Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 22 januari 2015 @ 19:33:

Jahoor, een 17-jarig meisje heeft presentaties gegeven op een HBO-V opleiding

Echt niet dat wij presentaties van middelbaar scholieren moesten bijwonen. We hadden wel wat beters te doen.Ah, ik was niet de enige die enigszins verbaasd was.
Ik vond de vermeld in een medisch blad toch ook wel opmerkelijk.
Ik vind vooral een moodboard raar. Wat plak je daar dan op? Voor en na foto's? Scalpels? Bloedspetters?
quote:StoraHuntur schreef op 22 januari 2015 @ 18:48:

[...]

Idd [img]http://www.modding-welt.com/wcf/images/ ... geduld.gif[/img]Duurt lang inderdaad..
Oh, ik heb een officiële waarschuwing. Voor dat topic weg met onbekende.

Yas, jij ook?
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 19:43:

[...]

Ah, ik was niet de enige die enigszins verbaasd was.Wel meer dan enigszins verbaasd ben ik. Ik weet gewoon zeker dat het complete flauwekul is. Geen enkele HBO-student, van welke opleiding dan ook zit te wachten op een halfbakken presentatie van een scholiertje.
Wat is dat met al die dierenmishandelingreklames op tv joh.
quote:StoraHuntur schreef op 22 januari 2015 @ 19:31:

Nouschi, waar waren die kleinschalige all inclusives die jij pas postte? Welke reisorganisatie?Huh? Heb ik die geplakt??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 22 januari 2015 @ 19:48:

[...]

Wel meer dan enigszins verbaasd ben ik. Ik weet gewoon zeker dat het complete flauwekul is. Geen enkele HBO-student, van welke opleiding dan ook zit te wachten op een halfbakken presentatie van een scholiertje.Ik vraag me af wat ze dan gepresenteerd heeft. Vakkennis kan ze niet uitdragen iig.
quote:fluim schreef op 22 januari 2015 @ 19:31:

nou nouschi, er zou toch zomaar eens een andere link onder geplakt kunnen zittenAh zo. Ik klik alles aan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
de tv uitlaten en niet teveel op napraat komen. scheelt een hoop rotbeelden
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 19:46:

Oh, ik heb een officiële waarschuwing. Voor dat topic weg met onbekende.

Yas, jij ook?

Ik doe een voorspelling: Nee.

Welk topic trouwens, doe 'ns een linkje?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Is het Desiekwál? Ik dacht desíekwel.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 januari 2015 @ 19:50:

[...]

Ik doe een voorspelling: Nee.

Welk topic trouwens, doe 'ns een linkje?weekend weg met onbekende - tips?

Oh, en Meds was er ook bij idd.
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 19:49:

[...]

Ik vraag me af wat ze dan gepresenteerd heeft. Vakkennis kan ze niet uitdragen iig.

Wij hebben wel eens patiënten in de les gehad die kwamen vertellen over ervaringen met verpleegkundigen en hoe ze zich daar onder voelden. Dat was natuurlijk wel interessant, want dat zijn de mensen die je verzorgt en hun mening is belangrijk.

Dat is alleen niet iets wat je kan gebruiken op je cv voor je aanmelding bij je studie geneeskunde en het is ook geen presentatie geven.

Dat is eigenlijk de enige keer dat ik heb geluisterd naar iemand zonder vakkennis tijdens mijn opleiding.
hier nouschi, voor jou http://www.albinoblacksheep.com/flash/yoya
quote:Amaqanda schreef op 22 januari 2015 @ 19:54:

[...]

Wij hebben wel eens patiënten in de les gehad die kwamen vertellen over ervaringen met verpleegkundigen en hoe ze zich daar onder voelden. Dat was natuurlijk wel interessant, want dat zijn de mensen die je verzorgt en hun mening is belangrijk.

Dat is alleen niet iets wat je kan gebruiken op je cv voor je aanmelding bij je studie geneeskunde en het is ook geen presentatie geven.

Dat is eigenlijk de enige keer dat ik heb geluisterd naar iemand zonder vakkennis tijdens mijn opleiding.Maar dat is iets heel anders.
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 19:58:

[...]

Maar dat is iets heel anders.

Dat weet ik maar dat is het enige wat ik me kan bedenken. Voor iets anders dan de eigen ervaring met zorg (als patiënt) hoeft een middelbare scholier echt niet op te komen draven.

Die topstage in het ziekenhuis vind ik dan ook weer dubieus. Meeloopdagen zijn wel gebruikelijk en een maatschappelijke stage is niet echt een topstage te noemen. Veel meer als kijken en lichte schoonmaakwerkzaamheden/een rolstoel duwen zal het niet geweest zijn.
Ik heb echt geen idee wat een topstage inhoudt. In mijn gedachte is het een soort extra zware stage voor mensen die extra verdieping willen.

Lijkt me niet logisch voor een scholier.
LV, jij was ook off topic op dat topic. Heb jij een wrs?
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 19:52:

[...]

weekend weg met onbekende - tips?

Oh, en Meds was er ook bij idd.

Wat er in dat topic gebeurt is nou precies waar ik soms heel veel moeite mee heb op dit forum.

Een grapje is leuk, maar een heel topic overnemen en naar de kl*te helpen vind ik te ver gaan.

Dus ik snap de waarschuwing eigenlijk wel.

Ik ben dan alleen benieuwd of álle betrokkenen een waarschuwing hebben gekregen, want ik verwacht dat dat niet zo is.

Want zo gaat het hier ook al sinds jaar en dag. Helaas.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:fluim schreef op 22 januari 2015 @ 19:55:

hier nouschi, voor jou http://www.albinoblacksheep.com/flash/yoya
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 januari 2015 @ 20:08:

[...]

Wat er in dat topic gebeurt is nou precies waar ik soms heel veel moeite mee heb op dit forum.

Een grapje is leuk, maar een heel topic overnemen en naar de kl*te helpen vind ik te ver gaan.

Dus ik snap de waarschuwing eigenlijk wel.

Ik ben dan alleen benieuwd of álle betrokkenen een waarschuwing hebben gekregen, want ik verwacht dat dat niet zo is.

Want zo gaat het hier ook al sinds jaar en dag. Helaas.Ik zeg ook niet dat de waarschuwing onterecht was. Ik heb onwijs gelachen, het was de wrs waard
quote:Nouschi schreef op 22 januari 2015 @ 20:09:

[...]

[afbeelding]Nou, ik heb al jouw 145.882 posts doorgelezen maar nu zie ik die all inclusive niet meer.
MissI, in dat Amerika grietje topic hadden Yas en Diamond ook een officiële waarschuwing gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven