Hotelkamer met jacuzzi
woensdag 21 januari 2015 om 17:35
Hoi, binnenkort zijn wij vijf jaar getrouwd en willen we twee nachtjes samen weg....we willen een luxe kamer met jacuzzi of bubbelbad... Verder zou ontbijt incl ook erg fijn zijn...
De omgeving maakt niet heel veel uit.... We willen eigenlijk lekker er op uit met onze fiets en verder terrasje zitten.....
Ik kan weinig vinden... Alleen vd valk suites maar die zijn voor twee nachten te duur... Budget is ong 300 euro..
Iemand tips?
De omgeving maakt niet heel veel uit.... We willen eigenlijk lekker er op uit met onze fiets en verder terrasje zitten.....
Ik kan weinig vinden... Alleen vd valk suites maar die zijn voor twee nachten te duur... Budget is ong 300 euro..
Iemand tips?
woensdag 21 januari 2015 om 17:52
Park Plaza Vondelpark in Amsterdam hebben mooie jacuzzikamers (we kregen zelfs 1x een upgrade naar de penthouse suite.. die staat niet op de site maar die is echt gaaf!) .
En hotel vd Valk Akersloot heeft zelfs kamers met een prive zwembad (en jacuzzi), echt heel gaaf! Bij vd Valk zit ook ontbijt bij op de kamer. Ik weet alleen niet meer wat die toen koste, volgens mij ben je toch al gauw rond de 250-300 euro per nacht kwijt. Of je moet doordeweeks boeken, dat scheelt vaak al veel.
En hotel vd Valk Akersloot heeft zelfs kamers met een prive zwembad (en jacuzzi), echt heel gaaf! Bij vd Valk zit ook ontbijt bij op de kamer. Ik weet alleen niet meer wat die toen koste, volgens mij ben je toch al gauw rond de 250-300 euro per nacht kwijt. Of je moet doordeweeks boeken, dat scheelt vaak al veel.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
woensdag 21 januari 2015 om 17:57
woensdag 21 januari 2015 om 17:58
http://www.wimdu.nl/offer ... page=25&sort_by=price_asc
http://www.hotelheerenhuys.com/jacuzzi-op-hotelkamer/
http://www.hotelheerenhuys.com/jacuzzi-op-hotelkamer/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 21 januari 2015 om 18:04
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 18:00:
En weet je hoeveel dode huidcellen er in die luchtleidingen blijven hangen? Doe je wel aan sexen in hotelbedden?
En weet je hoeveel dode huidcellen er in die luchtleidingen blijven hangen? Doe je wel aan sexen in hotelbedden?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
woensdag 21 januari 2015 om 18:13
http://www.hotelakersloot.nl/nl/arrange ... ite-dream/ Dit is misschien wel een goede aanbieding voor jullie TO! Incl 3 gangendiner.
woensdag 21 januari 2015 om 18:15
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 18:07:
En ik heb echt geen smetvrees, maar wel ooit eens gezien wat er uit die leidingen komt.Haha tja.. Misschien heel stom maar ik maak mijn leidingen thuis ook nooit schoon? Hooguit een x ontstopper erdoorheen of de haren eruit als t niet meer doorloopt maar of dat volstaat?
En ik heb echt geen smetvrees, maar wel ooit eens gezien wat er uit die leidingen komt.Haha tja.. Misschien heel stom maar ik maak mijn leidingen thuis ook nooit schoon? Hooguit een x ontstopper erdoorheen of de haren eruit als t niet meer doorloopt maar of dat volstaat?
woensdag 21 januari 2015 om 18:16
quote:carrie-bradshaw schreef op 21 januari 2015 @ 18:15:
[...]
Haha tja.. Misschien heel stom maar ik maak mijn leidingen thuis ook nooit schoon? Hooguit een x ontstopper erdoorheen of de haren eruit als t niet meer doorloopt maar of dat volstaat?
Serieus?
Maar dan zit je nog in je eigen vuil. In zo'n hotelkamer in dat van weet ik veel hoeveel anderen.
[...]
Haha tja.. Misschien heel stom maar ik maak mijn leidingen thuis ook nooit schoon? Hooguit een x ontstopper erdoorheen of de haren eruit als t niet meer doorloopt maar of dat volstaat?
Serieus?
Maar dan zit je nog in je eigen vuil. In zo'n hotelkamer in dat van weet ik veel hoeveel anderen.
woensdag 21 januari 2015 om 18:19
Hoezo? Water uit bad of douche loopt toch door de leidingen heen naar het riool, niet andersom vanuit de afvoer het bad in? En andersom bedoel je denk ik ook niet, water dat uit de kraan komt komt toch nog helemaal niet in aanraking met "anderen"?