Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 21:26
quote:Steinbeck2 schreef op 18 januari 2015 @ 21:22:
Brrrrrr, net bzv gekeken. Wat een griezel doet daar in mee.
House of cards, die gaat op mijn lijstje. Heb er wel eens over getwijfeld, maar toch maar proberen.Echt een super serie, en eind februari komt seizoen 3 op netflix. Zou nu beginnen met 1 en 2..
Brrrrrr, net bzv gekeken. Wat een griezel doet daar in mee.
House of cards, die gaat op mijn lijstje. Heb er wel eens over getwijfeld, maar toch maar proberen.Echt een super serie, en eind februari komt seizoen 3 op netflix. Zou nu beginnen met 1 en 2..
zondag 18 januari 2015 om 21:27
zondag 18 januari 2015 om 21:37
quote:sandt2.0 schreef op 18 januari 2015 @ 21:27:
[...]
Ook gekeken naar bzv, wie vind jij een griezel dan? Ik vind het dit jaar wel meevallen!Die oude. Sowieso ben ik zwaar allergisch voor mensen die aan zichzelf refereren in de derde persoon enkelvoud. Maar ik vind hem erg opdringerig en overdreven.
[...]
Ook gekeken naar bzv, wie vind jij een griezel dan? Ik vind het dit jaar wel meevallen!Die oude. Sowieso ben ik zwaar allergisch voor mensen die aan zichzelf refereren in de derde persoon enkelvoud. Maar ik vind hem erg opdringerig en overdreven.
zondag 18 januari 2015 om 21:39
zondag 18 januari 2015 om 21:39
quote:Feeksje1977 schreef op 18 januari 2015 @ 21:26:
[...]
Echt een super serie, en eind februari komt seizoen 3 op netflix. Zou nu beginnen met 1 en 2..
Ja, dat zag ik al inderdaad.
Even gekeken wat voor een soort serie het is. Beetje vergelijkbaar met Scandal, hoop ik. Dat vind ik ook een goede serie.
Maar goed, eerst nog even serie 2 van Orange is the new black afkijken.
Druk, druk, druk
[...]
Echt een super serie, en eind februari komt seizoen 3 op netflix. Zou nu beginnen met 1 en 2..
Ja, dat zag ik al inderdaad.
Even gekeken wat voor een soort serie het is. Beetje vergelijkbaar met Scandal, hoop ik. Dat vind ik ook een goede serie.
Maar goed, eerst nog even serie 2 van Orange is the new black afkijken.
Druk, druk, druk
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 januari 2015 om 21:51
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 20:41:
[...]
Waarom wordt iemand na het plaatsen van een foto van een ander, waarbij ze zichzelf voordoet als diegene, niet gespermaat voor trollen?
Goeie vraag. Maar de de definitie van trollen zie ik anders. Trollen zie ik al expres klieren, zieken
Deze dame heeft een andere waarheid, geen reden tot melden en bannen.
[...]
Waarom wordt iemand na het plaatsen van een foto van een ander, waarbij ze zichzelf voordoet als diegene, niet gespermaat voor trollen?
Goeie vraag. Maar de de definitie van trollen zie ik anders. Trollen zie ik al expres klieren, zieken
Deze dame heeft een andere waarheid, geen reden tot melden en bannen.
Je bent zelf een theepot
zondag 18 januari 2015 om 21:54
zondag 18 januari 2015 om 22:00
quote:Steinbeck2 schreef op 18 januari 2015 @ 21:49:
[...]
En hoe is het met jullie (de collega's)? Al een beetje aan het bekomen van de schrik?
Groep is heel betrokken, vangen bijv echtgenoot en kind op ( helemaal in shock), lieve dingen nu geregeld voor op de IC..
MAar de schrik voor deze infectie gonst. Brrrr
[...]
En hoe is het met jullie (de collega's)? Al een beetje aan het bekomen van de schrik?
Groep is heel betrokken, vangen bijv echtgenoot en kind op ( helemaal in shock), lieve dingen nu geregeld voor op de IC..
MAar de schrik voor deze infectie gonst. Brrrr
Je bent zelf een theepot