Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:11:

[...]

Ach joh, ze probeerden je gewoon gerust te stellen . Mijnes waren trouwens bij de geboorte allebei precies even zwaar, op de gram af. Zoon was alleen wat langer. Maar die lengtemetingen vertrouw ik toch nooit zo bij pasgeborenen. Zo zielig ook om die kleine opgevouwen hopies helemaal uit te rekken om hun lengte te meten he, ik zie er echt het nut niet van in.Dat doen ze nu niet meer LV. Dat mag niet. Hier is zoon met kromme beentjes geschat. Bij ons stond de lengte ook niet op het geboortekaartje en ik zie dat ook bijna nooit meer op andere geboortekaartjes staan.
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 21:09:

[...]

Geen idee. Maakt het niet dat ik me er minder aan ergerHaha, nee, blijft even irritant, maar van mannen verwacht ik toch minder medeleven, dus dan verbaast het me minder.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
nee, dat meen ik serieus en niet om dwars te pissen.
maar zo te zien waren het er maar een paar die vinden dat het aan de opvoeding ligt. nou ja heeft ze weer wat extra lezers gehad
Fluim, ik heb je broertje gevonden:

quote:Solomio schreef op 15 januari 2015 @ 21:13:

[...]

Ik dacht dat al jaren de lengte niet meer wordt gemeten, maar geschat, maar blijkbaar vergis ik me daarin.

Ik weet van al mijn kinderen geen geboortelengte.Min kinderen werden toch echt allebei een soort van platgedrukt langs een meetlat gelegd. Bij mijn dochter kwam er 50 cm uit, bij mijn zoon 53. Maar dan hebben ze mijn zoon vast beter plat weten te drukken .
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:16:

[...]

Min kinderen werden toch echt allebei een soort van platgedrukt langs een meetlat gelegd. Bij mijn dochter kwam er 50 cm uit, bij mijn zoon 53. Maar dan hebben ze mijn zoon vast beter plat weten te drukken .Dat was 150 jaar terug toch? Ja, toen gebeurde dat nog.
Mijn zoon keek even over mijn schouder, zag Lady-Voldemort en zei: that sounds like a lovely person.

Nou LV, mijn zoon houdt van je, hoe leuk is dat?
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 21:17:

[...]

Dat was 150 jaar terug toch? Ja, toen gebeurde dat nog.Hé Ei, doe eens niet zo sarcastisch.
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 21:13:

[...]

Dat doen ze nu niet meer LV. Dat mag niet. Hier is zoon met kromme beentjes geschat. Bij ons stond de lengte ook niet op het geboortekaartje en ik zie dat ook bijna nooit meer op andere geboortekaartjes staan.Dochter werd vier jaar geleden nog wel gemeten. 50 cm. En maar 2600 gram, ondanks dat ik de 40 weken al voorbij was. Nu is het nog steeds een mager ding van gemiddelde lengte.
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 21:17:

[...]

Dat was 150 jaar terug toch? Ja, toen gebeurde dat nog.En bedankt he. Dat soort narigheden roepen mijn kinderen ook altijd, als ik iets vertel van vroegâh: "ja maar mama, in jouw tijd was er nog geeneens riolering". Zo veel ouder dan mijn oudste ben jij trouwens niet eens, ik denk dat je het best met haar zou kunnen vinden .
quote:Steinbeck2 schreef op 15 januari 2015 @ 21:19:

[...]

Hé Ei, doe eens niet zo sarcastisch.Gemeeeheeeeeeeen
jaa fijn dat hij weer terug is stein! bedankt stein!
quote:Solomio schreef op 15 januari 2015 @ 21:14:

[...]

Haha, nee, blijft even irritant, maar van mannen verwacht ik toch minder medeleven, dus dan verbaast het me minder.
quote:Solomio schreef op 15 januari 2015 @ 21:19:

Mijn zoon keek even over mijn schouder, zag Lady-Voldemort en zei: that sounds like a lovely person.

Nou LV, mijn zoon houdt van je, hoe leuk is dat?Nou ja, is best wel leuk om te lezen toch? Ik geloof dat ik jouw zoon ook wel aardig vind, afgaande op de berichten .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 januari 2015 @ 21:12:

[...]

En hem bijv. een paar stoornisjes cadeau hebt gedaan met zijn verjaardagen en hem gedwongen hebt te gaan blowen en verkeerde vrienden te zoeken en zijn vader weg hebt gejaagd? ( ik verzin maar wat, TO geeft geen info ).

Als we het dan verder doortrekken; elke malloot kan en mag zich voort planten. Dat is geen eigen schuld dikke bult maar een heel triest gevolg .Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben alleen had eerder ingrijpen misschien erger voorkomen. Met de nadruk op misschien.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 21:20:

[...]

Gemeeeheeeeeeeen

quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:20:

[...]

En bedankt he. Dat soort narigheden roepen mijn kinderen ook altijd, als ik iets vertel van vroegâh: "ja maar mama, in jouw tijd was er nog geeneens riolering". Zo veel ouder dan mijn oudste ben jij trouwens niet eens, ik denk dat je het best met haar zou kunnen vinden .

Wat leuk. Als ze een beetje op jou lijkt dan geloof ik dat best

Nu klaar met dat gezapige gedoe hoor.
Ik ben wel blij met de pekeja's, Calvijns en ENs anders wordt het zo saai.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 januari 2015 @ 21:13:

[...]

Ja,ja,ja, snap ik. Ikzelf zou namelijk veel harder terugslaan. Als die sliep. En hard ook!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:eldorado schreef op 15 januari 2015 @ 21:21:

[...]

Ik ben niet vies van een vooroordeeltje hier en daar.

En voorlopig heb ik ook hier nog geen reden gezien om mijn vooroordeel los te laten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:22:

[...]

Nou ja, is best wel leuk om te lezen toch? Ik geloof dat ik jouw zoon ook wel aardig vind, afgaande op de berichten .Ja, ik denk dat jullie elkaar wel zouden liggen.
quote:Nouschi schreef op 15 januari 2015 @ 21:24:

Ik ben wel blij met de pekeja's, Calvijns en ENs anders wordt het zo saai.

Ik heb toch ook nooit gezegd dat ze weg moeten?

quote:hatsetats schreef op 15 januari 2015 @ 21:24:

[...]

Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben alleen had eerder ingrijpen misschien erger voorkomen. Met de nadruk op misschien.Alleen jammer dat we dat niet weten, maar dat er van wordt uitgegaan dat het al jaren speelt, aan d4e opvoeding ligt en TO nu pas in wil grijpen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nouschi schreef op 15 januari 2015 @ 21:24:

Ik ben wel blij met de pekeja's, Calvijns en ENs anders wordt het zo saai.EN haar maandverband al haast over?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven