Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zaterdag 2 augustus 2008 om 02:30
quote:leefnu schreef op 02 augustus 2008 @ 02:27:
@BGB een avatar geeft gewoon nét dat stukje forum identiteit in een notendop weer. Maar goed wat is je rekeningnummer?
Stort maar een euro op een rekeningnummer van een goed doel .
En hé........... die al dan niet zichtbare avatar ; dát IS nou juist mijn indentitiet teit precies weergeven !
@BGB een avatar geeft gewoon nét dat stukje forum identiteit in een notendop weer. Maar goed wat is je rekeningnummer?
Stort maar een euro op een rekeningnummer van een goed doel .
En hé........... die al dan niet zichtbare avatar ; dát IS nou juist mijn indentitiet teit precies weergeven !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 2 augustus 2008 om 02:36
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 augustus 2008 @ 02:30:
[...]
.
En hé........... die al dan niet zichtbare avatar ; dát IS nou juist mijn indentitiet teit precies weergeven !Daar heb je een punt. En aan de andere kant ...Iemands identiteit is zo veelzijdig dat een avatar misschien maar een fractie er van kan weergeven ...
[...]
.
En hé........... die al dan niet zichtbare avatar ; dát IS nou juist mijn indentitiet teit precies weergeven !Daar heb je een punt. En aan de andere kant ...Iemands identiteit is zo veelzijdig dat een avatar misschien maar een fractie er van kan weergeven ...
zaterdag 2 augustus 2008 om 02:38
zaterdag 2 augustus 2008 om 02:42
Kan me niet voorstellen dat er duizenden forummers nu online zijn om mee te lezen. Misschien morgenochtend als iedereen die nu wel slaapt opstaat.
Mijn schoonouders gaan morgen op bezoek bij mijn schoonzus, voordat ze daarheen gaan gaan ze eerst oma's ophalen zodat die ook daar op bezoek kunnen. Nu hebben ze besloten dat ze onderweg naar de oma's hier langs komen om te lunchen. Ze nemen hun eigen boterhammen en drinken mee. Dat laatste vind ik een beetje vreemd, het is niet zo dat wij geen brood hebben of dat ze daar niets van mogen. Is het gebruikelijk je eigen eten mee te nemen als je ergens gaat lunchen?
Mijn schoonouders gaan morgen op bezoek bij mijn schoonzus, voordat ze daarheen gaan gaan ze eerst oma's ophalen zodat die ook daar op bezoek kunnen. Nu hebben ze besloten dat ze onderweg naar de oma's hier langs komen om te lunchen. Ze nemen hun eigen boterhammen en drinken mee. Dat laatste vind ik een beetje vreemd, het is niet zo dat wij geen brood hebben of dat ze daar niets van mogen. Is het gebruikelijk je eigen eten mee te nemen als je ergens gaat lunchen?
zaterdag 2 augustus 2008 om 02:48
Bij hun is het misschien een soort angst dat ik het als hun dochter maar 'vervelend vindt' dat ze langskomen.
Deze gedachte van hen is echter totaal ongegrond. Ik probeer het ze dan ook naar hun zin te maken als ze hier zijn.
Ach, 't heeft zo zijn geschiedenis, maar dat is meer iets voor op de Relatie Pijlert...
Deze gedachte van hen is echter totaal ongegrond. Ik probeer het ze dan ook naar hun zin te maken als ze hier zijn.
Ach, 't heeft zo zijn geschiedenis, maar dat is meer iets voor op de Relatie Pijlert...
zaterdag 2 augustus 2008 om 02:54
Ik weet het niet, ze doen het ook als ze bij oma's op bezoek gaan, waarschijnlijk hebben jullie wel gelijk. Het is ook niet zo dat ik er een probleem mee heb maar ze willen dan wel samen aan tafel eten en het voelt toch een beetje raar als wij ons vers brood zitten te smeren en zij daar zitten met hun bammetjes waar ze al anderhalf uur mee in de auto gezeten hebben. Zo vaak komen ze niet langs, dan mag ik toch ook wel eens een beetje moeite doen?
Die soep is wel een goed idee. En wat druiven op tafel enzo, zo lang het er niet uitziet alsof het moeite gekost heeft vinden ze dat misschien wel fijn.
Die soep is wel een goed idee. En wat druiven op tafel enzo, zo lang het er niet uitziet alsof het moeite gekost heeft vinden ze dat misschien wel fijn.