Napraattopic 22
vrijdag 23 januari 2015 om 21:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 24 januari 2015 om 00:21
zaterdag 24 januari 2015 om 00:22
zaterdag 24 januari 2015 om 00:27
Haha wel een vermakelijk beeld: Op maandagochtend zitten jij en ik bij de HEMA met port aan een plastic tafeltje met daarboven TL verlichting. En Thordis hangt erbij en zit aan de whiskey.
Het lijkt me trouwens erg smerig om port te drinken in de ochtend.
Het lijkt me trouwens erg smerig om port te drinken in de ochtend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 24 januari 2015 om 00:29
quote:Enn schreef op 24 januari 2015 @ 00:27:
Haha wel een vermakelijk beeld: Op maandagochtend zitten jij en ik bij de HEMA met port aan een plastic tafeltje met daarboven TL verlichting. En Thordis hangt erbij en zit aan de whiskey.
Het lijkt me trouwens erg smerig om port te drinken in de ochtend.Met een ontbijtje van een euro met een koud ei.
Het lijkt me trouwens erg smerig om port te drinken in de ochtend.Met een ontbijtje van een euro met een koud ei.
zaterdag 24 januari 2015 om 00:29
quote:Enn schreef op 24 januari 2015 @ 00:27:
Het lijkt me trouwens erg smerig om port te drinken in de ochtend.Mijn droomdate
Het lijkt me trouwens erg smerig om port te drinken in de ochtend.Mijn droomdate
zaterdag 24 januari 2015 om 00:34
*Ik dacht dat er weer een nieuwe zin was bedacht voor het aan elkaar versturen van berichten*
By the weg;
LV de bokken staan op springen - ik herhaal- De bokken motten hokken.
By the weg;
LV de bokken staan op springen - ik herhaal- De bokken motten hokken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.