Napraattopic 22
vrijdag 23 januari 2015 om 21:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 1 februari 2015 om 17:36
quote:Bieb2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 17:28:
[...]
Hmm Ik hoop niet dat jij ook de was doet van het huis waar mijn vader woont. Als ik me niet vergis is dat ook jouw regio.
Het was maar één huis he. En we geven echt geen smerige was mee terug .
Bovendien wordt er maar één huis per trommel gewassen, en de boel wordt dagelijks gedesinfecteerd.
[...]
Hmm Ik hoop niet dat jij ook de was doet van het huis waar mijn vader woont. Als ik me niet vergis is dat ook jouw regio.
Het was maar één huis he. En we geven echt geen smerige was mee terug .
Bovendien wordt er maar één huis per trommel gewassen, en de boel wordt dagelijks gedesinfecteerd.
zondag 1 februari 2015 om 17:37
zondag 1 februari 2015 om 17:39
quote:Bieb2.0 schreef op 01 februari 2015 @ 17:21:
[...]
Ik vergis me inderdaad.
Vanaf 1 januari 2014 is dat geschrapt, niet een jaar eerder.
En als het opgevoerd word als psych-motorische therapie, want dat kreeg ik zelfs helemaal vergoed vanuit de basis verzekering.
Speciale sport therapie, rennen was door een onderdeel van. Dat was in 2014. Dan is het ineens niet alternatief.
Ik snap wel de moeilijkheid daarin, dus van mij mag stukje alternatief blijven al zal ik er geen gebruik meer van maken en al dan niet in de aanvullende verzekering.
[...]
Ik vergis me inderdaad.
Vanaf 1 januari 2014 is dat geschrapt, niet een jaar eerder.
En als het opgevoerd word als psych-motorische therapie, want dat kreeg ik zelfs helemaal vergoed vanuit de basis verzekering.
Speciale sport therapie, rennen was door een onderdeel van. Dat was in 2014. Dan is het ineens niet alternatief.
Ik snap wel de moeilijkheid daarin, dus van mij mag stukje alternatief blijven al zal ik er geen gebruik meer van maken en al dan niet in de aanvullende verzekering.