Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Splinter_ schreef op 19 januari 2015 @ 21:28:

[...]

Nee, ze zit er nu waarschijnlijk nog op te puzzelen.

Maar als ze er dan uit is, dan gaat het ook nooit meer mis

En ik moet dan altijd denken aan die leaserijders die ik gesproken heb. Verontwaardigd dat de auto met achteruitrijsensor niet vanzelf remde voor dat paaltje, dat er bij een navigatiesysteem zelf nog gestuurd moest worden, dat een dashboardmelding over noodzakelijk onderhoud niet wilde zeggen dat de garage de auto stante pede op kwam halen, dat de boetes opgelopen bij flitspalen toch echt niet voor rekening van de leasemaatschappij waren ook al zat er een radarverklikker in de auto (mocht toen nog). Dan valt een niet 1-2-3 open te krijgen tankdop reuze mee
Alle reacties Link kopieren
Gevonden Splinter. Er zijn maar erg weinig snoepjes voor suikerkatten zeg. Thrive is gewoon de beste dus. En die jij gaf in dat groene buisje.

Ze ligt nu al een tijd bij K op schoot.
Gefeliciteerd Slof met je nieuwe Toeter! Wat is het er voor ééntje? En benzinedopjes...ach jaaaaa...Olief en ik hadden op onze huwelijksreis in Spanje een luxe huurauto waarin álles elektrisch was. Toen we gingen tanken (al expres eerst even op een parkeerplaats gaan staan om geëmmer bij de pomp te voorkomen ), konden we nergens het knopje/hendeltje/watdanook voor de benzineklep vinden. Hele auto doorgegaan (tot in de achterbak aan toe, heel logisch ook ), niks te vinden en er was ook geen boekje in de auto te vinden. Trekken aan het klepje...niks hielp. Olief belde uiteindelijk met zijn broer om te vragen of hij op internet kon zoeken waar bij dit model het !@$%-knopje van die %^$*-benzineklep zat. Ik stond intussen buiten een beetje te prakkedenken en gaf een duwtje tegen het klepje...EN HIJ GING OPEN!!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
ja ik leer het ook nooit Splinter
Ik zit trouwens nog steeds/weer in de lappenmand, ik heb nu bronchitis overgehouden aan die k-griep. Schijnt veel voor te komen bij deze griep, zei de HA. Maar het is viraal, dus ab heeft geen zin. Kwestie van uitzieken maar eind vd week moet ik me wel duidelijk beter voelen. Grom.
Slof, wat voor merk is het? Seat?
Ja een Seat Ibiza. Weer een oudje, hoor, uit 1995, maar een hele verbetering. Hij ruikt wel erg naar hond, dus morgen ff opfrisspul voor de bekleding halen.

Olijfje., ook een leuk dopverhaal! Wel balen van bronchitis; hopelijk knap je snel weer op.
Oke, de dop draait de ene kant op en de sleutel de andere kant. Dus tegen elkaar in
Olijf met dat klepje
Ben ik trouwens raar dat ik mijn katten nooit snoepjes of blikvoer geef?
Oh Slof, dat zag ik bij de Wibra staan, van dat opfrisspul! Kost geen drol daar dus dan kan je er een paar bussen tegenaan gooien
quote:Pil0u schreef op 19 januari 2015 @ 22:11:

Ja, heel raar. Je bent een slechte poezenmoeder.

Balen Olijf, van die bronchitis. Vervelend!
quote:Pil0u schreef op 19 januari 2015 @ 22:11:

Nee.

Hahaha Olijfje, wat een grappig verhaal.
Slof, ik hoop niet dat de auto dan gaat ruiken naar met-opfrisspul-gecamoufleerde-hond......

Wij hebben ooit DE tip gekregen van een autohandelaar, die ons een auto met hondenlucht wilde aansmeren: gewoon een nacht een schaaltje met een gesneden ui in de auto zetten. Die neemt de geur op.

Of de auto gaat naar hond-met-ui stinken, dat kan natuurlijk ook. Anders had de handelaar dat toch allang zelf gedaan?
of een hond aanschaffen

Schaaltje met uien of azijn adviseren ze toch ook om gourmetlucht uit de kamer te krijgen?

Ik moet morgen toch naar de stad (wibra); heb nu geen zin om een ui te gaan staan prakken en weer hélemaal naar de auto te lopen in de kou. Maar mocht de auto dan naar met-opfrisspul-gecamoufleerde-hond gaan ruiken, kan ik dat altijd nog proberen.

Oh en een schaaltje gesneden ui op je nachtkastje schijnt goed te zijn tegen verkoudheid

Hier krijgen ze ook geen snoepjes, omdat ze het gewoon niet motten. Blikvoer wordt vaak afgekeurd door de verwende mormels, behalve het hele dure in ieniemienie blikjes, die ik met 5 katten echt niet ga kopen.
anoniem_6534096ea70fa wijzigde dit bericht op 19-01-2015 22:56
Reden: nog meer ui
% gewijzigd
Slof . Ik heb ook een tankdop waar je eerst met de contactsleutel moet draaien om de dop zelf open te kunnen draaien. Zou man een keer tanken (de natte sneeuw kwam horizontaal voorbij, erg galant dus), hoor ik een hoop gemopper linksachter...kreeg ie dat dus niet voor elkaar en moest ik er alsnog uit. Nu biedt ie het nooit meer aan

Maarre, veel tankrijplezier!

Olijf, beterschap! Niet lekker, bronchitis

Snoepjes mogen ze hier niet meer (ze krijgen er nog wel 1 per dag) en als je de hele zwartwitclan in huis wilt moet je Forest wel even zelf halen *10minutennaardedierenartswasalééngrootjankdrama*

Dee, fijn dat poezels goed gaan, gezellige boel daar!

Hmm, een heel verhaal typen op de iPad is geen succes. Ga later of morgen ff verder reageren.
Gaat ineens helemaal niet goed met Loesje. Gisteren at ze slecht en plaste op het uitloopmatje voor de kattenbak. Maar die urine was mooi helder en rook nauwelijks dus daar dacht ik niet zoveel van. En gisteravond at ze weliswaar weinig, maar dat hebben we allemaal wel eens, toch?

Maar nu wankelt ze, wil helemaal niets meer eten en staart maar voor zich uit. Licht is aan maar er is niemand (meer?) thuis. Alsof ze een attaque oid heeft gehad? Dadelijk de dierenarts bellen.
Bij, dat klinkt heel erg naar Sterkte bij de dierenarts, hopelijk kan je snel terecht!
Oh jee Bijtje, dat klinkt heel naar.

Sterkte bij de da, ik duim voor jullie.

Kom op Loesje, zet ´m op meid!
Oh Bijtje, ik wacht ook in spanning af
Nou, onze nieuwe dierenarts is eh... apart. Heeft vandaag geen tijd. Morgen ook niet. Overmorgen inloopspreekuur.

Dikke doei dus.

Rondgebeld en vanmiddag kunnen we terecht bij de dierenarts van de dierenbescherming. Telefonisch uitgebreid overleg gehad: attaque onwaarschijnlijk, nieren/blaas kan nog steeds problemen geven maar het grote probleem is dat ze niet eet. Ze was al veel afgevallen en heeft nauwelijks reserves meer. Kuipje hoogwaardig kittenvoer moeten halen om haar vast aan het eten te krijgen en dat lust ze iig.

Urine op kunnen vangen, die is nu wel weer donkerder.

Ze heeft natuurlijk een problematisch verleden met eten. De da waar we toen heen gingen werkt tegenwoordig 200 km hier vandaan. De praktijk waar hij toen werkte is gesloten ivm overlijden eigenaresse en de dossiers zijn verloren gegaan.

Kaa met een grote Ut dus allemaal.

M'n meissie...
Huh? Wat een rare dierenartsen....

Vanmiddag... Hoe laat? voor Loesje en jou
Ja, heel rare dierenartsen. Helemaal klaar mee ook. Stelletje weggewaaide dakramen met hun inloopspreekuur over 2 dagen.

Om half 4 is de afspraak. Ze eet om de paar uur een paar hapjes, drinken wil niet. Lopen = waggelen. Ze heeft nu een mandje op de salontafel met haar favoriete dekentje. Ze gaat liggen waar je d'r neer zet, nu hangt d'r bips over de rand van het mandje. Ze houdt de omgeving wel in de gaten. Alert is een groot woord, maar ze krijgt wel dingen mee zeg maar.
Nou ja zeg, wat is dat voor een dierenarts . Dit klinkt toch echt als een spoedgeval, hoor! Gelijk afschrijven die handel tsss

Fijn dat ze een paar hapjes eet! Ik hoop echt dat er iets duidelijks uit komt en wat goed behandeld kan worden.

Dikke knuf
Kuipje zit veel vocht in. Misschien kun je het een beetje aanlengen met water? Dan krijgt ze dat iig binnen.

Wat een zorgen he? Zo een kat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven