. Gewoon luchtig elkaar leren kennen, voorstelletje voor ontmoeting (zo leer ik iemand het beste kennen). En dat gewoon afwachten.
Maarja, alsof ik weet hoe het moet
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.

vrijdag 9 januari 2015 om 20:38
Leuk forum dit.. Lees al eventjes mee.
Ik verbaas me wel over hoe actief jullie zijn... Zit nu een maandje op Tinder, één keer een date gehad, was geen succes
Nu heb ik wel matches, maar ze zeggen niks, en als ze wat zeggen is het een woord en vervolgens reageren ze niet meer.
Zo van;
Hij: Hey, alles goed?
Ik: hoi, ja hoor! Met jou ook? Leuke foto heb je!
En dan complete stilte. Laat maar...
Driekwart van mijn matches nog nooit mee gepraat. Beginnen jullie zelf? Of spreken ze jullie altijd aan?
Ik verbaas me wel over hoe actief jullie zijn... Zit nu een maandje op Tinder, één keer een date gehad, was geen succes
Nu heb ik wel matches, maar ze zeggen niks, en als ze wat zeggen is het een woord en vervolgens reageren ze niet meer.
Zo van;
Hij: Hey, alles goed?
Ik: hoi, ja hoor! Met jou ook? Leuke foto heb je!
En dan complete stilte. Laat maar...
Driekwart van mijn matches nog nooit mee gepraat. Beginnen jullie zelf? Of spreken ze jullie altijd aan?
vrijdag 9 januari 2015 om 21:14
Beste forummers,
Ik zou de TO, het mag ook een andere forummer zijn, willen verzoeken om een nieuw deel te openen van dit topic aangezien het aantal postings de 3200 gepasseerd is . In het verleden is er geconstateerd dat topics met meer dan 3000 postings het forum trager maken, wat we uiteraard graag willen vermijden.
Graag na het openen van het nieuwe deel, het oude topic even staffen of melden op het Centraal Moderatotopic op de pijler Overig zodat we het oude deel kunnen sluiten.
mvg,
Junior.
Ik zou de TO, het mag ook een andere forummer zijn, willen verzoeken om een nieuw deel te openen van dit topic aangezien het aantal postings de 3200 gepasseerd is . In het verleden is er geconstateerd dat topics met meer dan 3000 postings het forum trager maken, wat we uiteraard graag willen vermijden.
Graag na het openen van het nieuwe deel, het oude topic even staffen of melden op het Centraal Moderatotopic op de pijler Overig zodat we het oude deel kunnen sluiten.
mvg,
Junior.

zondag 11 januari 2015 om 16:04
Hm volgens mij is er nog geen nieuw topic dus ik ga gewoon maar hier verder.
En phoebe alweer contact gehad?
Had vrijdag 2e date met leuke jongen, en deze date was nog leuker Nu bij hem thuis afgesproken en dat voelt toch meer ontspannen dan in een café met z'n 2en tegenover elkaar. Veel gepraat en gezoend, veel te veel gedronken en heel laat gaan slapen. Geen seks gehad! Vind het wel leuk om daarmee nog even te wachten bij hem. Hij is lief en heb eigenlijk wel zin om 'm weer te zien, we hebben over een paar dagen weer afgesproken
Hmm vanavond nog een date met een andere, we hadden via tinder leuke gesprekken dus ben benieuwd.
En de 'verwijfde' jongen wil weer afspreken, en eigenlijk heb ik er niet echt meer behoefte aan, maar vind het zo lastig om dat aardig te zeggen..
En phoebe alweer contact gehad?
Had vrijdag 2e date met leuke jongen, en deze date was nog leuker Nu bij hem thuis afgesproken en dat voelt toch meer ontspannen dan in een café met z'n 2en tegenover elkaar. Veel gepraat en gezoend, veel te veel gedronken en heel laat gaan slapen. Geen seks gehad! Vind het wel leuk om daarmee nog even te wachten bij hem. Hij is lief en heb eigenlijk wel zin om 'm weer te zien, we hebben over een paar dagen weer afgesproken
Hmm vanavond nog een date met een andere, we hadden via tinder leuke gesprekken dus ben benieuwd.
En de 'verwijfde' jongen wil weer afspreken, en eigenlijk heb ik er niet echt meer behoefte aan, maar vind het zo lastig om dat aardig te zeggen..

zondag 11 januari 2015 om 17:52
Mogen we hier ook dingen plaatsen/zeggen over datingsitegebruikers met TE debiele/aanstoogevende/belachelijke eisen? Of is dat not done?
Ik zou natuurlijk alle identifying details (nick, woonplaats, foto's etc.) weglaten, maar het "OMG dit kan niet waar zijn" gevoel wil ik toch wel heel graag delen.
Hoor graag van jullie. Groet, P.
Ik zou natuurlijk alle identifying details (nick, woonplaats, foto's etc.) weglaten, maar het "OMG dit kan niet waar zijn" gevoel wil ik toch wel heel graag delen.
Hoor graag van jullie. Groet, P.

zondag 11 januari 2015 om 18:35
quote:Lucky_Birdie schreef op 11 januari 2015 @ 17:59:
Waarom niet?
Ha, dat was alle aanmoediging die mijn slechte inborst nodig had
Beschrijving van zelf:
Vertelt meteen over dure huis, duidt woonplaats aan met kengetal (urgh), oh en 'vrij beroep' natuurlijk...
Wat hij zoekt in een vrouw:
puntenlijstje van wat ze allemaal NIET mag hebben:
Highlights:
Wat ik NIET zoek is een vrouw:
- Met C&A kleding
- Die niet van koken houdt
- Zonder tekst
- Zonder diepgang
Hoe je eruit ziet moet zien? Knap. En nee, smaken verschillen in dat opzicht meestal niet. Ik zoek een meisje-meisje met vuur in de ogen.
Karaktereigenschappen? Ach, als je helemaal de shizzle bent, doet dat er niet toe.
Je zoouuuuuuu natuurlijk kunnen zeggen: wat verfrissend, een man die gewoon eerlijk zegt wat alle mannen denken, all hail to him. Maar ik vooral denk/voel is en en
Tevens is 'karakter maakt niet uit' en 'moet wel diepgang hebben een...uhm...tegenstellinkje? maybe? perhapsjes?
En hoe ziet onze catch of the century er zelf uit? Laat ik het zo zeggen: zijn uiterlijk en zijn eisen matchen NIET (maarja, misschien dat zijn huis en zijn cabrio (foto) daar voor kunnen zorgen?) (maarja, dat trekt dan weer meestal meisjes zonder diepgang aan...)
Kortom: lulz & confusion.
*pfoei* , bedankt dat ik het hier even kwijt kon
Waarom niet?
Ha, dat was alle aanmoediging die mijn slechte inborst nodig had
Beschrijving van zelf:
Vertelt meteen over dure huis, duidt woonplaats aan met kengetal (urgh), oh en 'vrij beroep' natuurlijk...
Wat hij zoekt in een vrouw:
puntenlijstje van wat ze allemaal NIET mag hebben:
Highlights:
Wat ik NIET zoek is een vrouw:
- Met C&A kleding
- Die niet van koken houdt
- Zonder tekst
- Zonder diepgang
Hoe je eruit ziet moet zien? Knap. En nee, smaken verschillen in dat opzicht meestal niet. Ik zoek een meisje-meisje met vuur in de ogen.
Karaktereigenschappen? Ach, als je helemaal de shizzle bent, doet dat er niet toe.
Je zoouuuuuuu natuurlijk kunnen zeggen: wat verfrissend, een man die gewoon eerlijk zegt wat alle mannen denken, all hail to him. Maar ik vooral denk/voel is en en
Tevens is 'karakter maakt niet uit' en 'moet wel diepgang hebben een...uhm...tegenstellinkje? maybe? perhapsjes?
En hoe ziet onze catch of the century er zelf uit? Laat ik het zo zeggen: zijn uiterlijk en zijn eisen matchen NIET (maarja, misschien dat zijn huis en zijn cabrio (foto) daar voor kunnen zorgen?) (maarja, dat trekt dan weer meestal meisjes zonder diepgang aan...)
Kortom: lulz & confusion.
*pfoei* , bedankt dat ik het hier even kwijt kon

zondag 11 januari 2015 om 18:48
Graag gedaan
Ja, dat is een flink eisenpakket.
Ik zou er snel klaar mee zijn. Ik heb natuurlijk laatst ook een date met zoiets figuur gehad. Heel vermoeiend, dat niet subtiele gepoch over hoeveel geld ze wel niet hebben.
En hoewel ze zelf niet perfect zijn wel de perfecte vrouw willen. Die uiteraard ook geen enkele grens in bed kent.
Nee dank u
Ja, dat is een flink eisenpakket.
Ik zou er snel klaar mee zijn. Ik heb natuurlijk laatst ook een date met zoiets figuur gehad. Heel vermoeiend, dat niet subtiele gepoch over hoeveel geld ze wel niet hebben.
En hoewel ze zelf niet perfect zijn wel de perfecte vrouw willen. Die uiteraard ook geen enkele grens in bed kent.
Nee dank u

zondag 11 januari 2015 om 19:12
quote:hello.goodmorning schreef op 11 januari 2015 @ 19:00:
Even een vraag tussendoor: Wat is 'C&A kleding'? (Ja ik snap dat het kleding is die je kan kopen bij de C&A, maar ik kom daar nooit, dus is dat zo negatief?)
Het is mij ook een raadsel...
Bedoelt hij dat je je niet goedkoop mag kleden? Of meer dat je je niet te gemiddeld mag kleden? Weet hij ueberhaupt wel wat een winkel is?
Het eerste antwoord wat bij mij opkwam was: oh, geen probleem, want ik koop alles bij de Kringloop, mag ik nu met je op date?
Even een vraag tussendoor: Wat is 'C&A kleding'? (Ja ik snap dat het kleding is die je kan kopen bij de C&A, maar ik kom daar nooit, dus is dat zo negatief?)
Het is mij ook een raadsel...
Bedoelt hij dat je je niet goedkoop mag kleden? Of meer dat je je niet te gemiddeld mag kleden? Weet hij ueberhaupt wel wat een winkel is?
Het eerste antwoord wat bij mij opkwam was: oh, geen probleem, want ik koop alles bij de Kringloop, mag ik nu met je op date?

zondag 11 januari 2015 om 19:56
quote:lavendel239 schreef op 11 januari 2015 @ 16:04:
En phoebe alweer contact gehad
Ja joh allang... er is alweer wat afgeouwehoert joh...
Kort samengevat: er is een behoorlijke wederzijdse aantrekkingskracht.
En ik heb besloten dat ik mn 'controle-neiging' los ga laten en maar ga
zien of en wat er gebeurt.
Verder heb ik hem verboden om live net zo leuk/zo niet leuker te zijn
dan hij nu al is. Dan ga ik namelijk verliefd worden en daar heb ik geen zin
in heb ik besloten...
Lavendel: volg je gevoel. Als het niet goed voelt kun je maar beter eerlijk zijn.
Dat is misschien voor die jongen even vervelend en voor jou ook ff lastig omdat je je
schuldig gaat voelen, maar het is eerlijker dan iemand aan het lijntje houden.
(daar houden mannen namelijk niet zo van geloof ik)
En phoebe alweer contact gehad
Ja joh allang... er is alweer wat afgeouwehoert joh...
Kort samengevat: er is een behoorlijke wederzijdse aantrekkingskracht.
En ik heb besloten dat ik mn 'controle-neiging' los ga laten en maar ga
zien of en wat er gebeurt.
Verder heb ik hem verboden om live net zo leuk/zo niet leuker te zijn
dan hij nu al is. Dan ga ik namelijk verliefd worden en daar heb ik geen zin
in heb ik besloten...
Lavendel: volg je gevoel. Als het niet goed voelt kun je maar beter eerlijk zijn.
Dat is misschien voor die jongen even vervelend en voor jou ook ff lastig omdat je je
schuldig gaat voelen, maar het is eerlijker dan iemand aan het lijntje houden.
(daar houden mannen namelijk niet zo van geloof ik)
zondag 11 januari 2015 om 20:08
Hier ook weer wat geswyped. 2 zeer leuke heren. Beide op 4 km afstand.
Nummer 1: zeer complimenteus (tikkeltje te). Gaf aan dat ik eruit zie als zijn droomvrouw. Maar.... (ja ja daar komt ie). Hij ging Tinder eraf gooien want ik was zijn enige Nederlandse match. Maar wel zijn wauw match. Na 4 zinnen gewisseld te hebben gaf hij aan vandaag op vakantie te vertrekken en gaf hij zijn nummer zodat ik hem kon bellen (Say what?!) Daarop gaf ik aan niet zo snel mijn nummer te geven. Oke, dat was mijn keuze. Ik ging slapen met het gevoel dat ik een tinder match minder zou hebben. En ja hoor! Hij is foetsie. Hij lost :p.
Nummer 2: ook zeer complimenteus. Maar achter elk ding dat hij zegt staat er: "!?" (Trekt wenkbrauw op). Ik geef hem nog even. Kijken of dat trekje weg ebt.
Anyway de stand: 2 leuke heren op Tinder en pijn aan mijn kont van al die veren die erin steken :/.
Nummer 1: zeer complimenteus (tikkeltje te). Gaf aan dat ik eruit zie als zijn droomvrouw. Maar.... (ja ja daar komt ie). Hij ging Tinder eraf gooien want ik was zijn enige Nederlandse match. Maar wel zijn wauw match. Na 4 zinnen gewisseld te hebben gaf hij aan vandaag op vakantie te vertrekken en gaf hij zijn nummer zodat ik hem kon bellen (Say what?!) Daarop gaf ik aan niet zo snel mijn nummer te geven. Oke, dat was mijn keuze. Ik ging slapen met het gevoel dat ik een tinder match minder zou hebben. En ja hoor! Hij is foetsie. Hij lost :p.
Nummer 2: ook zeer complimenteus. Maar achter elk ding dat hij zegt staat er: "!?" (Trekt wenkbrauw op). Ik geef hem nog even. Kijken of dat trekje weg ebt.
Anyway de stand: 2 leuke heren op Tinder en pijn aan mijn kont van al die veren die erin steken :/.
Carpe Diem!

maandag 12 januari 2015 om 09:50
Zullen we overigens toch maar ff een nieuw topic openen
aangezien dat gevraagd is door de moderator?
(ik ga dat niet doen, niet goed in... . Linkje maken dat je terug
kan kijken naar dit topic is leuk maar weet niet hoe dat moet)
Wel erg grappig dat je zoveel kan lullen over iets 'doms'
als Tinder..
aangezien dat gevraagd is door de moderator?
(ik ga dat niet doen, niet goed in... . Linkje maken dat je terug
kan kijken naar dit topic is leuk maar weet niet hoe dat moet)
Wel erg grappig dat je zoveel kan lullen over iets 'doms'
als Tinder..
maandag 12 januari 2015 om 10:42
http://forum.viva.nl/foru ... er-2/list_messages/251999
Bam!
Zullen we daar verder spammen?
Bam!
Zullen we daar verder spammen?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.