Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Whaaa! Gefeliciteerd !!! Ik ben zo blij voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
@ Oempa, yes!!!! Gefeliciteerd meis, ik ben heel blij voor je!!
Gefeliciteerd Oempa!!!

Whoehoeee!!!! GENIET!!!! Heerlijk zo'n knipperend lichtje hihi!! Super meid!! Jullie gaan een hele fijne kerst tegemoet dat kan niet anders!

Op een begeven moment hoor je het hartje kloppen.. .dat vond ik ook heel indrukwekkend! Soms mis ik het zwanger zijn wel hoor.

Millen, ja ik ben nog naar pinkpop gegaan met 30 weken :-) ging prima ondanks de hitte. Veel water gedronken en een petje opgezet want het was wel echt heeeeeel heeeeeeel warm! Ed Sheeran! Love him!!!!

Hopen, thanks voor je reactie! Fijn dat de ontlasting bij jullie ook wat is verandert in de loop van de tijd. Ik denk dat ik morgen ook het advies krijg om met hapjes te gaan beginnen, moet dan namelijk weer naar het consultatiebureau toe. Ben benieuwd wat voor een knoeiboel dat gaat worden haha!
Bedankt allemaal!! Kan nu al niet wachten tot de volgende echo

Eetstokje: ja Ed Sheeran was echt geweldig he! Wel een anti climax dat hij zo het podium afliep. Wij waren er nog helemaal niet klaar mee! Haha wel knap hoor dat je het volgehouden hebt. Ik wil dit jaar eigenlijk heel graag omdat Muse komt. Ik hoop heel hard dat zij nog een extra concert in de ziggo dome doen ofzo!

Ik twijfel trouwens, zal ik al bij jullie facebook clubje komen of nog even de volgende echo afwachten.. waar moet ik zijn om me aan te melden?
Oempa wat een goed nieuws Gefeliciteerd!! Bijzonder he om je kleintje voor de eerste keer te zien. Snap wel dat je niet kunt wachten tot de volgende echo. Geniet er van! Dit wordt een mooie kerst voor jullie! Laat maar weten als ik nog iets aan moet passen in de tabel.

Leuk als je bij de facebookgroep komt, stuur me anders even een priveberichtje met je facebookprofiel, dan zorg ik dat je een uitnodiging krijgt. Moet je de komende dagen wel even vriendschapsverzoeken van vreemden accepteren

Wij hebben ook geen combinatietest gedaan trouwens, om dezelfde redenen als die de anderen noemen.

Selectia wil je ook meeschrijven hier? Succes met je echo, ik duim vast voor je!

Millen wat fijn dat je nu toch naar de verloskundige mag. Geeft toch een ander gevoel dan het ziekenhuis inderdaad. Jammer dat ze zo moeilijk blijven doen op je werk, maar inderdaad je kleine meisje is nu gewoon het belangrijkste. Heeft je man haar al kunnen voelen ondertussen? 4,5 kilo is heel netjes toch? Ik zit ondertussen al op 11 kilo zoiets, maar dat is nog steeds goed volgens de verloskundige. Je ziet het gelukkig ook niet echt aan me, heb alleen een behoorlijke buik ondertussen.

Eetstokje hoe was het op het consultatiebureau vandaag? Logisch dat je mannetje snel groeit als jullie zelf ook groot zijn toch? Ga je al met hapjes beginnen? Mijn moeder kreeg vroeger bij het consultatiebureau altijd de opmerking 'uw kind is te groot' over mij (ben ook 1.80 geworden uiteindelijk). Vond ze altijd zo stom, alsof ze er wat aan kon veranderen

Hier nog 4 dagen werken en dan lekker vakantie en verlof. Heerlijk! De laatste loodjes, drukke periode op het werk en nou ben ik ook nog verkouden waardoor ik slecht slaap. Valt even tegen. Maar verder gaat het heel goed, mijn buik is behoorlijk nu maar ik kan eigenlijk alles nog goed doen. Vandaag weer goedgekeurd bij de verloskundige, Ukje lag in de perfecte positie voor de bevalling en was al iets ingedaald.
Minni: wat heerlijk nog 4 dagen! Nog even werken en dan heerlijk genieten van je verlof en vakantie. Fijn dat alles ook goed was met ukje. Het wordt spannend!!
Minni heerlijk hoor! Genieten straks!

Je kunt je aanmelden bij ons hoor! T is echt heel gezellig. Je kan ook altijd weer afmelden natuurlijk als je ons niet aardig vindt ;)

Hoe is t? Is het nieuws al helemaal geland?
Oempa als je op fb wilt kun je je Facebook naam doorgeven via

Kroes86@ live.nl of kissyfur02@ outlook.com

Dan krijg jij een verzoek en na acceptatie kun je dan toegevoegd worden aan de groep!
Dames, ik wil heel graag meeschrijven!!!!! Vanmorgen een echo gehad en die was in principe positief. Nog geen hartje, maar dat komt overeen met de termijn. Eigenlijk moest ik volgende week of de week erop pas, maar dan ben ik met vakantie.

Voorzichtig positief dus, en ik ben toch blij en opgelucht. Nog steeds wel mijn angsten en sores, maar de Wij Proberen Door dames hebben niets aan mij als ik daar blijf schrijven met mijn 'help ik heb geen klachten' gemiep

Millen en Oempa met jullie heb ik lang geschreven op het andere topic, leuk om elkaar hier weer te spreken, het ga jullie goed!

Voor de andere dames, ik ben dus Selectia, 33 jaar, nu ongeveer 6 weken zwanger na 2e keer IUI. Ik ben enorm dankbaar dat het mij gegund is. Zie mijn afscheidswoorden bij Wij Proberen Door. Ik woon in ***poefff, toch maar weg*** (tot nu toe niet genoemd maar zo geheimzinnig hoef ik er nou ook weer niet over te doen).

Ik heb overigens geen klachten. Alleen pijnlijke borsten, maar ze zijn gegroeid en dat vind ik helemaal geweldig, haha. Ik was niet zo ruim bedeeld, ik heb al een push-up BH gekocht Verder veel afscheiding, maar ook daar valt prima mee te leven.

Fijn weekend allemaal!
Wauw selectia wat goed nieuws! Geniet lekker van deze goede echo! Hoe reageerde je vriend? Ik hoop dat alle stress etc. voorbij is nu! Gelukkig was het allemaal voor een goed doel!

Minni ik stuur je zo mijn profiel even door in een privé bericht!
Selectia welkom! Wat fijn dat voor nu alles goed is! Spannende weken voor de boeg, ik duim voor je hoor! Leuk dat je hier schrijft! Er was even een dipje in de zwangere schrijfsters, dus leuk als het weer wat drukker wordt hier!

Hele fijne vakantie en lekker genieten van de kerstdagen!
Ah ja Oempa, ik wilde je nog vertellen hoe Man reageerde, dat vroeg je in het andere topic ook al.

Ik vloog dus de dag na Sinterklaas weer naar huis, en hij zou mij op het vliegveld ophalen omdat ik zware bagage had. Ik heb het daar niet durven vertellen, was bang dat hij de auto van de weg zou rijden van schrik, haha. Ik heb het thuis verteld, heel gek dat ik daar nog zo'n 2 uur mee gewacht heb want ik durfde echt niet omdat ik er zo onzeker over was. Hij reageerde blij, vooral ook heel blij voor mij en zei dat hij het wel verwacht had omdat we de behandelingen in waren gegaan.

Mijn Man heeft gewoon niet zo'n enorme kinderwens, en dat respecteer ik. Wel denk ik dat hij een super leuke vader wordt en hij heeft het er zelf nu ook over wat hij allemaal met het kindje gaat ondernemen als het een paar jaar oud is. Zelf ben ik ook niet zo van de baby's, een kindje van 6 lijkt mij gewoon zo veel leuker. Gelukkig zijn ze langer groot dan baby.

Wel grappig ook dat Man zich om totaal andere dingen zorgen maakt dan ik. Bij mij zit het nog steeds in mijn hoofd of de zwangerschap wel goed gaat en ik een gezond kindje ga krijgen. Man maakt zich ineens zorgen over onze financien, terwijl wij het toch echt heel erg goed hebben. Ach ja, we komen er wel. Ben zo blij dat het zwanger worden traject nu (hopelijk) voor altijd achter de rug is. Bij ons dus ook geen wens voor een 2e kindje, als dit helemaal goed mag gaan is het goed zo.

Met mij nog steeds alles meer dan prima. Nu 6,5 week en nog steeds echt nergens last van. Alleen mijn borsten doen pijn, maar ergens vind ik dat fijn want dan merk ik dat er in ieder geval iets aan de hand is. Ik voel er ook een paar keer per dag aan of het nog pijn doet.

Wij zijn deze week skien, ook met mijn ouders. Wij willen niemand iets vertellen tot we een positieve 12 weken echo hebben, zeker omdat met mij niets aan de hand is hebben de ouders echt niets door.
Fijn dat het goed gaat Selectia! Dat voelen deed ik in het begin ook steeds , grappig zo herkenbaar. Fijn dat je man ook zo blij is met het goede nieuws. Ik voeg je zometeen toe aan de tabel, wil je de ontbrekende gegevens hier dan nog even neerzetten?

Oempa je hebt een berichtje van me :-)
Dames!

@Selectia: welkom hier! Wat fijn dat de echo goed was en dat je man goed reageerde! En dat jullie je zorgen maken om verschillende dingen: tja, mannen zijn nu eenmaal veel praktischer ingesteld....en dat je geen klachten hebt zegt niks hoor! Ik had ook niks, noppes, nada (misschien voorbehouden aan 'bij 2e IUI raak dames'? Geniet van het skiën! Je hoeft dus niet ver van huis. In Zwitserland kan je heerlijk skiën! Grappig, ik had altijd in mijn hoofd dat je in Duitsland woonde. Zullen je ouders trouwens niet opmerken dat je - ook met kerst - geen druppel drinkt?

Minni: Nog even en dan heb je verlof! Lekker hoor. Wat een jaar voor jou: getrouwd EN ook nog zwanger! 2014 ROCKS! Ik ben ook ZO nieuwsgierig wat jij krijgt! Nog even wachten......

Oempa: bij jou begint het toch ook al op te schieten! Al bijna op 3/4 van je eerste trimester! Wat een mooie kerst zullen jullie hebben! Ik heb Ed Sheeran ook gezien, maar kwam met name voor Editors, die erna speelden. Ik moest ook wel even slikken toen ik Muse voor Rock Werchter aangekondigd zag, maar ze brengen binnenkort een cd uit, dus het kan niet anders dan dat ze dit najaar een clubtour doen en naar de Ziggo komen. En dan staan wij gewoon vooraan
Even in twee keer, zit mobiel te klooien.

Eetstokje: Hoe was het consultatiebureau? Ik vind te snel groeien altijd een beetje onzin, ieder kind heeft zijn eigen tempo en het belangrijkste is dat het een blije baby is toch? En de eerste kerst voor jouw mannetje. En ook voor jou Hopen! Lijkt me wel heel bijzonder, de eerste feestdagen als gezin. Zijn jullie nog lekker vrij rond de kerst en nieuwjaar?

Met mij alles goed. Ik heb mijn dag verlof hoor, zwaarbevochten, dat wel Bij man deden ze gelukkig helemaal niet moeilijk. We gaan dus beiden vier dagen werken en hebben de opvang geregeld gelukkig. Voor één dag hebben we alleen niet vanaf het begin, kan je nagaan. We hebben ons ingeschreven toen ik zeven weken zwanger was! Verder alles ok, beetje dingen aan het regelen, kinderwagen, cursus (vanaf januari) enz. Ik geniet er zo van! Ik vind het echt een feest om zwanger te zijn. Ik voel haar nu ook veel en man heeft de eerste schopjes ook al gevoeld. Heel erg bijzonder!

Ik wens jullie een heel erg fijne kerst meiden!

Xxxxxxx Millen
Selectia: wat fijn allemaal! Ach mannen gaan er toch anders mee om maar het belangrijkste is dat hij er blijkbaar net zo blij mee is (anders zou hij zich geen zorgen maken toch). Fijne vakantie! Ligt er in Zwitserland nog wel een beetje sneeuw?

Millen: wat goed dat die ene dag erdoor is! daar mag je wel een feestje voor geven . Wel een opluchting lijkt me! Wat fijn dat alles goed gaat! Je klinkt ook altijd super gelukkig! Jij ook een fijne kerst! Ja ik hoop echt dat ze een clubtour gaan doen!

Minni: volgens mij weet ik de inlog gegevens nog (moet het straks even uitproberen) als je wil dat ik de tabel overneem moet je het maar zeggen hoor!

Ik had eigenlijk maandag de intake en 2e echo maar er kwam helaas iets tussen met werk. Nu kan ik pas een week later op 6 januari terecht. Ik baal er echt van! Wil zo graag even spieken of alles nog goed is daarbinnen en nou moet ik nog een week langer wachten! Verder gaat alles goed, voel me goed zwanger . Nog een paar uurtjes werken en dan lekker 4 dagen rustig aan doen en vooral uitslapen. Kan niet wachten haha!

Meiden fijne kerst allemaal!!!
Oceanne: deze dagen zullen vast zwaar zijn voor jou en de familie, heel veel sterkte!
Oceanne: sorry dat ik niks aan je had geschreven. Maar zoals Oempa zegt: deze kerst zal vast moeilijk zijn voor jou en je naasten. Veel sterkte en ik hoop dat jullie elkaar kunnen steunen. Verder hoop ik natuurlijk dat het met je zwangerschap en de beeb goed gaat. Xxxx Millen
Beste dames, ik wens jullie fijne kerstdagen en veel geluk met jullie geliefden, familie & de babies. Koester wat je hebt!

@Oceanne: sterkte met alles. Via het loepje lees ik wat er is gebeurd. Wat verdrietig dat je vader nu zijn kleinkind niet kan meemaken. Hopelijk brengt jullie baby straks nieuw geluk en troost.

@hier: het gaat niet goed. Zw klachten (borsten, afscheiding) zijn compleet gestopt sinds 3 dagen. Zw test was nog maar heel licht positief. Ik ben vanmorgen bij een algemeen dokter in het skidorp hier geweest. Vriendelijke oudere man, maar hij had geen vaginale echo apparatuur. De buikecho bevestigde alleen dat er 'iets' zat, maar ook hij heeft nog een test doorgevoerd die voor de termijn te zwak was. Hij zei dat ik nergens meer op moest rekenen, maandag zsm een vaginale echo en dan verdere stappen. Ik hoop dat het zkh maandag bereikbaar/ open is (ivm feestdagen, in Zwitserland ligt alles 2 weken plat). Eigenlijk zouden we maandag en dinsdag ook gaan skien, dus het komt heel ongelukkig uit maandag een echo te laten maken. Het moet maar.

Net bij de drogist gelijk maandverband gekocht, heb ik dat maar vast in huis.

Sorry dat er geen beter nieuws is. Nogmaals fijne kerst en ik wens jullie allemaal het allerbeste! ik zal mij maandag nog wel even melden.
O Selectia dat meen je niet! Wat erg voor jullie! Veel sterkte!
Heerlijk Millen dat je een dag minder kan gaan werken! Genieten hoor!

Leuk he als je man t kan voelen! Zo bijzonder.

Kerst als gezin vind ik leuk maar niet bijzonderder dan anders. Zeker niet omdat mijn schoonmoeder plots is opgenomen met longontsteking in het ziekenhuis. Vandaag dus van hot naar her met de kleine en hij is ook nog eens ziek :( morgen niks op t programma dus hopelijk dan een leukere dag!
Selectia: jeetje wat schrikken en wat een stress, hoe gaat het nu? Ik kan me voorstellen dat je heel erg ongerust bent, maar aan de andere kant: als je geen bloed verliest en geen kramp in je buik hebt zou ik niet zonder meer van het ergste uitgaan. Ik begreep je zin dat de arts een test heeft uitgevoerd die voor de termijn te zwak was niet helemaal. Deed hij een test en was de uitslag dat je korter zwanger leek dan je eigenlijk zou moeten zijn of was het een test die je eigenlijk pas over een paar weken kon doen? Lieverd, ik duim voor je voor een goede afloop.

Hopen: wat vervelend van je schoonmoeder en dan ook nog eens je mannetje dat ziek is! Dat is niet echt kerstig. Ik hoop dat het nu wat beter gaat en dat tweede kerstdag wat rustiger was.

Liefs dames

XXX Millen
Selectia: ik wens je heel veel sterkte vandaag. Laat even weten hoe het met je gaat... voor jou

xxxxxx

Millen
Selectia wat schrik ik van je berichtje! Wat een onzekerheid. Heel veel succes vandaag en sterkte. Ik denk aan je en duim voor je!
Selectia wat een narigheid! Weet je al iets meer?

Ik duim voor je en hoop zo dat het toch goed zit!

Oempa, hoe is het met jou? Nog steeds gespannen of begin je meer en meer te wennen en vertrouwen te krijgen?

Ik ben nog niet helemaal bij, maar zal later nog even uitgebreider reageren en ook even vertellen hoe het hier gaat.

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven