Entertainment alle pijlers

Niet te pruimen hoofdpersonen uit series / films

16-09-2022 15:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde hoofdpersonen uit series of films gewoon NIET trekt? Dat de betreffende serie of film best potentieel heeft maar je gewoon niet door kan kijken omdat iemands hoofd of acteervermogen je niet aanstaat? Deel je ergernissen hier! (En/of vertel me dat iemand in een andere rol echt wel heel erg goed is ;-)).

Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:

* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
Robert Pattinson als Batman.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had het heel erg met June / Offred in the Handmaid's Tale. Ik kon niet door die zure mond heen kijken. Het verhaal vond ik echt fantastisch, maar ik kan pas echt naar haar kijken vanaf half seizoen 2 geloof ik. ( sorry)
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Mogen presentatoren van talkshows en quizzen ook? Ik vind bijv Top2000 agogo en de Top2000 quiz ieder jaar erg leuk maar ik trek Matthijs van Nieuwkerk echt verschrikkelijk slecht.
Coffee is never my cup of tea
Die moeder uit Gilmore Girls, verschrikkelijk hyper, niet grappig mens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kristen Stewart in Twilight
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
BellatrixVanDetta schreef:
16-09-2022 15:21
Kristen Stewart in Twilight alles
Alle reacties Link kopieren Quote
Harry Ryan uit McLeods Daughters... Brrrr!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Eddie Redmane uit Fantastic Beasts

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
BellatrixVanDetta schreef:
16-09-2022 15:21
Kristen Stewart in Twilight
En zij inderdaad
Ik vind de meeste ( vooral de vrouwen) hier genoemd, prima te pruimen.

Heb het ook niet zo snel maar ik ben ooit begonnen aan de serie Hannibal.
En die rare koppen die niet Hannibal maar die andere hoofdrolspeler trekt, elke seconde is er een soort obstipatiegezicht te zien. Heb het uitgezet, niet te doen die vent.


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
16-09-2022 15:22

Ja dat ook
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
madamecannibale schreef:
16-09-2022 15:25
Eddie Redmane uit Fantastic Beasts

Afbeelding
:heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2022 schreef:
16-09-2022 15:26
:heart:
Ik vind het karakter dat hij speelt wel leuk maar ik trek zijn hoofd gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Doreia* schreef:
16-09-2022 15:18
Ik had het heel erg met June / Offred in the Handmaid's Tale. Ik kon niet door die zure mond heen kijken. Het verhaal vond ik echt fantastisch, maar ik kan pas echt naar haar kijken vanaf half seizoen 2 geloof ik. ( sorry)
Zij! Maar dan elke keer als ze close up in beeld komt en minutenlang recht in het beeld kijkt terwijl ze langzaam het hoofd opheft. Dat shot.
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 16-09-2022 15:32
0.34% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
alles met Halina Reijn, ik trek haar totaal niet
Alle reacties Link kopieren Quote
En elke Hercule Poirot die niet David Suchet is. Dat is namelijk de enige echte.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Doreia* schreef:
16-09-2022 15:18
Ik had het heel erg met June / Offred in the Handmaid's Tale. Ik kon niet door die zure mond heen kijken. Het verhaal vond ik echt fantastisch, maar ik kan pas echt naar haar kijken vanaf half seizoen 2 geloof ik. ( sorry)
Ik heb dit een beetje sinds ik weet dat ze bij scientology zit. Ik vind haar nu niet meer zo leuk.

Ik ergerde me heel erg aan de journalist uit Inventing Anna. Ik mocht haar niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marianneke schreef:
16-09-2022 15:19
Mogen presentatoren van talkshows en quizzen ook? Ik vind bijv Top2000 agogo en de Top2000 quiz ieder jaar erg leuk maar ik trek Matthijs van Nieuwkerk echt verschrikkelijk slecht.
Matthijs van Nieuwkerk vind ik zo’n zelfingenomen kwal. Hij doet me denken aan Adriaan van Dis, wat hij zelf vast als een compliment zal zien, maar die man vond zichzelf ook zo geweldig en erudiet. Arnun Grünberg is ook zo’n type.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
16-09-2022 15:30
Zij! Maar dan elke keer als close up in beeld komt en minutenlang recht in het beeld kijkt terwijl ze langzaam het hoofd opheft. Dat shot.
Ik trek haar ook totáál niet en zeker nu ik weet dat ze bij die Scientology bende hoort. Echt hele dikke facepalm voor haar!

En Halina heb ik ook een absolute afkeer van. Brrrr.
Alle reacties Link kopieren Quote
Orchid2022 schreef:
16-09-2022 15:31
alles met Halina Reijn, ik trek haar totaal niet
Oh ik vind haar ook onplezierig om naar haar te kijken! Niet mooi en zo hard. Ze komt onsympathiek over op mij, in elke rol.
Sabeltandcavia schreef:
16-09-2022 15:32
En elke Hercule Poirot die niet David Suchet is. Dat is namelijk de enige echte.
Ja!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjulia schreef:
16-09-2022 15:33
Ik heb dit een beetje sinds ik weet dat ze bij scientology zit. Ik vind haar nu niet meer zo leuk.
Ik heb pas net seizoen 1 gekeken en dit vind ik wel een afknapper.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren Quote
WollenStone schreef:
16-09-2022 15:20
Die moeder uit Gilmore Girls, verschrikkelijk hyper, niet grappig mens.
Eens, elke reactie moet een soort van grappige comeback zijn, maar is totaal niet grappig. Beetje overkill. De oma vind ik dan weer fantastisch :lol:

Serena Williams in Gossip Girl
Olivia Pope in Scandal
Frank Delfino in How to get away with murder, vanaf het moment dat hij slap en emotioneel werd.
Piper Chapman in Orange is the new black

Ik denk omdat het op een moment allemaal zeikerds worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sasha Akexander.
Wat vind ik die toch nep.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven