Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,

Alles goed met iedereen?

Millen: wat voor klasje doe je? En wat leuk dat jullie de naam en het kaartje zover klaar hebben! En ja jij kan echt al een beetje gaan aftellen naar je verlof! Wat gaat de tijd toch snel he!

Eetstokje: ja ik moet straks gewoon zorgen dat ik zo snel mogelijk wat vind in de buurt. Wat schattig jullie parkietje haha.

Oceanne: hoe is het met jou? Ben je al met verlof inmiddels?

Hopen: fijne vakantie samen! (als je nog niet weg bent)

Hier gaat alles goed. Vandaag alweer 13 weken. Het gaat snel opeens! Krijg nu ook zo'n klein bolletje boven mijn schaambot hahaha.
Hi meiden, excuus voor de radiostilte. Ik kan alleen nog maar inloggen op het forum via mijn laptop (en niet via de telefoon of tablet), snap er niks van.

Fijn om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat!

Lekker al aan het aftellen Millen! Wat goed dat jullie de proefdruk al hebben, wij waren daar echt een beetje last minute mee maar hebben nu sinds afgelopen week wel alles geregeld. Fijn dat het op je werk weer rustig is nu, inderdaad lekker genieten van je zwangerschap, heerlijk toch dat het zo goed gaat. Ik vind overigens dat mensen vaak maar wat zeggen over de buik. Bij mij vonden de meeste mensen hem bescheiden, maar als ik dan mezelf vergeleek met meiden op de yoga met hetzelfde postuur (lang en normaal/slank gebouwd) vond ik het toch veel op elkaar lijken allemaal. Niks van aantrekken dus, lekker van genieten die buik. 7 kilo is niet veel, ik zat daar ook op rond die termijn maar ondertussen is het nog wel wat meer geworden

Grappig trouwens dat je toch een beeld vormt bij de naam he, ik ben juist alles behalve klein maar mijn man heeft me ooit een tijdje mini genoemd als grapje en in die periode zal ik mijn account wel aangemaakt hebben Van degenen die ook op faceboek zitten had ik bij een aantal ook een heel ander beeld dan de werkelijkheid!

Oempa heerlijk je bent het eerste trimester door! Leuk dat je buikje begint te groeien, dan wordt het toch steeds meer 'echt'!! Verder al begonnen met alle regeldingen?

Oceanne ben je al met verlof? Hoe gaat het verder?

Eetstokje heerlijk zo'n tevreden baby en wat leuk dat hij al kan rollen. Wat gaat het allemaal snel zeg!

Wij hebben het qua werk ook zo geregeld dat we de eerste periode (in ieder geval tot september) geen opvang buitenshuis nodig hebben. Daarna kijken we weer verder hoe we het gaan regelen, kunnen we ook eerst even wennen en ervaren wat er bij ons past.

Hier gaat het verder goed, al mag de kleine er van mij wel uitkomen nu. Vooral omdat ik zo benieuwd ben eigenlijk! Ik vind het ook wel steeds spannender worden nu. Ik heb nog geen tijd gehad om me te vervelen tijdens het verlof, vermaak me tot nu toe prima! Scheelt ook wel dat ik nog best mobiel ben en dus nog lekker van alles kan gaan ondernemen.
Hi meiden, het is snel gegaan hier. Eén dag na mijn vorige bericht ben ik bevallen van een zoon! Het is allemaal goed verlopen en we hebben een fijne kraamweek achter de rug. En oh wat is het een heerlijk mannetje, we genieten volop! Zelf herstel ik ook voorspoedig, maar doe nog even lekker rustig aan :-)
Sorry voor mijn radiostilte ik ga weer eens bijlezen

AHHHH Mini je bent al bevallen???!!!

Jeej Meid van harte gefeliciteerd!! Ook aan mini-man! heb je een fijne bevalling gehad zo te lezen, of ja ' fijn'.. tis niet tegengevallen dus?

Ik Ben ook wel heel erg benieuwd naar de naam hihi ik krijg dat nooit mee omdat ik niet op facebook zit maar kan me voorstellen dat je het hier niet wil schrijven. Nogmaals gefeliciteerd!

Geniet van de kleine man!!
Jaaa!!! Ook hier gefeliciteerd met het kleine mannetje! Ik zal zo de tabel even aanpassen voor je!

Oceanne: hoe is het bij jou? Alles nog rustig?

En hoe is het met de rest?

Hier gaat alles goed. Gisteren controle en alles was prima in orde. Hartje klopte mooi
@ minni, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Hoi meiden!

Wij zijn weer terug van vakantie! En het was heerlijk. We zijn helemaal opgeladen terug gekomen Uiteraard hebben we ons mannetje gemist, maar het was ook zo fijn om gewoon man en vrouw te zijn! We zijn heerlijk uit eten geweest en gingen naar bed en stonden op als wij dat wilden en niet omdat ons levende wekkertje afging Facetime zorgde er ook voor dat we niet echt het gevoel hadden dat we 1200 km verderop zaten. Ons kind heeft het ook super gehad. Toen we terug kwamen ging mijn moeder koffie zetten voor ons en hij volgde haar helemaal toen ze de kamer uit ging! Je zag hem echt denken; waarom laat je me achter bij deze vreemde wezens!! Gelukkig was dat snel voorbij en zijn we nu weer lekker met z'n drietjes. Mam kwam al melden dat ze weer uitgerust was, dus dat hij wel weer kon komen. Ze miste hem zo erg! hihi!

Voor herhaling vatbaar dus!

Oceanne, is alles nog rustig? spannend hoor! Alvast toi toi toi voor de bevalling, hopelijk verloopt het allemaal goed en snel! Zet m op!

Oempa, leuk leuk! een hobbel boven je schaambot, haha! straks een prachtige toeter!

Minni, lekker aan het genieten! Fijn hoor!

Eetstokje: hier nog steeds geen tand te vinden hoor! Ongelofelijk... Hij kwijlt en heeft luiers van heb ik jou daar, maar tandjes ho maar! hihi! Bij jullie wel al?

TIP: voor de liefhebbers van Puckababy (ik ben er dol op!! ) ze krijgen een nieuwe lijn en ALLES is in de uitverkoop! Dus ga snel naar hun website als je iets wilt scoren!
Minniiiiii! Gefeliciteerd meis! O Ik ben echt heel erg benieuwd hoe hij heet (kan je natuurlijk niet posten, snap ik ), maar ook heel erg hoe het was en nu gaat enz.

Wat is het snel gegaan zeg! De tijd vliegt...

Xxxxxx Millen
Lieve dames,

Hierbij een iets langer bericht van mij.

Lavendel: wat ben je toch een lieverd. Ik lees nog altijd mee met het wij proberen door topic en vind deze tijd echt zo naar voor je...ik moet zeggen dat ik van alle meiden daar hoop dat ze doorstromen, maar jij hebt toch wel een speciaal plekje in mijn hart Ik houd bij hoe het met je gaat en weet dat ik aan je denk!

Minni: misschien kan je alleen zeggen of de naam van jullie kleine man apart is of juist niet en een beetje de stijl? God, ik ben echt zo ontzettend nieuwsgierig! En natuurlijk hoe het allemaal is om echt een baby te hebben...en hoe het met je gaat, maar dat had ik al gezegd

Hopen: dat weekje ertussenuit klinkt heerlijk. En wat ontzettend fijn dat je mannetje het dan zo naar zijn zin heeft bij oma en andersom! Is voor in de toekomst ook een grote geruststelling lijkt me...Dank voor de tip over puckababy trouwens. Ik heb net vier dingen besteld

Oempa: o meid wat heerlijk weer een goed kloppend Wat een opluchting iedere keer! Op naar de 20 weken echo!

Oceanne: jij bent er ook bijna he? Jeetje spannend, ik hoop dat je kan genieten van je verlof...

Hier alles goed. Al bijna 31 weken en het gaat nu echt snel! Ik ben naar zo'n babypark geweest en heb daar van alles gekocht, maar ben er nog lang niet! Pffff....wat heb je veel nodig voor zo'n klein ukje zeg. Maar het is heerlijk om zo rond te lopen. Ik heb vorige week de 30 weken echo gehad en die was goed (het is ECHT een meisje, ik heb het nogmaals gevraagd. Ik had nog steeds heel sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn, maar zit er dus echt naast...). Ze is wel echt groot, loopt twee weken voor op de curve, maar je hebt nu eenmaal grotere en kleinere kinderen en we maken ons dus geen zorgen. Zwangerschapsdiabetes heb ik niet, dus ze heeft het gewoon goed zullen we maar zeggen.

Ik merk wel dat ik echt begin af te tellen naar mijn verlof. Het gaat nog prima, ben niet heel moe of zo, maar het lijkt me wel heerlijk om op een gegeven moment niet meer te werken...Nog een paar weken.

Liefs meiden xxxxx
Dank je lieve Millen! Fijn dat je (en ik weet ook een stel andere lieve meiden) nog steeds met me meeleest en -leeft, dat doet echt goed! En ik voel hetzelfde als jij schrijft
Hopen klinkt heerlijk jullie vakantie. Ik zei gelijk al tegen vriend dat ik dat ook wil volgend jaar! Haha lekker nog even met z'n tweeën skiën! Fijn dat de kleine het ook zo naar zijn zin heeft gehad.

Millen ja je mag echt gaan aftellen naar je verlof. Heerlijk gevoel lijkt me dat! Super dat je weer een goede echo hebt gehad en dat het nog steeds een meisje is. Wat grappig dat je toch nog het gevoel hebt dat het een jongen is. Straks krijg je nog een verrassing bij de geboorte!

Hier gaat ook alles goed. Buikje begint al mooi te groeien. Vanavond pretecho en hopelijk geslachtsbepaling. Even afwachten of de kleine er goed voor ligt. Heb helemaal zin om weer even in mijn buik te kijken! Kan niet wachten tot ik een keer de eerste schopjes/plopjes ga voelen.
Wij krijgen een jongetje!

Geen twijfel over mogelijk haha. Alles zag er verder ook goed uit!
Oempa wat leuk! Gefeliciteerd en wat fijn dat alles er prima uitzag! Altijd weer spannend!
Hoehoe!

Hoe gaat het hier?

Millen bijna verlof! Jippie!!

Oceanne bij jou alles nog rustig?

Eetstokje hoe ist met jou mannetje en met jou zelf natuurlijk?

Hier gaat t goed, alleen is ons spruitje mega verkouden. We hebben zelfs een pufje gehad. Hopelijk knapt hij snel op. Hij is wat huilerig, maar geen koorts oid dus het valt nog mee, maar leuk is anders.

Ik kijk wel uit naar t voorjaar, lekker wandelen en fietsen. Hij is dan ook groot genoeg om eendjes te voeren en lammetjes te aaien :D zin in!
Oempa: een jongen wat leuk! Dat kunnen ze natuurlijk al snel zien! Nu kan je lekker wegdromen bij schattige jongensdingen, maakt het nog leuker om te weten wat het is vond ik! Hoe voel je je verder?

Hopen: wat vervelend dat je zoon verkouden is. Zo'n arm kleintje dat niet snapt waarom hij zich niet lekker voelt...Ik hoop dat het snel bijtrekt. En heerlijk de lente straks! Lekker de hort op met hem.

Oceanne: bij jou kan nu ieder moment...ik hoop dat het goed gaat!
Oempa: een jongen wat leuk! Dat kunnen ze natuurlijk al snel zien! Nu kan je lekker wegdromen bij schattige jongensdingen, maakt het nog leuker om te weten wat het is vond ik! Hoe voel je je verder?

Hopen: wat vervelend dat je zoon verkouden is. Zo'n arm kleintje dat niet snapt waarom hij zich niet lekker voelt...Ik hoop dat het snel bijtrekt. En heerlijk de lente straks! Lekker de hort op met hem.

Oceanne: bij jou kan nu ieder moment... ik hoop dat het goed gaat!
Hier alles goed. Wel nog even erg druk op werk, maar nog maar een paar weekjes en dan gaan de voeten omhoog. Ik hoop wel dat ze dan nog even een paar weken blijft zitten zodat ik me kan voorbereiden. Ik voel me er nog niet klaar voor!

Alles goed verder. Ik heb vorige week een surprise babyshower gehad, was leuk! Niet met babyhapjes en zo, maar gewoon met mijn beste vriendinnen en zusje lekker geluncht en gekletst en in het zonnetje gezet.

De babykamer is hier bijna af en nog minder dan twee maanden. Joehoe!

Liefs en fijne zondag meiden...XXX
Ha meiden, wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat!

Hier gaat het ook goed. Ik schrijf alleen niet echt meer, omdat het zo stil is. Iedereen zit lekker op facebook, maar ik heb de behoefte niet, vandaar... :-)

Nog geen tekenen, dus ik wacht nog rustig op de kleine.
Heerlijk Millen dat je bijna met verlof kan! En het kamertje af... Hoera! Ik ging s avonds voor ik maar bed ging nog even naar t kamertje kijken. Zo leuk om te fantaseren hoe t is als t wiegje gevuld is! Genieten meid!

Oceanne word je nog niet ongeduldig? Spannend hoor! Misschien is hij/zij inmiddels wel geboren, dam horen we het graag!

Jammer dat t hier zo stil is he? Fb is leuk hoor! Maar t was ook heel fijn om hier te schrijven altijd. Ik hoop dat t een beetje in takt blijft, ook voor de eventuele doorstromers die hopelijk snel weer mogen komen.

Hier iedereen weer opgeknapt gelukkig. Zoonlief is echt het zonnetje in huis. Heel gezellig. Hij wil niets anders dan staan op t moment, gek kereltje! Hij is nog veel te klein voor dat soort grappen vindt mama

Tandenstand: nog steeds 0! Niet te geloven. Hihi! Hij krijgt wel serieus haar en gaat echt praten. Waar eerst gegild werd worden nu verschillende klanken en toonhoogten gebruikt. Echt mooi om te zien hoe hij ontwikkeld.

Mijn studie heb ik ook weer opgepakt, dat gaat weer goed. Ik had er even niks mee op maar nu heb ik er weer echt zin in. Nog een jaartje en dan ben ik klaar! Jippie!

Dag meiden! Tot snel horens weer!
Ja het is inderdaad rustig he! Doe ik zelf ook heel hard aan mee hoor!

Millen: wat leuk dat de babykamer bijna af is! Jeetje het wordt echt aftellen bij jou. Heerlijk dat je bijna met verlof gaat. En straks ben je gewoon moeder! Zo bijzonder toch!

Oceanne: alles nog steeds rustig bij jou of is de kleine er inmiddels? Wel een update doen als de kleine er is hoor! Facebook is inderdaad wel leuk, maar schrijven hier is wel wat fijner!

Hopen: fijn dat iedereen weer is opgeknapt! Lijkt me heel leuk om al die ontwikkelingen zo te zien! Maar je hebt inderdaad ook een schat van een kereltje met een heerlijk guitig koppie! Wat goed dat je je studie weer hebt opgepakt! Ben je er veel tijd aan kwijt in de week?

Eetstokje hoe is het met jou en de kleine?

Hier gaat alles zo onwijs goed. Ik heb mij in jaren niet zo gelukkig gevoeld ( hormonen? ). Ik ben zo niet mezelf geweest tijdens het proberen en de behandelingen. Herkennen jullie dat ook? Het buikje groeit nu mooi en ik kan sinds vorige week de baby voelen. Ik vind het zo bijzonder allemaal en gun het iedereen zo erg. Ik hoop echt dat er binnenkort wat meiden door kunnen stromen! Ik wil eigenlijk al heel graag met de babykamer beginnen maar ik heb de regel gesteld dat vriend eerst zijn scriptie moet inleveren. Hij studeert nog in de avonduren en moet eind maart alles inleveren. Hopelijk kunnen we daarna aan de slag. Vorige week al een mooie box op de kop getikt, heel blij mee! Volgende week alweer de 20 weken echo. Tijd gaat snel zeg!!
Dames!

Oempa: de 20-weken echo alweer! Jeetje gaat inderdaad snel! Daarna wordt het helemaal echt vond ik. Ik hoop dat je vriend zijn hoofd bij de scriptie kan houden
Dames!

Oempa: de 20-weken echo alweer! Jeetje gaat inderdaad snel! Daarna wordt het helemaal echt vond ik. Ik hoop dat je vriend zijn hoofd bij de scriptie kan houden En wat heerlijk dat je je zo goed voelt. Ik heb dat ook, ik ben zo ontzettend gelukkig en blij. Hoorde van vriendinnen van mij de meest vreselijke verhalen over zwanger zijn (moe, misselijk, zal blij zijn als het voorbij is enz.). Nou, ik vind het helemaal niet zwaar, maar heel erg bijzonder. Niet zwanger zijn, dát is pas zwaar (dit zeg ik niet, want dat staat ook zo betweterig, maar goed). O ja, even off topic. Hield jij van Mumford and Sons? 4 juli staan ze in het Goffertpark. VVV begint vrijdag.

Oceanne: het is ook rustig hier, maar ik zit niet op Facebook hoor! Vind het toch leuk om hier nog te schrijven. Afwachten voor jou, maar het zal niet lang meer duren!

Hopen: wat klinkt dat toch allemaal heerlijk wat je schrijft, volgens mij zijn jullie een dolgelukkig gezin! Geniet van je kleine man.

Minniiiiiiiiiiii: Hoe is het??? (Je bent natuurlijk druk, snap ik, maar ben zooo benieuwd).

Hier alles nog steeds goed. Nog deze week werken, volgende week een paar dagen en dan verlof! Het is wel echt even ontzettend druk, maar gelukkig nemen mijn collega's me (spontaan, ik ben niet zo goed in toegeven dat het niet gaat) wat werk uit handen. Ik heb besloten dat ik gewoon doe wat ik kan en that's it. Eigenlijk zou ik om iets voor vrijdag voor te bereiden avonden en weekenden door moeten halen (had ik vroeger gedaan), maar dat gaat gewoon niet. Doei, ik ben zwanger en de gezondheid gaat voor. Overigens wel een heel fijn gesprek nog gehad met mijn bazen, alles is uitgesproken en ik heb qua salaris en voorwaarden een supergunstige regeling als ik terugkom! Zo'n opluchting! Ik was heel bang dat dit weer een rotgesprek zou worden en ik mijn hele verlof zou opzien tegen teruggaan, maar dat is helemaal niet zo.

Liefs Millen
@ oempa, wat leuk dat jullie een jongetje gaan krijgen!! Hebben jullie al een leuke naam in gedachte?

Ik kon destijds met gemak 10 leuke meidennamen opnoemen, maar een jongensnaam vond ik toch wel lastig.

Wat fijn om te horen dat je je zo gelukkig voelt! ik herken het ook wel wat je schrijft, ik had dat ook tijdens de zwangerschap. Tis echt een wondertje om zwanger te zijn, helemaal na zo'n lange en slopende weg dat het soms gewoon onwerkelijk is en als het fysiek ook alleaal goed gaat, wat wil je dan nog meer hihi. Geniet ervan lieve oempa.

@ biscuit, hoe gaat het met jou en de kleine man?

@ Oceanne, ik zie dat je al 41 weken zwanger bent!! Pff al neiuws? hou je het nog een beetje vol?

Ik zit ook niet bij de facebookgroep. blijf maar lekker kletsen hier, gezellig.

@ hopen, wat fijn dat jullie vakantie lekker was!Weer heleaal opgeladen teruggekomen. En het moet ook wel een fijn gevoel zijn dat jouw moeder het oppassen echt super vindt om te doen en dat jullie man in goede handen is.

Knap dat je de studie weer hebt opgepakt!!

@ mini, hoe gaat het daar??

@ millen, jeej jij bent ook echt al een heel eind op weg he? Ja zo'n babypark..je ziet door de bomen het bos niet meer af en toe.

Vind je het spannend dat de meid twee weken voor ligt op de curve, of is het bij de tweede meting weer wat verandert? ( ik hoor dat ze, ondanks de goede appartatuur, er toch vaak naast zitten qua meting van lengte en het gewicht.)

Nog heeeeel eventjes werken!! Het einde is in zicht!! En wat fijn dat je een goed gesprek op het werk hebt gehad! Dan ga je toch met een fijn gevoel het verlof in (was bij mij wel anders , die rotzakken zeiden een week voor mijn verlof dat ik waarschijnlijk de woensdag toch niet vrij kon zijn terwijl mijn hele opvang al geregeld was e.d. maar heb voet bij stuk gehouden)

En wat leuk dat je een babyshower hebt gehad! Top!

Hier alles goed, onze man heeft zo'n 3 weken geleden zijn eerste tandje gekregen en heeft inmiddels ook al zijn tweede tandje.

Hij eet ook al vanalles en nog wat, en omdat hij nu wat vaster eet, zit er soms ook een echt drolletje in zijn pamper, heel gek om te zien. Echt proberen te staan wil hij nog niet, ook het zelfstandig zitten gaat nog niet goed hij glijdt steeds alle kanten op.

Ik merk wel dat vrij veel energie en aandacht naar onze kleine man gaat, en dat ik soms ook gewoon moe bent want uitslapen zit er eigenlijk nooit meer in. Opzich niet heel erg en ook niet heel gek, maar ik heb natuurlijk ook nog een partner thuis zitten haha. Gelukkig mag ik deze zondag uitslapen en staat vriendlief op.
Hi meiden, hier nog eens een berichtje van mij Ik lees nog wel mee op mijn telefoon maar om te reageren moet ik de laptop aanzetten en dat komt er nooit van...

Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen. Wat gaat het snel zeg, Millen alweer bijna met verlof, Oempa 20 weken en Eetstokje jouw kleine man al aan het eten! Moest even in de tabel kijken voor zijn geboortedatum, maar ook alweer ruim een half jaar! Geniet van het uitslapen zondag!

Oceanne hoe gaat het, is de kleine er al?

Millen fijn dat het gesprek op je werk zo goed ging, dan ga je toch een stuk relaxter je verlof in. Lekker van gaan genieten hoor, voor je het weet is je kleine meisje er!

Oempa heel veel succes en plezier met de 20 weken echo!

Hier gaat het goed verder, de kleine man groeit enorm hard, vooral in de breedte dus ik denk dat er slagroom uit mijn borsten komt ;) Verder een heel relaxed mannetje maar wel met een eigen willetje. De laatste dagen is hij wat humeurig, maar volgens man zit hij in een sprongetje (hij heeft de oei ik groei app ;) )dus ik ga er maar van uit dat het een fase is. Hij ligt nu heel lief op mijn buik te slapen, zijn favoriete plekje.

Met mij gaat het ook goed, voel me prima en pas alweer wat eigen kleding (alleen de strakke broeken nog niet). Heb ook alweer op mijn paard door het bos gegaloppeerd, heerlijk!
Minni wat leuk een update! Het klinkt allemaal als heel fijn! Ach lekker toch dat hij zo goed groeit!

Oceanne al nieuws??

Millen: als het goed is moet je nog een paar dagen of ben je nu met verlof. Wat heerlijk zeg! En wat fijn dat je nog zo'n goed gesprek hebt gehad op het werk. Lekker relaxt je verlof in nu! Geniet er maar flink van! Moet je nog veel doen voor de baby komt of is alles al klaar in huis? Ik heb het gezien van Mumford en Sons, heel leuk! Maar ach met 36 weken zwanger en Nijmegen wat niet echt om de hoek ligt sla ik maar even over. Wel saai hoor, niks geen festivals dit jaar!

Eetstokje: we hebben wel een aantal namen in gedachten maar er zijn zoveel jongetjes geboren in onze omgeving dat de namen die we leuk vinden ook al gegeven zijn. Lastig dus! En heb je lekker uit kunnen slapen zondag? Wat leuk dat de eerste tandjes doorkomen! Ik hoor van een vriendin ook wel eens dat zo'n kleintje, hoe geweldig natuurlijk ook, veel energie kost. Dat een dag werken veel minder vermoeiend is eigenlijk.

Gisteren de 20 weken echo gehad en alles was dik in orde. Nog steeds een jongetje en volgens de echoscopiste een kleine snoeperd . Wat een gave echo zeg om alles zo goed te kunnen zien. Het enige puntje was dat de navelstreng schijnbaar onder de baby ligt (richting uitgang) en daarom mag ik nog een keer voor een echo met 30 weken. Maar dat was niet iets om ons zorgen over te maken zei ze, meestal veranderd die ligging nog in de komende weken. Daarna nog een rondleiding gehad bij een kdv in de buurt. Kunnen we dat ook weer afstrepen op ons lijstje. Verder gaat alles hier goed, alleen veel last van maagzuur 's nachts dus een stapel rennies naast het bed. Kan niet wachten tot we aan de babykamer kunnen beginnen, nog een paar weekjes wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven