Entertainment alle pijlers

Het Verstopic

13-06-2008 19:48 4701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames en heren,

Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:

- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )

- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!

- Geen brandende fakkels in de tent.

- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.

Onze trots:

best een heftige bloeddruk trouwens... poehee... was al ongerust van de mijne.... voel je je nu wel beter??
Acupuncturist, neuroloog én psychiater? Zou het echt?
quote:bijtje29 schreef op 01 augustus 2008 @ 19:19:

10tje als je me ff een bericht stuurt...kan ik je vertellen wat ik voor zwangere zus heb... en ik kijk noooit meer als er geprikt wordt... ga geheid gestrekt.

Ik wil straks ook weer graag in maatje 40 maar dacht meer aan fanatiek sporten....(en maar even geen chocola meer)

Ik ga je vanavond even een berichtje sturen en ik sport ook hoor maar zit nu dankzij een vervelende blessure even een tijdje aan de kant en voel mijn broeken strakker zitten - als ik niet oppas kan ik straks alleen broeken in maat 44 aan en dát is de bloody limit.

En ik weet niet of het verbeelding is maar het sporten gaat nu redelijk (dank aan de fysio!) en ik vreet niet meer zo erg, ik houd het nu bij beschaafde porties. Hopen dat dat zo blijft!
quote:Ann Liv schreef op 01 augustus 2008 @ 19:30:

Acupuncturist, neuroloog én psychiater? Zou het echt?Hij is lid van de artsenvereniging, ik heb zijn diploma's gezien én in het ziekenhuis kende ze hem. Dus ik denk wel dat het klopt ja... De man heeft gewoon 26 jaar gestudeerd! Djeeeez....
quote:bijtje29 schreef op 01 augustus 2008 @ 19:29:

best een heftige bloeddruk trouwens... poehee... was al ongerust van de mijne.... voel je je nu wel beter??Ja hoor, houd alleen vocht vast en heb vage hoofdpijn, maar niks ergs ofzo. Ben net zelfs wezen hardlopen (nou ja: joggen) buiten en dat ging best aardig. Heb mezelf maar op een zoutloos en suikerloos dieet gezet in de hoop dat het iets helpt. We'll see!
ik vond 44 ook t uiterste.... totdat ik er echt niet meer in paste en ineens maat 46 had... was niet te lui om te sporten ofzo maar hou gewoon te veel van eten. (en mijn lief kookt echt heel veel te lekker...) (waar is die kwijlsmylie???)
quote:Tientje79 schreef op 01 augustus 2008 @ 19:31:

Hij is lid van de artsenvereniging, ik heb zijn diploma's gezien én in het ziekenhuis kende ze hem. Dus ik denk wel dat het klopt ja... De man heeft gewoon 26 jaar gestudeerd! Djeeeez....Dat klinkt inderdaad erg safe. 26 jaar studeren: dan kun je met de vut als je klaar bent. Heb geen verstand van bloeddrukken, maar het is dus echt heel hoog? Als we extra inkopen moeten doen voor lekkere en gezonde snacks voor hier in de tent laat je het weten he?
quote:bijtje29 schreef op 01 augustus 2008 @ 19:37:

[afbeelding]

Krijg er honger van, ga zo ook maar eens eten!!

Wanneer beginnen de Olympische Spelen trouwens?

mijn bijdrage aan jullie gezondheid!
annliv :8-8-2008 (nee is geen grapje...)
Zou wat zijn, dat het larfje tijdens de openingsceremonie van de spelen ter wereld komt. Dan is het een echte verstopic-baby!
ik ga lekker op 08-08-08 op vakantie

Kamperen, zonder tv
Peas on earth!
en uitermate handig voor de eerste weken nachtvoeding dacht ik zo... alsof we het zo geplanned hebben... overdag flink bijslapen en tijdens de wedstrijden languit voor de tv snachte sen voeden maar (of zou ik dat nu iets te rooskleurig zien??)
Nu je het zegt, dan ben ik ook op vakantie! Daar over gesproken: heb jij een lijstje wat je allemaal meeneemt op je kampeertocht? Ga zo even googlen, want ik ben altijd zo bang dat ik allerlei handige dingetjes vergeet. Er is vast ergens wel iemand zo slim om een lijstje op te stellen.
Joh, ben jij een stiekeme oranje-supporter?
Je kunt heel veel lijstjes googlen. Wij hebben er eentje van de site van de ANWB gebruikt, maar daar moest nog best veel op aangevuld worden vond ik.
Peas on earth!
wie is de stiekume oranje supporter volgens jou??
iemand missC al gezien??? Hier kippiekippekippie!
Kijk eens op www.meenemen.nl voor een lijstje!
quote:bijtje29 schreef op 01 augustus 2008 @ 20:13:

en uitermate handig voor de eerste weken nachtvoeding dacht ik zo... alsof we het zo geplanned hebben... overdag flink bijslapen en tijdens de wedstrijden languit voor de tv snachte sen voeden maar (of zou ik dat nu iets te rooskleurig zien??)Hopen mag he
quote:bijtje29 schreef op 01 augustus 2008 @ 20:17:

wie is de stiekume oranje supporter volgens jou??

Jij wil de intieme nachten met larf toch opluisteren met het kijken van de Spelen? Rara, wie is de stiekeme supporter dan?

Dank voor de tips, ga eens op meenemen.nl kijken en laat de anwb-lijst maar zitten dan. Al kijk ik misschien voor de zekerheid toch nog even of er buiten de overlap nog tips zijn. Pff, voor een controlfreak als ik is op vakantie gaan best vermoeiend.
Hallo dames, kom me ook nog maar even melden in de tent. Heb enorm veel pijn in m'n keel, lijkt alleen erger te worden. Heb nu antibiotica gehad van de huisarts, maar moet dan dus wel hele dikke pillen doorslikken

En vriend heeft zijn beste vriend op bezoek-te logeren, dus ik lig lekker boven in bed, af en toe komt ie even naar boven om me nog een ijsje te brengen enzo. Heb al 3 dagen nauwelijks gegeten, hartstikke honger, maar ik krijg het gewoon niet weg!

Ben benieuwd wanneer het Larfje zich aandient, wordt nu toch wel tijd he, bijtje?
Dan moet je zéker op die site kijken, je kan namelijk zelf een lijst samenstellen, ideaal voor een controlfreak als jij!
Jeetje Ambrosia, wat vervelend voor je! Maar wel fijn dat je je eigen broeder Nightingale in huis hebt;-)

Kun je niet een beetje soep binnen werken ofzo? Hopen dat het snel beter gaat!
Dat klinkt echt heel erg vervelend Ambro. Ik snap niet dat je huisarts je niet wat eerder medicijnen heeft gegeven, je hebt toch al hartstikke lang onverminderd last? Het soepidee van Tientje is slim (al heb je daar zelf natuurlijk al lang aan gedacht.) Jammer dat je niet met vriend-en-vriend gezellig kan doen, maar het heeft wel als voordeel dat je geen interieurverrassingen krijgt als je toch uit bed komt. Beterschap!

Tientje, ik heb een mega-lijst samengesteld via die site. Kan me écht niet voorstellen dat we nu nog iets gaan vergeten. En als we toch nog iets missen kopen we het daar wel (zei mijn vriend vanmiddag al: we nemen de tent en de bbq mee, das toch wel genoeg? We kunnen daar toch alles kopen?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven