Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 22 januari 2015 om 15:13
quote:Steinbeck2 schreef op 22 januari 2015 @ 15:10:
[...]
Die heb ik in mijn vorige baan ook veel gezien, echt triest uit welke nare thuissituaties mijn leerlingen soms kwamen. En dan presteerden ze minder dan ze zouden kunnen, omdat concentreren op een opleiding er gewoonweg niet ook nog bij kon.
Zo, jij quote een kapitale spelfout van mij
Ja, het is ook triest.
[...]
Die heb ik in mijn vorige baan ook veel gezien, echt triest uit welke nare thuissituaties mijn leerlingen soms kwamen. En dan presteerden ze minder dan ze zouden kunnen, omdat concentreren op een opleiding er gewoonweg niet ook nog bij kon.
Zo, jij quote een kapitale spelfout van mij
Ja, het is ook triest.
donderdag 22 januari 2015 om 15:26
donderdag 22 januari 2015 om 16:17
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 14:25:
Ik heb een bipolaire stoornis en in de OP staat dat die mensen geen kinderen mogen krijgen. Solo, jouw DSM staat niet in de OP, dus jij mag wel.Daarom gaat het natuurlijk zo goed met mijn kinderen.
Ik heb een bipolaire stoornis en in de OP staat dat die mensen geen kinderen mogen krijgen. Solo, jouw DSM staat niet in de OP, dus jij mag wel.Daarom gaat het natuurlijk zo goed met mijn kinderen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 22 januari 2015 om 16:37
Soms heb je zo'n sollicitatiegesprek dat zó ontzettend soepel verloopt dat je het zelf niet kunt geloven.
Zo één had ik er dus vanmiddag. De directeur in kwestie 'had er een heel goed gevoel over' aan het eind van het gesprek.
't Is alleen wel een interimklus, maar goed, je weet nooit wat dat verder nog oplevert.
Spannend, ik ben benieuwd!
Overigens hoop ik ook morgen meer te horen over die andere baan waar ik vorige week op gesprek ben geweest. Die interne functie.
Zo één had ik er dus vanmiddag. De directeur in kwestie 'had er een heel goed gevoel over' aan het eind van het gesprek.
't Is alleen wel een interimklus, maar goed, je weet nooit wat dat verder nog oplevert.
Spannend, ik ben benieuwd!
Overigens hoop ik ook morgen meer te horen over die andere baan waar ik vorige week op gesprek ben geweest. Die interne functie.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 22 januari 2015 om 17:26