Verliefd?

02-08-2008 15:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit er even doorheen en even behoefte om m'n verhaal hier van me af te schrijven. Sinds een maand of 5 leuk contact met iemand, juist op een moment dat ik weer aan het single zijn gewend was en het allemaal wel prima vond. Elk weekend afgesproken, bijna dagelijks mailen, sms' en en bellen en dat komt m.n. van zijn kant. Als ik een keer niet kan reageren door werk of andere omstandigheden dan vraagt hij gelijk of er wat is.

Paar keer gesprek met elkaar gehad wat het nu is wat we hebben en we weten het allebei niet. Verliefd zijn we niet maar we vinden elkaar wel leuk en hebben gevoelens voor elkaar. Hij heeft ook uitgesproken dat hij bang is dat ik geen contact meer wil als ik er niet meer kan omgaan, hij niet wil dat ik verliefd op hem word omdat hij geen relatieman is maar er wel moeite mee zou hebben als ik iemand anders zou tegenkomen.

het is echt iemand waar ik me helemaal op m'n gemak bij voel & hij heeft veel dingen die ik leuk vind in een man. Wat is het probleem zou je zeggen, merk toch dat ik wel heel erg aan hem gehecht ben geraakt en voel me nu verdrietig omdat het allemaal zo vaag is.

Beetje warrig verhaal misschien, allemaal lastig uit te leggen maar wil even wat objectieve geluiden horen. Bedankt alvast
hoi cappi,

Je weet nog niet of hij meer voor jou gaan voelen is?want zelf denk ik dat hij dat wel doet omdat hij je steeds smst en onzeker word als jij niet reageerd.

misschien es met hem erover hebben wat jullie op dit moment echt voor elkaar voelen?

succes!!liefs mirjam
quote:cappi schreef op 02 augustus 2008 @ 15:21:

..... hij niet wil dat ik verliefd op hem word omdat hij geen relatieman is maar er wel moeite mee zou hebben als ik iemand anders zou tegenkomen.

Mijn visie?

Ten eerste:Hij heeft helemaal niet te willen dat jij niet verliefd op hem wordt! Dat is iets wat gebeurt, iets waar hij geen invloed op heeft. Lastig als je van controle houdt....

Ten tweede vind ik dat hij jou aan het lijntje houdt met die onzin van 'ik ben geen relatieman' maar ondertussen wel moeite hebben met het feit dat er misschien andere mannen zijn. Ga een ander voor de gek houden zeg! Trap jij daar in?

Ik ben ooit verliefd geweest op een vent die precies hetzelfde had. Geen relatie durven aangaan maar wel stikjaloers reageren op elke man die mij aandacht gaf. En me vervolgens doodzwijgen. Bah!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
setter!

Geen relatieman? ren weg voordat hij je te pakken krijgt en je voor eeuwig aan zijn lijntje gebonden bent. Als hij je echt leuk vindt, wil hij een relatie met je! Er is GEEN ENKELE man op de wereld die de vrouw van zijn dromen laat gaan 'omdat hij niet zo'n relatie-man' is! En als hij nu nog niet verliefd is, maar later wel, dan komt hij je echt nog wel opzoeken hoor om een relatie met je aan te gaan
Als het contact met hem zo leuk is, waarom voel jij je dan zo verdrietig. Hij komt op mij over als iemand die tegenstrijdige signalen afgeeft. Hij zegt geen relatieman te zijn (m.a.w. hij wil zich niet binden), maar hij verwacht wel doodleuk dat jij je emotioneel voor hem openstelt en rekening met zijn gevoelens houdt. Mijn indruk is dat hij je aan het lijntje houdt en mensen die zo met de gevoelens van anderen omgaan, kun je beter kwijt dan rijk zijn.
Bedankt allemaal voor de reacties, kan er zeker wat mee, maar verstand & gevoel liggen met dit soort dingen vaak mijlenver uit elkaar, bij mij helaas wel.

Powerwoman, laat ik het zo zeggen het contact met hem vond ik leuk tot een paar weken terug toen ik erachter kwam dat ik toch meer voor hem voel. Tot die tijd vond ik het ook prima zo, was niet op zoek naar een relatie en het was gewoon gezellig, huisje boompje beestje hoeft voor mij niet maar ik wil het gevoel hebben dat ik speciaal voor hem ben en dat mis ik.

Heb hem gisteren aangegeven wat ik precies voor hem voel en ik laat het contact nu voor wat het is, als hij me niet kwijt wil dan moet hij daar duidelijk in zijn en anders is het helaas niet anders.

nogmaals bedankt voor de objectieve feedback!
@Droppertje: dank je wel!

@Cappi: sterk van je dat je je nu zo opstelt. Hou dat vast! Als hij zo blijft doen is hij jou niet waard, vind ik. Er zijn genoeg mannen te vinden die jou wel de moeite waard vinden en juist heel erg graag met jou verder willen. Mijn man wilde zo'n beetje van meet af aan met me samenwonen maar we hebben toch maar een week of 7 gewacht

Ik wil je ook nog complimenteren met het feit dat je vrij nuchter en weldoordacht overkomt, ondanks dat je zegt dat het allemaal wat warrig is.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Setter, bedankt voor compliment, ben ook normaliter een nuchter persoon maar momenteel even niet. Heb dit al zo vaak meegemaakt dat ik aan mezelf ga twijfelen en dat wil ik dus niet. Maar goed na fikse huilbuien gisteren werd ik vanochtend wakker met een wat sterker gevoel, ben lekker wezen sporten en zie 't wat zonniger in allemaal. Blijft lastig allemaal om gevoelens te hebben voor iemand waarbij je niet weet waar je staat maar heb z'n nummer gewist voor het geval ik weer in een zwak moment ga sms'en.
YES!!! Jij snapt het!

Ik probeer forummers geregeld duidelijk te maken dat je niet door een ander aan het lijntje gehouden kán worden, als je daar zelf niet aan mee zou werken. En jij bent supersterk geweest en hebt lekker zelf het lijntje doorgeknipt. Slim ook dat je zijn nummer gewist hebt om jezelf te beschermen tegen zwakke momenten! (daar ga ik nog wel eens de mist in, softie die ik ben..)

Schrik niet te erg als je nog een paar keer in een dipje komt. De grootste stap heb je al gezet. Je weet wat je waard bent, hou daar ook aan vast!

Als dit écht een goede vent voor je is, zal hij het zelfde in gaan zien en zijn stinkende best gaan doen om je terug te krijgen, en nog harder werken om je bij zich te houden. Op een goede, respectvolle en eerlijke manier bedoel ik..

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven