Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
de reden dat ik nog op ben;

pijn je zou zeggen ga dan liggen, maar zo werkt het nu ff niet, forum is afleiding dus.
Ik ben net klaar met werken, nog even wat "huiswerk" aan het doen, luisteren naar het gesnurk van Vriend, en met excuus van: Nu kan ik toch niet slapen, ik wacht wel tot het bos gekapt is. Nog even Forummen.

De tv staat aan, wodcaatje, de kat, google en vivaforum wat wil een nachtvlinder nog meer.
quote:bengewoonpetra schreef op 19 juli 2008 @ 01:32:

pijn je zou zeggen ga dan liggen, maar zo werkt het nu ff niet, forum is afleiding dus.

Hoop dat je genoeg afleiding vind om je pijn te vergeten, en je je zo moe kan forumen dat je snel in slaap kan vallen.
quote:bengewoonpetra schreef op 19 juli 2008 @ 01:32:

pijn Geen idee natuurlijk wat voor pijn je bedoeld (fysiek/psychisch), maar sterkte dan maar...
Nou is het niet écht heel druk geloof ik?

Is wel belangrijk voor de afleiding
Hmmm, ik zat op Fok de discussie te lezen over Onzin, The Secret, en was daardoor vergeten hoe laat het al is.

Het lijkt wel of de meeste mensen hier met vakantie zijn....vandaar mijn vlucht naar Fok dus.

Maar genoeg nu, ga mijn nest opzoeken.....
Geen nachtmens maar zit in een andere tijdzone...9 uur terug! Het is hier nu bijna 5 uur in de na-middag en bloedjeheet!
fysiek, de pest is dak eigenlijk ook niet lekker kan zitten.

Maar soms wil ik iets anders dan vroeg naar bed omdat dat beter is, snappie?
Filmpje gekeken... gaap...
@kusunum

Waaah, nu nog studeren? Nog wel even slapen , om de info in de harde schijf van je hersenen op te kunnen slaan...
Nog niet moe/geen zin om te gaan slapen.

Verder staat de tv aan, ben ik webcomics aan het bijlezen en moet ik een blogje schrijven om familie in het verre limburg op de hoogte te houden van onze inactiviteiten.
Geen nachtmens maar zit in een andere tijdzone...9 uur terug! Het is hier nu bijna 5 uur in de na-middag en bloedjeheet!

Is beter dan de regen hier hoor!

Ik was begin van de avond nog op zoek naar vakantie bestemming, waar zit je?
quote:bengewoonpetra schreef op 19 juli 2008 @ 01:39:

Maar soms wil ik iets anders dan vroeg naar bed omdat dat beter is, snappie?

Soms moet dat gewoon kunnen...

Sterkte.
quote:leefnu schreef op 19 juli 2008 @ 01:39:

@kusunum

Waaah, nu nog studeren? Nog wel even slapen , om de info in de harde schijf van je hersenen op te kunnen slaan...Geen huiswerk in de zin van studeren, maar nog even vanalles voor de komende week mailen zo even na het werk. Anders ben ik alles weer vergeten
@ben gewoonpetra

Misschien dat je nog wat kan lachen (=pijnverlichtend) in de Pijler overig...
quote:leefnu schreef op 19 juli 2008 @ 01:42:

@ben gewoonpetra

Misschien dat je nog wat kan lachen (=pijnverlichtend) in de Pijler overig...Tenzij het vooral pijn doet als je lacht natuurlijk
quote:Metatron schreef op 19 juli 2008 @ 01:39:

Filmpje gekeken... gaap...

Gaap film?

Of gaap slaap?
California...Moet je doen deze kant opkomen alles is hier in de uitverkoop, benzine is nu bijna net zo duur als in Nederland en de euro staat volgens mij nog steeds gunstig ten op zichte van de Dollar en Amerikanen zijn echt aardige mensen...We zijn niet allemaal zoals Bush :-)
@Orchideetje...ah jij zit dus in het land waar ik zojuist over las. Wie ga je stemmen dan?
Heeft iemand nog tips voor filmpjes, plaatjes of sites om nog even door te gaan? Vriend snurkt nogsteeds
@ to be or not to BE

Ik google nu op Webcomics .... (Nooit van gehoord!)
@Kusunum

Hmm erg breed films, plaatjes en sites? In welke mood ben je? Wat is je behoefte? Iets specifieker zijn
Ik mag niet stemmen (resident), dat is een recht voor Citizens en dan mag je ook nog niet een zwaar vergrijp hebben gedaan want dan mag je ook niet mee doen...

Als het aan mij zou liggen zou het Obama zijn. McCain is een na-praterd die alleen maar een mening kan hebben als het uitgekauwd is door zijn adviseur. Daar hebben we er nu al eentje van zitten en je ziet wat dat heeft aangericht.
He, orgideetje, je moet ons niet op ideeen brengen. Voor ik het door heb heb ik straks weer een impuls aankoop gedaan zo in de nachtelijke uurtjes en zitten we over een paar weken in het vliegtuig naar SF. Dus stop met de positive kanten opnoemen, dat is nl slecht voor mijn portomonee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven