Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 17:26:

[...]

Nee, allemaal topics die er nu nog staan.

En nu gaat het goed?

Zou het de zus van Goeroe zijn geweest?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 22 januari 2015 @ 17:27:

[...]

En nu gaat het goed?

Zou het de zus van Goeroe zijn geweest?Ja, nergens last meer van.
quote:Nouschi schreef op 22 januari 2015 @ 16:33:

[...]

Waar moet je zo om lachen hats?Om oud nieuws dat gebracht wordt alsof het een Ontdekking van Belang is whahahahahahahaa.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik mis hier soms een like knop.

Althans, ik probeer er regelmatig op de klikken en dan kom er ik er weer achter dat die er niet is.

Hoezo, 'ik zit veel op FB'
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:StoraHuntur schreef op 22 januari 2015 @ 16:46:

Zou je het liefst bij je huidige werkgever blijven MissI?

Die ene interne functie zou dan een enorme promotie betekenen.

Als dat lukt kan ik een lange neus trekken en dat lijkt me wel wat
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
De groep zwakbegaafden/lvbers heeft het trouwens wel steeds moeilijker. Waar ze 30 jaar terug met een simpele baan prima mee konden komen, is dat nu bijna niet meer mogelijk. Het leven wordt steeds ingewikkelder en deze groep heeft daar echt heel veel last van. automatisering is voor deze groep echt niet prettig en ze lopen steeds meer tegen simpele dingen aan, omdat alles moeilijker gemaakt wordt.

Wat je ook vaak ziet: 1 partner is lvb en als de andere partner dan weg valt blijkt het snel mis te gaan en redt diegene het niet zonder begeleiding.
quote:Amaqanda schreef op 22 januari 2015 @ 18:13:

De groep zwakbegaafden/lvbers heeft het trouwens wel steeds moeilijker. Waar ze 30 jaar terug met een simpele baan prima mee konden komen, is dat nu bijna niet meer mogelijk. Het leven wordt steeds ingewikkelder en deze groep heeft daar echt heel veel last van. automatisering is voor deze groep echt niet prettig en ze lopen steeds meer tegen simpele dingen aan, omdat alles moeilijker gemaakt wordt.

Wat je ook vaak ziet: 1 partner is lvb en als de andere partner dan weg valt blijkt het snel mis te gaan en redt diegene het niet zonder begeleiding.Vroeger was het ook gewoon veel normaler, dan had je Jan en Jan was een beetje stom en daarom was ie het hulpje van de garagehouder. Maar nu mag Jan alleen betaalde hulp zijn als ie niveau 2 behaald heeft. En dat kan best lastig zijn, terwijl ie wél goed functioneert bij de garage.
Succes MissI.
quote:Frizz schreef op 22 januari 2015 @ 18:18:

[...]

Vroeger was het ook gewoon veel normaler, dan had je Jan en Jan was een beetje stom en daarom was ie het hulpje van de garagehouder. Maar nu mag Jan alleen betaalde hulp zijn als ie niveau 2 behaald heeft. En dat kan best lastig zijn, terwijl ie wél goed functioneert bij de garage.+1
quote:Frizz schreef op 22 januari 2015 @ 18:18:

[...]

Vroeger was het ook gewoon veel normaler, dan had je Jan en Jan was een beetje stom en daarom was ie het hulpje van de garagehouder. Maar nu mag Jan alleen betaalde hulp zijn als ie niveau 2 behaald heeft. En dat kan best lastig zijn, terwijl ie wél goed functioneert bij de garage.Helemaal mee eens.
Wij werken trouwens volgens de iq indeling van wechsler. Daar bestaat zwakbegaafd niet, maar is een iq tussen 70-79 licht verstandelijk beperkt.
Of wechlser, ik weet niet zeker hoe je het schrijft.
Wechsler.
quote:Amaqanda schreef op 22 januari 2015 @ 18:13:

Wat je ook vaak ziet: 1 partner is lvb en als de andere partner dan weg valt blijkt het snel mis te gaan en redt diegene het niet zonder begeleiding.Maar dan kun je ze toch ook geen kinderen toevertrouwen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wij werken weer met een bredere normering. Geen idee volgens wie dat is
quote:hatsetats schreef op 22 januari 2015 @ 18:24:

[...]

Maar dan kun je ze toch ook geen kinderen toevertrouwen?Een ieder heeft de vrije keuze kinderen te verwekken. Moet je een goed functionerend iemand verbieden kinderen te krijgen omdat zijn-haar situatie mogelijk verandert in de toekomst=
quote:hatsetats schreef op 22 januari 2015 @ 18:24:

[...]

Maar dan kun je ze toch ook geen kinderen toevertrouwen?Het is een lastig onderwerp. Ik heb cliënten met inmiddels volwassen kinderen en dat zijn prima mensen geworden, met een prima opvoeding. Nu lijkt het me wel steeds lastiger om kinderen op te voeden, omdat je niet mee kan komen in de maatschappij, dus hoe moet je dat je kinderen leren?
quote:StoraHuntur schreef op 22 januari 2015 @ 16:54:

Stoomkatoentjes vind ik een leuk woord.Willen jullie een blunder van mij lezen over die stoomkatoentjes?
Je bent zelf een theepot
Mijn leestekens zijn alweer in de war. Wat was het ook al weer=
ctrl shift
quote:SuzanneSuus schreef op 22 januari 2015 @ 18:30:

[...]

Willen jullie een blunder van mij lezen over die stoomkatoentjes?Ja!
quote:SuzanneSuus schreef op 22 januari 2015 @ 18:30:

[...]

Willen jullie een blunder van mij lezen over die stoomkatoentjes?Graag!
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 januari 2015 @ 18:11:

[...]

Die ene interne functie zou dan een enorme promotie betekenen.

Als dat lukt kan ik een lange neus trekken en dat lijkt me wel wat Nâh, die lange neus trekken zou ik thuis doen, niet op het werk.
Je bent zelf een theepot
Stoomkatoentjes? Wasdah?
quote:Frizz schreef op 22 januari 2015 @ 18:29:

[...]

Een ieder heeft de vrije keuze kinderen te verwekken. Moet je een goed functionerend iemand verbieden kinderen te krijgen omdat zijn-haar situatie mogelijk verandert in de toekomst=

Natuurlijk niet. Een 'gezond' iemand kan ook gehandicapt raken door niet aangeboren hersenletsel.

Het argument dat je kinderen slimmer worden dan je zelf bent vind ik ook onzin. Als iemand die zelf vmbo/mbo gedaan heeft, een kind krijgt wat vwo gaat doen, kan kind ook niet helpen met het huiswerk.

Zolang ouders zelf hun 'volwassen zaken' kunnen regelen (al dan niet met hulp) zonder dat kinderen daarmee belast worden is er veel mogelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven