VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Aha! Hier noemen wij het aankleedkussen vandaar

Aap zou een grote stap kunnen maken in het bedrijf waar hij werkt als hij richting het zuiden zou willen verhuizen. Hij zou dan daar zijn eigen kantoor kunnen starten. Het is zo'n kans dat we het in ieder geval moeten overwegen. En er is wel een stad in het zuiden waar ik ons zie wonen en dat is 45 min rijden van hier. Niet echt ver verhuizen dus.
En het is zo leuk in het zuiden
nou Pam, als het wat concreter wordt dan trek ik wel aan de bel voor tips!
Wat noem je 'zuiden' bij jullie vandaan, Nathje? België? Of toch dichterbij en de hoofdstad van Noord-Brabant? Als het om de laatste stad gaat: de bollen van Jan de Groot zijn de allerbeste! En dan zou je precies tussen Vrolijk en mij in gaan wonen, ik kan me slechtere plaatsen voorstellen . Maarreh, dit huis hebben jullie nét!

Pffft, vanavond heftige film gezien. We hadden nog 'Der Untergang' liggen, een keer geleend van een vriend. Echt indrukwekkend. Zat me ook net te bedenken dat ons huidige huis twee wereldoorlogen heeft meegemaakt, het is uit 1907. Raar idee dat we een stukje historie in de steek laten voor nieuwbouw. Sorry, word er een beetje sentimenteel van (ook na een halve fles wijn - we luiden geloof ik standaard het weekend in met een flesje wijn).

Morgen een buikdansworkshop geven voor een groepje meisjes van 8 tot 11 jaar, grappig!
En hier hebben we het ook altijd over aankleedkussen. Zat echt te prakkedenken wat Morrie nou bedoelde met waskussen! Lijkt me trouwens niet zo lekker liggen om op in slaap te vallen. En Nederlands is volgens mij de enige taal waarin drie voorzetsels achter elkaar kunnen (om op in).
Hij was niet eens op dat aankleedkussen in slaap gevallen, hij was op de vloer (wel hele lekkere zachte vloerbedekking) in slaap gevallen. Hij lijkt op zijn vader, die kan ook werkelijk overal slapen!

45 minuten rijden Nathje, dan zou ik haast denken: waarom perse verhuizen?

Zit die Jan de Groot bij het station? Twee van mijn collega's halen daar altijd bollen!
he meisjes,

Hier ben ik weer, heel even.

Paar dagen flink ziek geweest en eerlijk gezegd ook wel flink ondersteboven van al het slechte nieuws wat we hier gekregen hebben.

Besef me des te meer dat ik moet genieten met mijn kindjes en doe dus overdag heel veel om ze een schitterende zomervakantie te bezorgen.

's Avonds dus bekaf. Niet eens de puf om de laptop aan te zetten!!! Tis wat.

Ook erg druk met werk. Er draait een vakantieproject waar ik verantwoordelijk voor ben, dus dat is even hard werken.

Ik ga vanaf nu wel elke dag even kijken hoe het met Morrie gaat en of er al een baby is, maar als ik niet reageer ligt dat aan de vermoeidheid.

Als zomervakantie weer voorbij is, ben ik er vast weer op volle kracht!!!

Nathje, spannend zeg van baan Aap. Keep us posted!

En Dropje, ik snap je sentimentele gevoel helemaal.

Op zich zou ik het niet erg vinden om in een nieuw mooi huis te wonen, maar ik kan gewoon niet verhuizen uit het huis, waar twee van de drie kinderen geboren zijn.....maf he.

Morrie, ik denk zo aan je, vind het allemaal zo spannend!

Hier trouwens ook groot nieuws rapapapapa........

Zeefje kan los staan en doet twee pasjes!!!!!

(werd ook wel eens tijd met anderhalf jaar
Jemig Elyane, ziek met dit weer is ook geen pretje denk ik.

En hoe is het nou met het zwemvriendinnetje en met je nichtje (het was toch nichtje?)?

En wat knap van Zeefje, hoe oud je ook bent, los staan en je eerste twee pasjes doen is altijd knap!

Ik baal echt. Schorrie zijn fiets stond niet (meer?) in het trapportaal. En ik weet nu niet meer zeker of we hem wel mee teruggenomen hebben van de bakker gistermiddag. Hij staat daar in ieder geval ook niet meer, maar ik kan me echt niet meer herinneren waar Schorrie hem daar heeft neergezet en of hij toen dus op de fiets mee terug is gekomen met me, of lopend. Ergens vermoed ik lopend en dat we hem daar dus vergeten zijn....

Verder goed geslapen vannacht, gelukkig is het niet zo warm meer. Vanavond ga ik naar de film met vriendinnen, Mamma Mia. Ben benieuwd hoe 'ie is.
He, ik zag Benjamini op de foto, met een glimlach op zijn gezicht. Ik dacht dat baby's pas bij 6 weken gingen lachen, zou hij nu al vlot zijn?

Ik heb cakejes gebakken net met Schorrie, zit te twijfelen of ik nu een boterham of een cakeje zal gaan eten .
Kind van zijn moeder he . En hij was een week te laat, dus die glimlach is wel echt.

Cakejes eten, wel zo lekker. Wij zijn naa rtuincentrum geweest. De buren hadden zo rigoreus gesnoeid dat ze vanaf hun tuinpad de hele tijd naar binnen keken. Nu zitten we weer iets minder in de etalage, want ik heb wat grotere struikdingen (geen groene vingers hier) aan onze kant gezet.

Benjamin snift en jankt vandaag, gek, want normaal slaapt hij (goh, dat daar ooit verandering in komt, nee toch???). Ga nog maar even snel wat plantjes planten en dan maar weer voeden.

Balen van de fiets Morrie. Ik vrees eigenlijk dat je 'm vergeten bent, had ik laatst ook (maar gelukkig riep mijn bijdehandte dochter vlak voordat we thuis waren, Kiloknaller is zijn fiets vergeten)
Als hij gaat lachen, gaat hij ook sniffen en janken. Hij krijgt emoties

Ik vrees ook dat ik hem vergeten ben....

Nou ja, het was een 12 inch, mooie reden om een grotere fiets te kopen. Of misschien eerst een loopfiets, als Schorrie dat ziet zitten. Kan Knorrie dan ooit ook op.

Ik vind het alleen zo frustrerend dat ik het me niet meer kan herinneren of ik (eigenlijk Schorrie, maar om hem er nou de schuld van te geven ) hem nou meegenomen heb of niet.

En jammer dat iemand anders hem dus meegenomen heeft dan.

Ja, ik ga een cakeje nemen.
He gat Ely, ziek zijn en dan ook nog veel slecht nieuws om je heen is wel een hele vervelende en sombermakende combi. Wat goed dat jij het positief kunt omzetten naar genieten! Wat goed dat Zeefje stapjes doet!

Door het slechte nieuws hier zijn wij ook aan het genieten van alle dingen. En in dat licht: als die werkverandering een kans is voor Aap dan doen we het gewoon. Zijn werk is trouwens geen 45 min rijden, Morrie. Zo ver zou ik van mijn werk willen wonen. Aap rijdt de hele dag rond maar zal ergens in het zuiden een kantoor moeten vestigen.

Dus Drop, niet Belgie want door Aap kan zijn werk alleen in NL uitoefenen.

En Morrie, wat enorm flut van Schorries fiets! Wij zetten hem ook altijd bij AH zonder slot neer en soms knijp ik hem ook wel. Zou iemand een kinderfiets stelen?

Even foto van Benjamin kijken!
Aha Nathje, dan snap ik het. Het lijkt mij best fijn om naar het zuiden te verhuizen, toch weer iets meer ruimte dan in de Randstad volgens mij. Alleen zou ik mijn familie en vrienden echt onwijs missen. Al wonen mijn vrienden nu ook niet in het dorp waar ik woon. Maar toch wel allemaal in de Randstad.

Die fiets heeft er natuurlijk wel 24 uur gestaan als ik hem echt bij de bakker vergeten ben. Dan kan ik me voorstellen dat hij weg is, al zouden het alleen al een paar dronken jongeren geweest zijn die hem verderop hebben gezet. Ik ga straks als de winkels dicht zijn nog even een rondje, misschien zie ik hem nog ergens staan.

Ik denk dat hij niet uit het portaal gestolen is, daar staat ook nog een supersonische skelter/driewieler/dinges waarvan ik niet weet hoe ik het moet noemen die mooier is dan de fiets en die staat er nog gewoon.

Ben enorm aan het frobelen voor Schorries afscheid van het kinderdagverblijf dinsdag en het lukt nog ook, das ook voor het eerst. Het wordt nog weleens wat met mij, misschien ben ik toch klaar voor een dochter .
Ik heb geen hekel aan verandering, dat scheelt. Maar als we echt moeten verhuizen laten we het dit keer wel allemaal doen. Daar heb ik de laatste keer wel geleerd.

En Morrie, ik denk dat je een dochter krijgt dus goed dat je er klaar voor bent!

Over freubelen gesproken: We zijn bezig met een spiegel met een barre om te balletten op Apie haar kamer. Zo scheetig. Het wordt gewoon nog gezellig hier. Eigenlijk moeten jullie over een tijdje weer eens aanwaaien want sinds de Vrolijk meeting hier is er alweer zoveel gebeurd in huis. Ook het huisje in de tuin is nu helemaal af.
Wat is het rustig hier!

Morrie het is nu niet warm meer: ben je aan het bevallen?

Truste allemaal!
Zo, het toetje van Vrolijk staat alweer in de koelkast. Mijn ouders en broertje, schoonzus en neefje komen eten. We hebben een nieuwe tafel op het dakterras voor minstens 8 personen en die moet ingewijd worden. Nu nog hopen dat het weer een beetje meewerkt en we het droog houden.

Gisteren naar Mamma Mia geweest, de film. Ik vond het maar zo zo, maar de rest van de bioscoop en mijn vriendinnen moesten allemaal erg lachen, dus het zal wel aan mij gelegen hebben. Het was verder wel heel gezellig en nog even lekker gegeten in Scheveningen voorafgaand aan de film.

Nu nog even fröbelen, ik heb de smaak te pakken!
Lien, wat voor fiets heeft KK nu?
Ely, leuk dat Zeefje lost staat en stapjes doet! Weer een mijlpaal!

Morrie, balen van je fiets zeg. Irritant dat je ook gewoon niet meer zeker weet wat er nou is gebeurd, dat maakt het wel een stuk frustrerender.

Nathje, spannend meid! Ik ben benieuwd wat er voor jullie in petto ligt.

Hier gewoon gaar. Ziekenhuis op en af en verder eigenlijk de gebruikelijke kleine dingen. Druk op werk, kindjes in de weer en verder de dagelijkse gang van zaken. Wel fijn dat kindjes beiden erg laat wakker werden het hele weekend. Even bijtanken voor ons aangezien Loeder na 9 uur wakker werd beide dagen en Mormel pas 11.30 en 10.30!

Verder hier gisteravond geen zin meer om achter pc te kruipen aangezien door het open raam ineens een duif aan kwam zeilen. Ik schrok me de rambam en stinkduif fladderde gezellig dus rond op zolder. Vrolijkerd wilde beest vangen, kruipt het ding gewoon in de open wastrommel! Grr...uiteindelijk met veel pijn en moeite met een handdoek het beest eruit gekregen. Maar daarna vond ik het nog wel engig, dus ben lekker naar beneden gegaan.

O ja, Lamp is gekocht. Heel leuk!

Woe komt een vrouw kennismaken en hopelijk word ze mijn nieuwe hulp. Ze wil 4 uur komen (3 uur schoonmaken + 1 uur strijk) op vrijdagochtend, dus ik hoop dat het een betrouwbaar iemand is die van wanten weet. Ze spreekt geen NL, maar engels met een zwaar accent dus denk dat ze Pools ofzo is.

Boeit me niet, als ze maar heel goed kan schoonmaken! Duim, duim, duim..
O ja, Mama Mia trekt me helemaal niet. Op 1 of andere manier lijkt het me nou niet zo leuk? Ik wil graag naar SATC film, maar 2 van de 4 meiden zijn op vakantie dus daar wachten we op.
Morrie, geen idee hoe de fiets heet, kan 'm ook niet vinden op de site nu. Staat normaal onder specialized, 4-6 jaar. www.kidsontour.nl, maar blijkbaar is hij de foto's aan het vernieuwen ofzo. Het is een soort crossfiets.
Wind had 'm laatst ergens gezien, misschien kan zij plaatje plaatsen?

Ik ga spullen pakken voor Limburg. Tot volgende week!
Tot volgende week Lien, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je heel heel veel plezier te wensen achter de slagboom!

Fiets is weer terecht, ik snap er geen hout van. Mijn ouders en broertje en aanhang waren hier. Ik het verhaal verteld. Ze gaan naar huis en een minuut later hoor ik de sleutel weer in het slot. Mijn vader. Hij had de fiets gevonden. Hij stond een paar winkels verderop tussen een aantal andere fietsen.

Schorrie helemaal teleurgesteld want hij had zich op een nieuwe fiets verheugd!
Mamma Mia vond ik geen aanrader maar ik ben geloof ik echt zo ongeveer de enige. Ik vertelde het mijn moeder en die had van haar vriendinnen ook alleen maar lovende woorden over die film gehoord en was van plan om er zelf ook heen te gaan. Met mijn vader, de arme man.

Vrolijk, hoe is het met je vader nu?

Die duif, jak, heel eng. Ik haat vogels, en helemaal in huis. Dat onrustige gefladder. Nee, ik heb het er niet op. Gelukkig was Vrolijkerd thuis. Als het mij nu zou gebeuren (Harrie is aan het optreden) zou ik hier de deur dichttrekken, naar beneden gaan en niet meer boven komen!

Welke lamp is het uiteindelijk geworden?
Pebbles, ik wens jou ook alvast een fijne vakantie! Lekker genieten van al je mannen, en het vrij zijn, en het buiten leven!!
Pebbles is inmiddels al vertrokken, toch? Zo niet, fijne vakantie!!

Lien, jij idem dito, have fun!

Vrolijk, jij zult inderdaad wel gaar zijn zeg, met al dat geren en gevlieg naar het ziekenhuis er nog bij! Wat een rare actie zeg, van die duif. Doet me denken aan die keer dat ik een merel in de huiskamer had, weten jullie nog? En ik duim voor je w.b. de hulp!

Mamma mia trekt mij ook voor geen meter, ik was vroeger een Abba-hater en stak al vingers in mijn oren bij de eerste noten van een Abba-song. SATC film lijkt mij beter, en als er een Friends-film komt (daar wordt toch over onderhandeld, of is 'ie inmiddels al in de maak?) wil ik die gaan zien. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat er nu allemaal speelt.

Mijn lampen van Peb zijn binnen (vrijdag al), ben er erg blij mee!

Hey Morrie, wat vreemd dat die fiets ineens terecht is?! Misschien dat iemand de fiets na sluitingstijd helemaal only the lonely zag staan en 'm daarom tussen andere fietsen heeft gezet, om 'm wat minder op te laten vallen of zo? En ik bedoel inderdaad de bollen daarvandaan, zijn de allerbeste die ik ken!

Lachen Nathje, een ballet-barre in de meidenkamer! Leuk zeg!

Elyane, gaat het een beetje meid? Je krijgt wel ineens veel voor je kiezen hoor..... Leuk dat Zeefje kan staan en lopen, het begin is er!

Enneuh.... sorry voor mijn rijtjespost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven