Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 18:13:

[...]

Ik heb even gegoogled op je topic en dan kun je de OP nog lezen.

Jij schreef dat je lekker in je piemel liep te knijpen terwijl je achter leuke vrouwtjes aan liep en je fantasie er flink op los liet.

En je voelde al aankomen dat het verwijderd zou worden, want je hebt zelfs de Mod aangesproken in je OP.

Gezien het verhaal en het feit dat je zelf ook wel verwachtte dat het zou worden verwijderd vind ik het dus wel redelijk dat ze het hebben verwijderd 'wegens vulgair'.

Mijn PS naar de mods toe was omdat er al eens eerder een topic van mij werd gewijderd. Dat stond ook onder seks en ging er over dat ik bij mijzelf een komkommer inbracht. Ik weet niet meer precies wat de kwalificaties toen waren, hoe noem je het ook al weer als een topic niet waar blijkt te zijn? Trollen ofzo? Ik heb ze toen nog gezegd dat ik het niet had verzonnen maar echt gedaan. Nou ja, dat mocht niet baten.

Nogmaals, de meest gore en idiote topics worden geopend op seks, maar juist die van mij worden verwijderd. Snappen jullie dat nou?
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 18:31:

[...]

Ik had al een slotje op dit onderwerp geplaatst.Eitje, ik vind je ava leuk, lekker lente-achtig.
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 18:32:

Is er iemand die Willem serieus neemt?

Is toch gewoon een puppet, oftewel onze huistrol.Ik las huisDrol.
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 18:31:

[...]

Ik had al een slotje op dit onderwerp geplaatst.Pffft. Ga toch ergens liggen bakken jij ei.
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 januari 2015 @ 18:30:

Willem, wat jij met je geslachtsdelen uitspookt op straat zal me eerlijk gezegd jeuken, zo lang niemand er maar last van heeft. Maar voor mij verloor je je geloofwaardigheid (zo die er al was), toen je begon te zeuren over dat er altijd de raarste topics worden geopend op seks en waarom ze dan nu ineens zo moeilijk deden, snik snik boehoehoeh. Ik schreef het daar al, maar hier dan nog maar een keer: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg. Die niet aflatende stroom van zure 'wat een stom forum is dit toch' topics wordt echt heel erg vermoeiend.

Nee, andersom. Als je niet over mijn piemelknijpactie wil lezen, open het topic dan niet. Maar mensen gaan alleen maar lezen om zich er aan te ergeren.

Jij draait het juist om. Ik zou niet mogen schrijven.

IK BEN WILLEM.

Wat zijn jullie allemaal gemeen!

Behalve stein natuurlijk!
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 18:30:

[...]

Ik ben er al weer overheen hoor
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2015 @ 18:33:

[...]

Nogmaals, de meest gore en idiote topics worden geopend op seks, maar juist die van mij worden verwijderd. Snappen jullie dat nou?Ja en ik geef ze groot gelijk.
quote:Steinbeck2 schreef op 18 januari 2015 @ 18:34:

[...]

Ik las huisDrol. Om het even
quote:GateKeeper schreef op 18 januari 2015 @ 18:38:

[...]

Ja en ik geef ze groot gelijk.+1
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 januari 2015 @ 18:30:

Willem, wat jij met je geslachtsdelen uitspookt op straat zal me eerlijk gezegd jeuken, zo lang niemand er maar last van heeft. Maar voor mij verloor je je geloofwaardigheid (zo die er al was), toen je begon te zeuren over dat er altijd de raarste topics worden geopend op seks en waarom ze dan nu ineens zo moeilijk deden, snik snik boehoehoeh. Ik schreef het daar al, maar hier dan nog maar een keer: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg. Die niet aflatende stroom van zure 'wat een stom forum is dit toch' topics wordt echt heel erg vermoeiend.

Dat.

Maar ook die verbaasde reactie. Je weet zelf ook wel wat je neerzet en hoe de reactie zal zijn.

Ga er dan niet over janken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Vanmorgen werd ik wakker met het idee "fijn het is zaterdag". Maar dat is het niet, zo'n deceptie, het weekend alweer bijna afgelopen.
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2015 @ 18:36:

[...]

Nee, andersom. Als je niet over mijn piemelknijpactie wil lezen, open het topic dan niet. Maar mensen gaan alleen maar lezen om zich er aan te ergeren.

IK BEN WILLEM.

O, het is een statement?

Had dat dan meteen gezegd.

[...]

IK BEN WILLEM.Wat wil je hiermee nu eigenlijk zeggen?
Ik moet trouwens ineens denken aan één van de forumsters die hier van de week vertelde dat er een vent met een raar object in z'n kont in het ziekenhuis was gebracht.

Was dat soms een komkommer?
ik snap je wel Willem.
Istar, volgens mij zag ik vandaag je oude ava, alleen kleiner en in een andere kleur. Ik moet echt even aan je wennen
Misschien ben ik al wel mosterd. Ben nog niet helemaal bijgelezen.quote:Fangtasia schreef op 18 januari 2015 @ 16:40:

[...]

Even hier nagevraagd:

Basisverzekering uitkeren tot aan het niveau van tarieven in Nederland en voor de rest de reisverzekering. Beide dus.

Tenzij je een aanvullend pakket bij je zorgverzekering hebt die alles boven NLs tarief aanvult tot kostprijs, dan is alles voor je zorgverz.

Iig komt je reisverzekering als laatste aan de beurt.

quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 16:42:

[...]

Ik zou even kijken naar de voorwaarden van je reisverzekering.

Als je het via je zorgverzekering doet dan wordt misschien ook je eigen risico aangesproken?Wettelijk geregeld dat eerst je zorgverzekering moet. Dus aan dat ER ontkom je niet.
quote:Fangtasia schreef op 18 januari 2015 @ 18:43:

Istar, volgens mij zag ik vandaag je oude ava, alleen kleiner en in een andere kleur. Ik moet echt even aan je wennen Ik ben gelukkig al gewend

[...]

Je zuigt, dat is het probleem. En dat weet je best, want je gaat er in je OP al van uit dat je wel weer irritatie zal wekken. Maar waarom ga ik hier eigenlijk nog op in eigenlijk

Bieb goede aanvulling! Weet ik dat ook weer.

Istar, jij wel. Hoe gaat het met je buikspieren?
Die zijn echt megagetraind inmiddels
Kut met peren. Ik wilde 4 dagen Portugal boeken in april. Was een leuke aanbieding van Travelbird.

Nét die vertrekdag die ik wilde was volgeboekt.

*grom*

En mijn week vakantie staat al vast. Planning bij ons is niet zo fexibel.
Biebje, alles beter dan kut met pruimen.

Ga je toch lekker even verder struinen op het www, je komt vast wel iets tofs tegen.
Ja maar ik wil deze nog geen ¤ 200 pp en een hotel in het centrum van Porto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven