Hotelkamer met jacuzzi

21-01-2015 17:35 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, binnenkort zijn wij vijf jaar getrouwd en willen we twee nachtjes samen weg....we willen een luxe kamer met jacuzzi of bubbelbad... Verder zou ontbijt incl ook erg fijn zijn...

De omgeving maakt niet heel veel uit.... We willen eigenlijk lekker er op uit met onze fiets en verder terrasje zitten.....

Ik kan weinig vinden... Alleen vd valk suites maar die zijn voor twee nachten te duur... Budget is ong 300 euro..

Iemand tips?
quote:carrie-bradshaw schreef op 21 januari 2015 @ 18:19:

Hoezo? Water uit bad of douche loopt toch door de leidingen heen naar het riool, niet andersom vanuit de afvoer het bad in? En andersom bedoel je denk ik ook niet, water dat uit de kraan komt komt toch nog helemaal niet in aanraking met "anderen"? Bij een jacuzzi wordt de inhoud van het bad gecirculeerd. Dat daarbij het een en ander in de leidingen blijft hangen is aannemelijk.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Oh, mijn minnares was me voor
Ooooh

Nou daar gaat mijn fijne jacuzzi ervaring voortaan
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Graag gedaan

Je kan speciaal spul kopen om het schoon te maken.
Als je nog durft na al deze berichten....

Landgoed westerlee (dichtbij Groningen) en hotel het Heerenhuys ( in Ruinerwold) hebben prachtige kamers met jacuzzi.
Stadhouderlijk hof in Leeuwarden heeft mooie suites (zelf niet geweest, maar de imperial suite ziet er geweldig uit op de foto's) .
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 18:29:

Graag gedaan

Je kan speciaal spul kopen om het schoon te maken.Maar als het gaat over een bad in een hotelkamer dan kan je toch ook na je bad het water weg laten lopen, je inzepen, afspoelen en dan is al dat vuil toch weer weg. Het is niet alsof je al die huidcellen opdrinkt. Snap gewoon niet wat er zo smerig is aan een bad in een hotel.
Totaal off-topic maar deze verhalen doen me denken aan een uitzending van dr. Oz. Dat er heel veel bacteriën of de afstandsbedieningen en de sprei zitten... en de vloerbedekking natuurlijk.
quote:blije-bij schreef op 21 januari 2015 @ 19:36:

[...]

Maar als het gaat over een bad in een hotelkamer dan kan je toch ook na je bad het water weg laten lopen, je inzepen, afspoelen en dan is al dat vuil toch weer weg. Het is niet alsof je al die huidcellen opdrinkt. Snap gewoon niet wat er zo smerig is aan een bad in een hotel.

Ik word graag schoon in een bad.

Sprei haal ik van het bed, ab maak ik schoon.
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 19:48:

[...]

Sprei haal ik van het bed, ab maak ik schoon.Dus jij neemt alleen een bad om schoon te worden? Niet omdat het fijn is om in het water te liggen? En als je in een bad stapt waar andere mensen in gelegen hebben zou jij er dus viezer uit komen dan dat je er in gaat? Maar misschien kijk ik er anders tegen aan omdat ik zelf geen bad heb. Als ik dan een keer in bad kan springen doe ik dat dus niet om schoon te worden. Dan stap ik wel onder de douche.
quote:blije-bij schreef op 21 januari 2015 @ 19:54:

[...]

Dus jij neemt alleen een bad om schoon te worden? Niet omdat het fijn is om in het water te liggen? En als je in een bad stapt waar andere mensen in gelegen hebben zou jij er dus viezer uit komen dan dat je er in gaat? Maar misschien kijk ik er anders tegen aan omdat ik zelf geen bad heb. Als ik dan een keer in bad kan springen doe ik dat dus niet om schoon te worden. Dan stap ik wel onder de douche.Ik heb geen bad en ik ben gek op het in bad liggen. Maar het idee dat er weet ik veel hoeveel vieze lijven voor mij in dat bad hebben gelegen haalt elke vorm van plezier en ontspanning er wel af
Ook nooit naar een zwembad of zwemmen in de zee dus?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Niet van harte nee.

Ooit gedoken in een zwembad?
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 19:58:

[...]

Ik heb geen bad en ik ben gek op het in bad liggen. Maar het idee dat er weet ik veel hoeveel vieze lijven voor mij in dat bad hebben gelegen haalt elke vorm van plezier en ontspanning er wel af

Zelfs als je je daarna afspoelt? Al die vieze lijven voor jou zijn toch ook schoon geworden in dat water. Daarna zou het bad schoongemaakt moeten worden door het kamermeisje. Dus die huidschilvers en wat nog meer die in de leidingen zitten kunnen toch ook niet zo veel zijn? Wat heb je er ooit uit zien komen dan?

Begrijp het gewoon echt niet. Maar misschien ligt mijn yukkie-grens gewoon wat hoger dan die van jou.

Ook niet van harte naar het zwembad. Weet je echt wel zeker dat je geen smetvrees hebt? Ga me bijkans abnormaal smerig voelen omdat ik wel in zee spring, het zwembad en een bad op een hotelkamer spring.
anoniem_197662 wijzigde dit bericht op 21-01-2015 20:03
Reden: aangevuld
% gewijzigd
Carrie bradshaw... Bedankt voor de tip!!!

En tja... Al die vieze dingen in de leidingen en bedden enZ...

K ga er maar lekker niet aan denken.. In n hotel ga k ook niet zo snel in bad maar dat is meer omdat ik er thuis een heb..

Maar wat dan met openbare toiletten? Dat vind ik dus pas smerig 😁😁
quote:sasve schreef op 21 januari 2015 @ 20:02:

Carrie bradshaw... Bedankt voor de tip!!!

En tja... Al die vieze dingen in de leidingen en bedden enZ...

K ga er maar lekker niet aan denken.. In n hotel ga k ook niet zo snel in bad maar dat is meer omdat ik er thuis een heb..

Maar wat dan met openbare toiletten? Dat vind ik dus pas smerig 😁😁

Je hebt hoesjes die je over de toiletbril kan leggen. Als de rest droog is vind ik het prima.

Heb je al iets leuks gevonden?
Ach als ik op vakantie ben dan denk ik ook wel eens "Hoeveel zwaarlijvige Duitsers hebben al liggen seksen in dit bed?"

Gelukkig kan ik die gedachte ook weer redelijk snel laten varen en genieten van mijn vakantie. Evenals duiken/snorkelen in de zee. Heel smerig inderdaad dat alle vissen op de Malediven/Caribisch gebied hun behoefte ook in zee doen... maar toch best een mooie ervaring als je daar eenmaal doorheen kijkt hoor

Wat ik trouwens niet doe is zwemmen in zo'n openbare plas... Dat zwarte slootwater vind ik dan weer net een stap te ver.
Ik inspecteer de lakens wel even op zichtbare verdachte vlekken!

Maar dat zegt nog niks inderdaad... Verstand op 0 en genieten maar...

Heb wel wat leuks gezien. T heerenhuys lijkt mij wel wat en ook hotel de Wageningsche berg.... Komt vast goed :-)
Lijken me ook leuk. Als je trouwens meer op jezelf wil zijn dan zijn de Zeezicht recreatiewoningen op Schiermonnikoog ook heer erg goed te doen. Volgens mij hebben vier van de vijf huisjes een whirlpool.
Veel plezier TO! En alvast gefeliciteerd
quote:nijnepijn schreef op 21 januari 2015 @ 17:53:

Schimmelpenninckhuys in Groningen. Was een mooie kamer met mooi bad!Dat Is echt mooi, ja! Geweldige stad ook Groningen.
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 18:00:

En weet je hoeveel dode huidcellen er in die luchtleidingen blijven hangen? En weet je wel hoeveel huidcellen er door de lucht zweven? en al die bacterieen als mensen hoesten... Jak ik zou niet meer ademen als ik jou was.
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 18:07:

En ik heb echt geen smetvrees, maar wel ooit eens gezien wat er uit die leidingen komt.Tis een litanie hé. Ik Heb Geen Smetvrees Ik Heb Geen Smetvrees
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 19:48:

[...]

Sprei haal ik van het bed, ab maak ik schoon.Ik heb geen smetvrees, ik heb geen smetvrees, ik heb écht géén smetvrees......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven