Gezondheid alle pijlers

Griep besmettelijk via spetter op de grond van het wassen

22-01-2015 17:16 68 berichten
Hey,

Ik heb het flink te pakken, braken en diarree.

Nu is er na het braken en de diarree een spetter water op de grond gevallen tijdens het handen wassen.

Moet ik me zorgen maken voor besmetting?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet.
Bij het zien van de titel dacht ik al dat jij het geschreven had. Het forum stelt je blijkbaar toch nooit gerust. Jammer dat je therapie niet schijnt te helpen. Ik hoop dat je ooit over je angst heen komt.

Beterschap.
quote:anoniem2014 schreef op 22 januari 2015 @ 17:38:

[...]

Hm, hoe bedoel je?Lees je talloze eigen topics nog eens na om je geheugen op te frissen. We kunnen roepen wat we willen, maar nimmer laat jij je gerust stellen en je zaagt maar door. Dat zal in dit topic echt niet anders gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 17:44:

[...]

Lees je talloze eigen topics nog eens na om je geheugen op te frissen. We kunnen roepen wat we willen, maar nimmer laat jij je gerust stellen en je zaagt maar door. Dat zal in dit topic echt niet anders gaan.Dat dus.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Heb je niet gespetterd of gemorst toen je aan het braken en aan het diareeën was? Dat lijkt me veel zorgelijker dan een druppel water tijdens het handenwassen. Arme bank..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ah daar ben je weer. De vreemde vragensteller.

Nee, geen zorgen. Buikgriep is misschien vervelend maar niet dodelijk. Jij bent zelf besmettelijker dan je bank. Misschien kun je beter gewoon geen visite ontvangen terwijl je nog ziek bent.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:nephthys schreef op 22 januari 2015 @ 17:40:

[...]

Als je bezoek krijgt terwijl je ziek bent is de kans groter dat jijzelf gewoon je gasten besmet dan de zetel.Snap ik. Doe ook eerst uitzieken. Maar zodra ik beter ben kan ik ze dan besmetten via de bank.
quote:anoniem2014 schreef op 22 januari 2015 @ 17:49:

[...]

Snap ik. Doe ook eerst uitzieken. Maar zodra ik beter ben kan ik ze dan besmetten via de bank.Nee, dat kan niet.
quote:himalaya schreef op 22 januari 2015 @ 17:47:

Heb je niet gespetterd of gemorst toen je aan het braken en aan het diareeën was? Dat lijkt me veel zorgelijker dan een druppel water tijdens het handenwassen. Arme bank..Nee dat niet
Hey ik heb ook buikgriep en nu weet ik van wie ik het heb: jij hebt vast je handen besmet en toen geforumd. Kan echt niet hoor!
Zeg maar Spijker.
Dit is niet serieus toch?

Toch??
Frankly my dear, I don"t give a damn
Lees eens hoe lang een griep virus buiten het menselijk lichaam leeft.
quote:anoniem2014 schreef op 22 januari 2015 @ 17:49:

[...]

Snap ik. Doe ook eerst uitzieken. Maar zodra ik beter ben kan ik ze dan besmetten via de bank.Gooi die bank dan weg
Ik heb ook water gespetterd tijdens het drinken. Das ook geen probleem?
quote:O.L.L.A schreef op 22 januari 2015 @ 17:52:

Lees eens hoe lang een griep virus buiten het menselijk lichaam leeft.Hoe lang dan?
quote:anoniem2014 schreef op 22 januari 2015 @ 17:55:

[...]

Hoe lang dan?www.google.nl
quote:anoniem2014 schreef op 22 januari 2015 @ 17:38:

[...]

Hm, hoe bedoel je?Je hoeft je geen zorgen te maken omdat je al ziek bent en dus jezelf niet meer kunt besmeten, het gaat om een druppel water!!! en zelfs als er ziektekiemen in die druppel water zouden zitten dan blijven die buiten je lichaam/op je bank niet lang genoeg in leven om toekomstig bezoek te besmetten.
Correctie, de vreemde vragen herhaler. Alle bacterien en virussen hebben vocht en een specifiek klimaat nodig om te kunnen leven. Ze gaan dood zodra ze dat niet krijgen. Dus geef je bank gewoon geen water en eten.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Heb jij geen google?

Ik heb ook water gespetterd tijdens het drinken. Das ook geen probleem?Hou eens op zeg!
Heeft jouw therapeut niet aangegeven wat je moet doen wanneer je je zorgen maakt over dit soort zaken?

[...]

Hoe lang dan?Dit snap ik niet. Je bent panisch voor dit soort dingen, maar informatie die makkelijk te vinden is en die je angstbeelden ontkracht, zoek je zelf niet op?
This is an unacceptable timeline
quote:O.L.L.A schreef op 22 januari 2015 @ 17:59:

[...]

Hou eens op zeg!
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 18:00:

[...]

Nou, dat tapijt kun je wel weggooien. Je bankstel ook en vergeet je wc bril niet in de brand te steken.

Alle zeeppompen zijn besmet en je moet je handdoeken een week in chloor laten weken.

Eigenlijk zou je ook nieuwe deurklinken moeten kopen, maar ze allemaal 5 minuten verwarmen met een aansteker doodt ook wel de virusjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven