Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Haha toby! eh......aparte gedachte.

Nou bgb,dat had je mij ook wel eens mogen vertellen van die euro,ik hoor ook alles als laatste
quote:leefnu schreef op 02 augustus 2008 @ 02:27:

@BGB een avatar geeft gewoon nét dat stukje forum identiteit in een notendop weer. Maar goed wat is je rekeningnummer?

Stort maar een euro op een rekeningnummer van een goed doel .

En hé........... die al dan niet zichtbare avatar ; dát IS nou juist mijn indentitiet teit precies weergeven !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 augustus 2008 @ 02:27:

Ik heb geen boven natuurlijke ervaringen. Zelfs geen ónder......

Dat is nou zo typerend aan jou,je bent zo gewoon
Wat ik me nu afvraag. Hoeveel tientallen, honderden, duizenden, ...forummers lezen nu gewoon mee met dit gesprekje? Zomaar een gedachte...
Niets is " zomaar " ...........

Zo, was dat diep of niet ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 augustus 2008 @ 02:30:

[...]

.

En hé........... die al dan niet zichtbare avatar ; dát IS nou juist mijn indentitiet teit precies weergeven !Daar heb je een punt. En aan de andere kant ...Iemands identiteit is zo veelzijdig dat een avatar misschien maar een fractie er van kan weergeven ...
Ik denk dat veel mensen slapen nu of bij yas op de bank hangen.

Maar je weet het niet natuurlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 augustus 2008 @ 02:33:

Niets is " zomaar " ...........

Zo, was dat diep of niet ?

haha...blijfgewoonbianca heeft filosofische ambities

Te diep voor deze hersenpan zo laat op deze avond in ieder geval...
quote:leefnu schreef op 02 augustus 2008 @ 02:32:

Wat ik me nu afvraag. Hoeveel tientallen, honderden, duizenden, ...forummers lezen nu gewoon mee met dit gesprekje? Zomaar een gedachte...Ik tel voor veel!
Kan me niet voorstellen dat er duizenden forummers nu online zijn om mee te lezen. Misschien morgenochtend als iedereen die nu wel slaapt opstaat.

Mijn schoonouders gaan morgen op bezoek bij mijn schoonzus, voordat ze daarheen gaan gaan ze eerst oma's ophalen zodat die ook daar op bezoek kunnen. Nu hebben ze besloten dat ze onderweg naar de oma's hier langs komen om te lunchen. Ze nemen hun eigen boterhammen en drinken mee. Dat laatste vind ik een beetje vreemd, het is niet zo dat wij geen brood hebben of dat ze daar niets van mogen. Is het gebruikelijk je eigen eten mee te nemen als je ergens gaat lunchen?
Szwaan! Dat hoopte ik nou dat een meelezer zich even zou melden...
Hoi szwaan!,

Haha,in ieder geval eentje die mee leest.
Die mensen willen je niet tot last zijn ; is gewoon heel lief bedoeld . Maak jij er toch een lekkere kroket bij ofzo , of een bakkie soep ?
Toby, dat doen ze misschien omdat ze zich 'tot last' voelen ? niet als opdringerig ervaren willen worden?
Ik ken dat soort gedrag van mijn eigen ouders. Als ze hier komen (niet vaak, want dan zijn ze me 'tot last'...NOT) dan nemen ze vaak genoeg eten mee voor mij...of voor zichzelf die dag om hier te eten...
Bij hun is het misschien een soort angst dat ik het als hun dochter maar 'vervelend vindt' dat ze langskomen.

Deze gedachte van hen is echter totaal ongegrond. Ik probeer het ze dan ook naar hun zin te maken als ze hier zijn.

Ach, 't heeft zo zijn geschiedenis, maar dat is meer iets voor op de Relatie Pijlert...
Dat is de generatie denk ik toby.

Wat bgb zegt,niet tot last willen zijn.

Mijn oma deed dat ook,en anders gaf ze mij geld voor het eten.

Ik heb het uiteindelijk opgegeven om uit te leggen dat dat niet hoeft.

Zo was ze gewoon.
Zijn die mensen ( leefnu en Toby ) zo rond/ tegen de zeventig ? Héél normaal gedrag dan !
Nee rond de vijftig. Maar dat kan ook voortkomen uit 'angst voor afwijzing'. Klinkt erg vergezocht...maar valt uit te leggen. Alleen ff geen zin in haha.
ben er (ook
)
Ik weet het niet, ze doen het ook als ze bij oma's op bezoek gaan, waarschijnlijk hebben jullie wel gelijk. Het is ook niet zo dat ik er een probleem mee heb maar ze willen dan wel samen aan tafel eten en het voelt toch een beetje raar als wij ons vers brood zitten te smeren en zij daar zitten met hun bammetjes waar ze al anderhalf uur mee in de auto gezeten hebben. Zo vaak komen ze niet langs, dan mag ik toch ook wel eens een beetje moeite doen?

Die soep is wel een goed idee. En wat druiven op tafel enzo, zo lang het er niet uitziet alsof het moeite gekost heeft vinden ze dat misschien wel fijn.
Hey de deur gaat open, partner is thuis gekomen. Ik ga er vandoor. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Heb je het wel eens gevraagd aan ze toby waarom ze dat doen?
@Toby Nog ff kort dan. Weet je het kan ook te maken hebben met niet afhankelijk willen zijn van anderen. Dat kan heel diep zitten in mensen, en zich ook in zulke onschuldige dingen uiten als 'eigen vreetwerk meenemen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven