Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
zondag 3 augustus 2008 om 19:48
zondag 3 augustus 2008 om 19:54
@ All, ben ook getrouwd, maar ik heb geen idee hoe ik de foto's erop moet krijgen... En hoe kom ik trouwens bij de groep zonder die link aan te klikken die sommigen soms in een post hier noemen? Kan ik ook via deze site naar de groep klikken?
@Romi: man was niet mee. HIj vroeg wel of hij bij mij begon te kriebelen... schattig.
@Mogalie: niet rechtstreeks gevraagd, wel 'het staat je goed'.
@Romi: man was niet mee. HIj vroeg wel of hij bij mij begon te kriebelen... schattig.
@Mogalie: niet rechtstreeks gevraagd, wel 'het staat je goed'.
zondag 3 augustus 2008 om 21:10
@Lisa, hier in t dorp is een huishoudster vinden best lastig. Veel tweeverdieners en maar weinig huurwoningen. Misschien niet netjes om te zeggen, maar we hebben hier gewoon niet zoveel mogelijke huishoudsters. Die hebben vaak al voldoende huishoudens te doen.
Deze dame werkt bij een schoonmaakbedrijf, daar kan ik geen referenties bij opvragen. Maar heb haar wel referenties gevraagd van haar andere zwarte klusjes, maar daar vraag ik dinsdag nogmaals naar.
De eerste keer als ze hopelijk komt dan zijn we nog vrij, dus kunnen we haar zien werken
Deze dame werkt bij een schoonmaakbedrijf, daar kan ik geen referenties bij opvragen. Maar heb haar wel referenties gevraagd van haar andere zwarte klusjes, maar daar vraag ik dinsdag nogmaals naar.
De eerste keer als ze hopelijk komt dan zijn we nog vrij, dus kunnen we haar zien werken
zondag 3 augustus 2008 om 21:59
Teunisbloemolie is een goed idee. Krijg je dat gewoon bij de Etos of moet je het bij de natuurwinkel halen?
Ik ga eens hier rondvragen naar een goede huishoudster, maar ik ben bang dat niemand van onze vrienden een huishoudster heeft. Ach, heb ik wat te doen deze week
Ik ga slapen, reageer morgen weer op de rest!
Ik ga eens hier rondvragen naar een goede huishoudster, maar ik ben bang dat niemand van onze vrienden een huishoudster heeft. Ach, heb ik wat te doen deze week
Ik ga slapen, reageer morgen weer op de rest!
zondag 3 augustus 2008 om 22:15
@All....vanmiddag even bij een single tante koffie gedronken. Bleken mijn broertje en schoonzus daar ook te zijn!
Mijn tante is helemaal gek van onze kids, en onze hond van haar hond. Dus was weer erg gezellig. Daar een heel gesprek gehad met schoonzus en broertje over zwanger worden. Schoonzus wil het liefst nu stoppen, maar broertje wil wachten tot januari. Lekker beetje stoken bij mn broertje. Manlief keek me af en toe zo aan van...wij hebben lekker een geheimpje he??? Was echt lachen!! Daarna hebben schoonzus en broertje hier patat gegeten.
@Kruimel...We kregen inderdaad vroeg verkering. Zijn gaan samen wonen toen ik 18 was. Hadden een huis gekocht toen ik 20 was en op mijn 21ste zwanger van de oudste. 22 toen ze geboren werd. Net zo oud als mijn moeder toen ze zwanger was van mij
Ps...zit met mn spijkerbroek open op de bank
Mijn tante is helemaal gek van onze kids, en onze hond van haar hond. Dus was weer erg gezellig. Daar een heel gesprek gehad met schoonzus en broertje over zwanger worden. Schoonzus wil het liefst nu stoppen, maar broertje wil wachten tot januari. Lekker beetje stoken bij mn broertje. Manlief keek me af en toe zo aan van...wij hebben lekker een geheimpje he??? Was echt lachen!! Daarna hebben schoonzus en broertje hier patat gegeten.
@Kruimel...We kregen inderdaad vroeg verkering. Zijn gaan samen wonen toen ik 18 was. Hadden een huis gekocht toen ik 20 was en op mijn 21ste zwanger van de oudste. 22 toen ze geboren werd. Net zo oud als mijn moeder toen ze zwanger was van mij
Ps...zit met mn spijkerbroek open op de bank
zondag 3 augustus 2008 om 22:20
@Lisa....mijn moeder en haar vriend weten het. Maar ja, mijn moeder weet echt alles!! Die wist al wanneer ik gestopt was, wist wanneer en hoevaak we seks hebben gehad ;-)Dat de dag voor mijn NOD mijn borsten zo'n zeer begonnen te doen. Die weet ook dat we met de 20 weken echo graag willen weten wat het wordt. Heb al stiekem samen in één hokje een zwangerschapsspijkerbroek met haar aangepast. Was echt lache!! Maar nog wel errug groot bovenaan!!
zondag 3 augustus 2008 om 22:41
Waar is teunisbloemolie voor????
Het april 2009 topic bestaat nu ook!! Ik ga het nog druk krijgen!!
Truste allemaal...morgen werken van 7 tot 13 en 's middags kinderfeestje van zoontje van een goede vriendin. Wordt 5. Compleet met springkussen........en regen.......Manlief wil niet mee. Heb gezegd dat het goed is, als hij de auto van binnen en buiten doet...geweldige deal
Het april 2009 topic bestaat nu ook!! Ik ga het nog druk krijgen!!
Truste allemaal...morgen werken van 7 tot 13 en 's middags kinderfeestje van zoontje van een goede vriendin. Wordt 5. Compleet met springkussen........en regen.......Manlief wil niet mee. Heb gezegd dat het goed is, als hij de auto van binnen en buiten doet...geweldige deal
maandag 4 augustus 2008 om 02:13
@Merel...verrot dat je werkgever je zo behandeld. Wanneer loopt je contract af?? Hier in de Achterhoek valt dat gelukkig nog mee. Hier wordt je juist geselecteerd op lange dienstverbanden, en gaan nieuwe werkgevers er van uit dat je dan ook wel lang bij hun zult willen blijven. Kwam bij mijn sollicitatie gesprek ook wel naar voren.[/quote]
@ t&g
Vanaf 3 maanden zwangerschap. Werd ik eruit geknikkerd.
Ik kon het niet verbergen ivm bedrijfskleding. Ik groeide namelijk snel
En het was al aardig strak toen ik het kreeg.
Die genen die het bedrijf overnam mocht mij al niet. 1+1=2
zwanger en niet mogen dus!!
Ik kwam in de zaak toen zei zwanger was!!
Ik zit nu bijna 2 jaar thuis.
Met een dikke pens kan je niet solliciteren + en ik had al bekkenklachten
En daar na was een andere diagnose gesteld. Verschoven ruggenwervel.
Dus ik kon niet weer beginnen werken.
@ t&g
Vanaf 3 maanden zwangerschap. Werd ik eruit geknikkerd.
Ik kon het niet verbergen ivm bedrijfskleding. Ik groeide namelijk snel
En het was al aardig strak toen ik het kreeg.
Die genen die het bedrijf overnam mocht mij al niet. 1+1=2
zwanger en niet mogen dus!!
Ik kwam in de zaak toen zei zwanger was!!
Ik zit nu bijna 2 jaar thuis.
Met een dikke pens kan je niet solliciteren + en ik had al bekkenklachten
En daar na was een andere diagnose gesteld. Verschoven ruggenwervel.
Dus ik kon niet weer beginnen werken.
maandag 4 augustus 2008 om 02:23
@babymerel, Zijn in jouw regio veel vacatures voor kapster?
Ik zie af en toe wel wat staan in de krant.
Maar ik kon er toen nog niet op reageren ivm ziekte.
Maar nu natuurlijk wel .
En je kan je aanmelden op een web-site, en zeggen dat je werkzoek.
Speciaal voor kappers
Dus het zal vast wel goed komen.
Ik zie af en toe wel wat staan in de krant.
Maar ik kon er toen nog niet op reageren ivm ziekte.
Maar nu natuurlijk wel .
En je kan je aanmelden op een web-site, en zeggen dat je werkzoek.
Speciaal voor kappers
Dus het zal vast wel goed komen.
maandag 4 augustus 2008 om 02:42
@raodster
Ik ben helemaal vergeten dat ik foto's moet laten maken van mijn bekken en onderrug. En mijn cyste moet nog na gekeken worden in mijn heup of het nog steeds mooi rond is. En of het geen abnormale vorm heeft.
Dus ik kan helemaal niet eind sept begin, begin okt.
Snik!!!
ivm röntgenstralen
Maar ik ga wel stoppen ivm hormoon huishouden.
Anders vermeld je dit bij bijzonder heden??
Alleen ik kan dan geen nod dagen invullen.
Bah, Bah
Ik ben helemaal vergeten dat ik foto's moet laten maken van mijn bekken en onderrug. En mijn cyste moet nog na gekeken worden in mijn heup of het nog steeds mooi rond is. En of het geen abnormale vorm heeft.
Dus ik kan helemaal niet eind sept begin, begin okt.
Snik!!!
ivm röntgenstralen
Maar ik ga wel stoppen ivm hormoon huishouden.
Anders vermeld je dit bij bijzonder heden??
Alleen ik kan dan geen nod dagen invullen.
Bah, Bah
maandag 4 augustus 2008 om 08:43
Hallo allemaal,
Ik heb deze week weinig tijd om bij te lezen, ben nog 2 dagen op het werk en moet hier ook nog iemand inwerken dus en nog 4 daagjes en dan is de grote dag.
Ik heb nog niet veel bijgelzen maar hoop vanmiddag meer tijd te hebben!
@ T&G: Hoe is het?
@ Babymerel: officieel mogen ze je er toch niet uit doen als je zwanger bent?
Ik heb deze week weinig tijd om bij te lezen, ben nog 2 dagen op het werk en moet hier ook nog iemand inwerken dus en nog 4 daagjes en dan is de grote dag.
Ik heb nog niet veel bijgelzen maar hoop vanmiddag meer tijd te hebben!
@ T&G: Hoe is het?
maandag 4 augustus 2008 om 09:23
@Lisa, spreekt goed Nederlands (volgens mij is ze gewoon Nederlandse), ze is alleen wat ouder volgens mij.. Maar ze heeft gewoon mobiele telefoon en tomtom, dus zo oud nou ook weer niet. Misschien is het wel een Surinaamse ofzo hoor, want een gewone Nederlandse voor- en achternaam.
Maar ben ook benieuwd en hoop dat het goedkomt dinsdag
@Mogalie, dat was ook ons probleem. Niemand die wij kennen, buiten schoonzus dus, heeft een huishoudster. Op kantoor ook al wat navraag gedaan, maar die wonen vaak aan andere kant van de stad en hebben al veel werk.
Vriend is laatste tijd wel erg geinteresseerd in mijn cyclus en alles eromheen. Ik was maar 3 dagen ongesteld geweest, terwijl ik dat voorheen een week had en hij vroeg heel schattig of ik nog een keer ongesteld zou worden nu... En wanneer we goed ons best moesten doen. Dus ik hem netjes uitgelegd dat ik het niet precies weet en de vruchtbare tijd dus maar erg ruim nam.
En toen ik zei dat ie officieel geen SZ had vond hij van wel, maar mijn eitjes verstoppen zich.. Mannenlogica hè
Maar vond t wel echt schattig, hij weet echt niks over zwanger worden, maar wordt steeds meer nu..
Maar ben ook benieuwd en hoop dat het goedkomt dinsdag
@Mogalie, dat was ook ons probleem. Niemand die wij kennen, buiten schoonzus dus, heeft een huishoudster. Op kantoor ook al wat navraag gedaan, maar die wonen vaak aan andere kant van de stad en hebben al veel werk.
Vriend is laatste tijd wel erg geinteresseerd in mijn cyclus en alles eromheen. Ik was maar 3 dagen ongesteld geweest, terwijl ik dat voorheen een week had en hij vroeg heel schattig of ik nog een keer ongesteld zou worden nu... En wanneer we goed ons best moesten doen. Dus ik hem netjes uitgelegd dat ik het niet precies weet en de vruchtbare tijd dus maar erg ruim nam.
En toen ik zei dat ie officieel geen SZ had vond hij van wel, maar mijn eitjes verstoppen zich.. Mannenlogica hè
Maar vond t wel echt schattig, hij weet echt niks over zwanger worden, maar wordt steeds meer nu..
maandag 4 augustus 2008 om 14:28
maandag 4 augustus 2008 om 15:53
quote:pocahontas14 schreef op 04 augustus 2008 @ 08:43:
Hallo allemaal,
@ poca
nee, dat klopt!!
Maar omdat het nog geen vast dienst verband was kunnen ze alles met je doen. Je contract verloopt gewoon.
In dat jaar zou ik pas een vast contract krijgen.
ze mogen tot 2 x toe verlengen met een jaar. En in het derde jaar krijg je vaste aantelling
Hallo allemaal,
@ poca
nee, dat klopt!!
Maar omdat het nog geen vast dienst verband was kunnen ze alles met je doen. Je contract verloopt gewoon.
In dat jaar zou ik pas een vast contract krijgen.
ze mogen tot 2 x toe verlengen met een jaar. En in het derde jaar krijg je vaste aantelling
maandag 4 augustus 2008 om 16:06
Ik moet het slotervaartziekenhuis in augustus bellen, voor een afspraak in oktober.
Dus ik hoop heel erg dat ik begin oktober kan komen voor de foto's. daarom bel ik vroeg ivm wacht tijden.
En ik heb ook een kruis geslagen. Want er komt namelijk veel kanker in ons fam voor. Dus ik hoop dat de cyste niet een abnormale vorm heeft.
Wat kan een mens veel te hopen hebben zeg.
Jak, Ik moest ook vandaag op gesprek komen bij het uwv.
Het ziet er gelukkig allemaal positief uit bij hun.
Nou, nog de rest.
Dat baby gedoe is in 1x wel heel anders geworden.
Ik was zo op weg naar gezond worden. Dat ik echt de foto's helemaal ben vergeten. Hoe kan je dat nou vergeten??
Misschien omdat ik geen pijn meer heb,die ik eigenlijk 24 uur had.
Zal dat de reden zijn??
Dus ik hoop heel erg dat ik begin oktober kan komen voor de foto's. daarom bel ik vroeg ivm wacht tijden.
En ik heb ook een kruis geslagen. Want er komt namelijk veel kanker in ons fam voor. Dus ik hoop dat de cyste niet een abnormale vorm heeft.
Wat kan een mens veel te hopen hebben zeg.
Jak, Ik moest ook vandaag op gesprek komen bij het uwv.
Het ziet er gelukkig allemaal positief uit bij hun.
Nou, nog de rest.
Dat baby gedoe is in 1x wel heel anders geworden.
Ik was zo op weg naar gezond worden. Dat ik echt de foto's helemaal ben vergeten. Hoe kan je dat nou vergeten??
Misschien omdat ik geen pijn meer heb,die ik eigenlijk 24 uur had.
Zal dat de reden zijn??