Preston palace
maandag 19 januari 2015 om 14:08
Mijn kinderen van 8 en 5 vinden het geweldig, die gaan er elk jaar een paar dagen heen met oma. Mijn schoonouders zijn er ook helemaal weg van namelijk.
Ik vind het zelf helemaal niks, het zwembad is wel mooi, maar ik hou niet zo van dat binnen rondhangen en maar eten en drinken en activiteiten doen. Gelukkig hoef ik er meestal niet heen, haha.
Ik vind het zelf helemaal niks, het zwembad is wel mooi, maar ik hou niet zo van dat binnen rondhangen en maar eten en drinken en activiteiten doen. Gelukkig hoef ik er meestal niet heen, haha.
..
maandag 19 januari 2015 om 14:24
Voor 2 dagen en de belevenis wel een keer leuk. Voor volwassenen is de cafestraat 's avonds erg gezellig, maar daar kom je met jonge kinderen misschien niet aan toe? Voor de kids is de indoorkermis, het zwembad en overal eten en drinken pakken natuurlijk een waar paradijs. Voor het geld dat je eraan uitgeeft zou ik nu misschien iets anders overwegen...
maandag 19 januari 2015 om 15:28
Jaren geleden eens geweest, kon er niet echt onderuit, was een vrijgezellenfeest. Afschuwelijk, nooit weer. Vooral die kroegenstraat in de avond, verschrikkelijke ervaring. We waren dus met een groep dames, waarvan een paar enorm mooi zijn. Maar daar hebben de heren daar nogal moeite mee, een dame is echt de hele avond lastig gevallen. We hebben echt enorme ruzies gehad daar en ook echt mannen hardhandig van haar weg moeten duwen, echt te absurd voor woorden, nog nooit zoiets mee gemaakt.
maandag 19 januari 2015 om 15:52
maandag 19 januari 2015 om 15:53
quote:lattemachiato schreef op 19 januari 2015 @ 15:28:
Jaren geleden eens geweest, kon er niet echt onderuit, was een vrijgezellenfeest. Afschuwelijk, nooit weer. Vooral die kroegenstraat in de avond, verschrikkelijke ervaring. We waren dus met een groep dames, waarvan een paar enorm mooi zijn. Maar daar hebben de heren daar nogal moeite mee, een dame is echt de hele avond lastig gevallen. We hebben echt enorme ruzies gehad daar en ook echt mannen hardhandig van haar weg moeten duwen, echt te absurd voor woorden, nog nooit zoiets mee gemaakt.Ik vind het wel apart dat het dan aan de locatie ligt en niet aan de mensen, die je in principe natuurlijk overal tegen kunt komen?
Jaren geleden eens geweest, kon er niet echt onderuit, was een vrijgezellenfeest. Afschuwelijk, nooit weer. Vooral die kroegenstraat in de avond, verschrikkelijke ervaring. We waren dus met een groep dames, waarvan een paar enorm mooi zijn. Maar daar hebben de heren daar nogal moeite mee, een dame is echt de hele avond lastig gevallen. We hebben echt enorme ruzies gehad daar en ook echt mannen hardhandig van haar weg moeten duwen, echt te absurd voor woorden, nog nooit zoiets mee gemaakt.Ik vind het wel apart dat het dan aan de locatie ligt en niet aan de mensen, die je in principe natuurlijk overal tegen kunt komen?
Later is nu