Idee voor vriendin
woensdag 14 januari 2015 om 21:49
Ik heb een idee bedacht voor mijn vriendin. Ik wil allemaal kleine berichtjes in een potje stoppen van vrienden die ze dan kan lezen als ze verdrietig ofzo is. Maar ik wil ook zelf 12 briefjes maken op A4 zodat ze elke keer als haar datum van haar verjaardag is ze elke maand een briefje kan lezen. Maar ik heb geen ideeën meer ik heb nu 5 briefjes met Wat ik leuk aan haar vind, Een brief met een soort tekst voor haar, een brief meet quotes, een brief met wat we gaan doen als we naar londen gaan en een bonnen briefje met dingen die we kunnen doen. Maar ik moet er dus nog 7 en weet dus niet wat ik nog moet doen, heeft iemand nog leuke ideeën?
woensdag 14 januari 2015 om 22:44
woensdag 14 januari 2015 om 23:01
Heb je leuke foto's van jullie samen? Print ze allemaal in het klein uit en stop ze in een enveloppe. En schrijf op de achterkant waarom jij dat een leuke foto vond bv hier moest ik zo lachen om .... of toen zagen we die man van zijn fiets vallen.
Een leuk recept wat ze kan maken erin dat jullie die samen kunnen nuttigen .
Een leuk recept wat ze kan maken erin dat jullie die samen kunnen nuttigen .
woensdag 14 januari 2015 om 23:02
woensdag 14 januari 2015 om 23:02
quote:noespoes schreef op 14 januari 2015 @ 23:02:
Ik zag laatst zo iets voorbij komen op facebook maar dan met 365 van die briefjes en 3 categoriën waaruit het meisjen kon kiezen.
Misschien kan je op pinterest kijken voor inspiratie? Is niet echt leuk als wij je dingen gaan lopen zeggen voor iets dat speciaal en persoonlijks moet zijn, vindt ik.Kijk TO deze; http://www.boredpanda.com/love-notes-365-day-jar-gift/
Ik zag laatst zo iets voorbij komen op facebook maar dan met 365 van die briefjes en 3 categoriën waaruit het meisjen kon kiezen.
Misschien kan je op pinterest kijken voor inspiratie? Is niet echt leuk als wij je dingen gaan lopen zeggen voor iets dat speciaal en persoonlijks moet zijn, vindt ik.Kijk TO deze; http://www.boredpanda.com/love-notes-365-day-jar-gift/
woensdag 14 januari 2015 om 23:09
op pintrest staat een idee met enveloppen met daarop.. openen wanneer je verdrietig bent, openen wanneer je weer even wilt weten dat ik gek op je ben, openen wanneer je mij mist, openen wanneer we ruzie hebben .. enzovoort. en dan schrijf je een brief voor erin.
Misschien is dat een idee.
Misschien is dat een idee.
A woman with class is timeless
donderdag 15 januari 2015 om 00:38
donderdag 15 januari 2015 om 16:42