Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@T&G, mijn vriend is al minder overtuigd van zijn SZ. En terecht
...
...
...
...
Ik ga weer bij zelfde bedrijf een kraamhulp vragen. Alleen ik hoop dan, dat ik voorkeur kraamhulp mag klemen.

De 2 de kraamhulp heeft de troep van iemand anders moeten opruimen. En omdat het zo zooitje was heeft ze een weekend om gezet voor ons. Zodat ze 2 extra zorg dagen nog kon vol draaien. Die hadden we zeker nodig.

Ik had geen zin om weer een ander te hebben. Dan zou 3 verschillende kraamhulpen hebben gehad + 2 leerlingen. Maar gelukkig wou ze haar weekend omdraaien.

Ze komt zelf nog wel eens op de koffie bij ons.

Alleen door een auto ongeluk kan ze haar arm moeilijk gebruiken.

Dus ik weet niet of ze weer bij ons kan komen. We hebben ook elkaar hyves. Dus ik kan het persoonlijk aan haar vragen.

Als dat niet lukt ga ik heel misschien bij iemand anders.

Ze weten wat er is gebeurt. En ik weet ook dat ze daar niet meer werkt. Als ik voor de 2x prutser van hun zou krijgen. Dan gaan we een rechtzaak aan spannen tegen het bedrijf.
quote:kruimel81 schreef op 01 augustus 2008 @ 17:13:

@roadster, wat een weer idd. Als ik nu trouwens naar buiten kijk, zie ik enorme donker wolken en we geen op de fiets naar het restaurant. zal een natte bedoening worden.

Waar ben je gaan eten? En was het lekker?

@JL, hoop voor je dat moeder natuur een beetje lui is en je komende week overslaat. En veel plezier vandaag op de Gay Pride!

@Babymerel, vervelend verhaal zeg! Worden nog steeds regelmatig fouten gemaakt helaas, net zoals bij ieder ander beroep. Maar dat maakt het niet goed natuurlijk. Hoop op een betere kraamhulp voor je tweede!

Verder kom ik nu niet met lezen, op de rest reageer ik vanavond/morgen. Heb haast!

Zonnige dag voor iedereen!!!
@Lisa, vriendje heeft hier niet eens condooms gehaald..

Over paar uur komen zusje en haar vriend hiernaartoe. Omdat ik ruim uur rijden van ze vandaan woon komen ze ook meteen de hele dag.. Kijken of ik dat volhou met ze. Mijn middelste zusje is zooo anders dan dat ik ben.. En haar vriend al helemaal. Hopelijk blijft het mooi weer, zodat we in de tuin kunnen zitten..

Nu dus even hard opruimen en boodschappen doen!!

Fijn weekend allemaal!
W
@Justline, ik zou de houdbaarheid van die condooms maar eens controleren dan... Of juist niet
jullie hebben het weleens over een groep. Wat is dat?

@mogalie, we zijn in goirle gaan eten. Heerlijk!

Kom ik gister met mijn: het gaat regenen, kijk uit! Is er geen drupje gevallen. Zelf bejaarde buren hebben niet altijd gelijk.

@justline, balen dat je toch niet overgeslagen bent!

@romi, ik ken het. Mijn broer en zijn vrouw zijn ook heel anders. Is altijd weer afwachten hoe die bezoekjes lopen. enne die boeken van Jill Mansell, ik heb ze allemaal. Superboeken. Je weet dat het allemaal goed komt, dus het is lekker ontspannen lezen. hihi

@ t&g, wat leuk, al naar zwangerschapskleding kijken!
Meiden,

Even tussen de 33 afspraken door een snel berichtje....

@T&G, vanavond lekker modeshow zwangerschapsonderbroeken voor je man?

@Romi, mijn nummer is op mijn hyves te vinden (volgens mij), dus als je wilt sms-en.....be my guest!

@Kruimel, groep is een msn-groep waar we foto's op hebben staan. JL is beheerder en kan je uitnodigen ofzo.....

@allemaal, dag 34 en nog altijd niks.... gisteren weer over zo'n staafje heen geplast, maar nog steeds maar 1 streep....ik wacht maar af! En dan nu boodschappen en straks naar vrienden en op stap. Aaaaaarrgggghh, kom tijd tekort!
@Kroket..fijne vakantie!!

@Romi, wat heb je voor een cursus?? Enne ik zal mijn 06 op de groep zetten. Kunnen we sms-en!!

@Mogalie...wat frustrerend!! Ik zou gek worden....niet zwanger en niet ongesteld!!

@ Romi...mijn schoonzus is wel een leuke meid. Ze denken altijd dat ze mijn zus is. Alleen praat ze nogal veel, en draaft nogal door soms. Mijn broertje en schoonzus beginnen volgend jaar aan kindjes!!

@Just...kun je niet stiekem wat condooms wegmoffelen???

Of superscherpe nepnagels nemen??

@All...vandaag moest ik werken tot 15 uur. Nou om 13 uur KON IK NIET MEER!! Ik was zooooo moe!!! Om 15 uur direct mijn bed in gedoken en was er om half 6 weer uit!! Gelukkig niet zo misselijk vandaag!!
W
Ik heb me aangemeld. ben benieuwd. Snap echt niks van msn, dus ik hoop dat ik het goed heb gedaan.

slaap lekker
@Just...ik heb er even over nagedacht en dé manier gevonden. Je hebt voor je vruchtbare dagen zoveel mogelijk sex. Zoveel dat de condooms op zijn. Dan ga je op je meest vruchtbare dagen in een heel spannend lingerie setje voor hem staan. En op het moment supreme zeg je dan...oh nee schatje...de condooms zijn op!!! Maar ik heb zo'n zin in je!!

Bij mijn vorige zwangerschappen was ik ook zo moe. Maar nog veel meer misselijk. Dat valt tot nu toe gelukkig mee. (afkloppen)
W
P.S @ T&G: Die birckenstocks die jij aan hebt op de foto heb ik ook moest ik even kwijt
Ohnee wacht, het zijn toch andere...hahahahaha

Ik ga maar slapen
@haha just...weltrusten...

ps...zijn niet de orginele hoor. Maar deze lopen net zo lekker

Heb bruine, witte, zwarte
joehoe, het is gelukt. Ik ben echt een drama met msn, maar het is gelukt. Heb zelfs een paar foto's geplaatst. O, het is zo leuk om jullie gezichten te zien. en t&g, wat heb jij een leuke naam, hihi.
Zo ze zijn weer weg..

Af en toe moet ik echt op mijn tong bijten hoor bij mijn zwager. Die zegt zulke rare dingen.

Alles wat wij in huis hebben wil hij ook, hij verwacht dat ie zomaar een betere baan kan krijgen, hij weet sowieso alles beter... Heeeel erg vermoeiend.

We moesten maar geen eigen bedrijf beginnen over 5! jaar (wil ik nl ooit wel, als ik afgestudeerd ben over 5 jaar ofzo), want dat was te onzeker. Waar bemoei je je mee, in ons werkgebied is het juist heel normaal om voor jezelf te beginnen en je dus te verhuren.

En als we over 10 jaar aan kinderen gingen beginnen konden we wel een groter huis kopen volgens hem.

Nou over 10 jaar hoef ik niet meer aan kinderen te gaan beginnen bijna. Dat heb ik hem ook maar verteld

Sorry moest me even afreageren en zal weer lekker onsamenhangend zijn, zoals altijd als ik in 1 ruk alles opschrijf..
@Romi...leef je lekker uit hoor meid. Daar zijn we voor!!

@ All...vanmorgen met manlief in bed weer een test gedaan. Was wel erg knus. En nu gelukkig wel een vette streep. Maar na al die kwaaltjes had ik niets anders verwacht. Maak me nog wel zorgen over de komende weken. Ik ken zoveel meiden die een miskraam hebben gehad! Waarom zou ik dan overgeslagen worden?? En wil het natuurlijk graag tegen iedereen vertellen...maar ja..eerst dat hartje maar eens horen kloppen. Nog een week of 6 wachten dus...

Wat gaan jullie vandaag doen? Wij hebben eens helemaal niets op de agenda staan. En hoewel dat ook wel eens lekker is, heb ik ook wel zin om wat te gaan doen. Maar ja, het is vakantie, dus zijn alle dierentuinen, zwembaden etc overvol...
W
@Justline, dat is raar zeg met collega's in bikini...

Moet ik zeggen dat wij dit jaar met personeelsweekend gaan blowkarten en powerkiten en dat is volgens mij ook op het strand. Dus met mooi weer loop je dan ook in bikini. Maar dat is wel eigen keus.

Wij gaan meteen heel weekend. Eerder altijd personeelsdagen gehad, maar deze locatie van het bedrijf gaat eens per 2 jaar een heel weekend. Heel veel leuke collega's waar ik ook privé mee om ga dus is wel heel erg leuk. En vriendje is er ook bij, zijn collega's.

@T&G, je moet er denk ik gewoon vanuit gaan dat het goed komt. En als je een miskraam krijgt heeft dat een reden gehad.. Dan was er iets mis en is het maar goed van je lichaam dat deze het afstoot. Maar ja ik snap ook wel dat dat geen geruststelling is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven