Napraattopic 22

23-01-2015 21:25 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fangtasia schreef op 24 januari 2015 @ 10:10:

Pfff, ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt, iemand tips?

Ik met de verkeerde man.

Da's nog erger
Huts!
quote:Amaqanda schreef op 24 januari 2015 @ 13:37:

Geen halal geslacht vlees willen eten, omdat dat zielig is...

Maar wel 'gewoon' geslacht vlees eten

Misschien ontgaat de logica mij omdat ik helemaal geen vlees eet, maar een dood dier is een dood dier toch? Proef je verder niks van, of de keel nu doorgesneden is of er met een pistoolding in de kop geschoten wordt.Ritueel slachten is pijnlijker voor het dier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 24 januari 2015 @ 13:10:

Ik ben even een aflevering van 'rot op naar je eigen land' aan het terugkijken, maar wat een dom iets zeg.

Ook van die lekkere stereotype mensen, een hoogopgeleide marokaanse als voorvechter van vluchtelingenrechten en een stel laagopgeleide tokkies die lopen te blaten dat alle vluchtelingen op een eiland in de oceaan getrapt moeten worden Psssst.. Ik snap dat je ze overal ziet, maar die meid is geen Marokkaanse hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 14:10:

[...]

Ritueel slachten is pijnlijker voor het dier.Als dat de reden is dan ook geen bio-industrie vlees eten. Want daar is leven pijnlijk voor een dier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 24 januari 2015 @ 14:18:

[...]

Als dat de reden is dan ook geen bio-industrie vlees eten. Want daar is leven pijnlijk voor een dier.Hoe bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 24 januari 2015 @ 13:10:

Ik ben even een aflevering van 'rot op naar je eigen land' aan het terugkijken, maar wat een dom iets zeg.

Ook van die lekkere stereotype mensen, een hoogopgeleide marokaanse als voorvechter van vluchtelingenrechten en een stel laagopgeleide tokkies die lopen te blaten dat alle vluchtelingen op een eiland in de oceaan getrapt moeten worden Zij is Surinaamse. Half volgens mij.
Ik geloof dat de wetenschap er niet helemaal uit is, wat nou meer humaan is: verdoofd slachten of in één keer de keel doorsnijden.
Wat is de Hema een k*twinkel geworden zeg. Ik kan niets vinden en meer dan de helft van mijn lijstje hadden ze niet. Normaal door de winkel lopen is ook al miet meer mogelijk.
quote:Istar_ schreef op 24 januari 2015 @ 15:07:

Wat is de Hema een k*twinkel geworden zeg. Ik kan niets vinden en meer dan de helft van mijn lijstje hadden ze niet. Normaal door de winkel lopen is ook al miet meer mogelijk.

O, ik ben net bij twee Hema's geweest: bij de ene stonden enorme rijen bij de kassa, dus ik besloot naar de andere Hema te gaan.

Daar hadden ze alleen het product dat ik nodig had niet
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Wat is de Hema een k*twinkel geworden zeg. Ik kan niets vinden en meer dan de helft van mijn lijstje hadden ze niet. Normaal door de winkel lopen is ook al miet meer mogelijk.Nou hè! Ik moet tegenwoordig altijd vragen waar ik bepaalde producten kan vinden.

Wat is de Hema een k*twinkel geworden zeg. Ik kan niets vinden en meer dan de helft van mijn lijstje hadden ze niet. Normaal door de winkel lopen is ook al miet meer mogelijk.Wie gaat er nog naar de HEMA?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik drukte toevallig op een reclameblok tijdens scrollen, was een viva enquete over je irritante parner. Staat er: deze enquete is al ingevuld, bedankt voor je medewerking

Ik weet heel zeker dat ik dat niet heb ingevuld...
Ik haal alleen nog rookworst bij de Hema. Verder is alles bagger daar tegenwoordig.
quote:Amaqanda schreef op 24 januari 2015 @ 15:54:

Ik drukte toevallig op een reclameblok tijdens scrollen, was een viva enquete over je irritante parner. Staat er: deze enquete is al ingevuld, bedankt voor je medewerking

Ik weet heel zeker dat ik dat niet heb ingevuld...Je man misschien
quote:Feeksje1977 schreef op 24 januari 2015 @ 15:56:

[...]

Je man misschien
quote:Feeksje1977 schreef op 24 januari 2015 @ 15:56:

[...]

Je man misschien

daar zat ik ook al aan te denken haha...

Alleen kan hij niet op mijn laptop (dat mag niet omdat ik hem ook gebruik voor werk) en ik ben vergroeid met mijn telefoon.

Ik zal het hem eens vragen straks
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 14:21:

[...]

Hoe bedoel je?Als je tegen Halal slachten bent omdat dat pijnlijker is dan 'normaal' slachten, dan denk ik dat je dierenwelzijn belangrijk vindt. En als dat zo is, moet je dus ook bioindustrievlees vermijden. Want die dieren hebben echt geen prettig leventje om het maar zachtjes uit te drukken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 24 januari 2015 @ 15:55:

Ik haal alleen nog rookworst bij de Hema. Verder is alles bagger daar tegenwoordig.

Ik had al in geen tijden nieuwe beha's gekocht, dus ik laatst naar de Hema want daar kon je altijd prima exemplaren kopen voor een redelijke prijs. Hadden ze er alleen nog maar van die padded krengen, met een beugel nog wel . No way dat ik gezien wil worden met twee van die zachte verende iglo's in mijn handen (ik heb dubbel D namelijk).

Dus nu ga ik bij de Hema alleen nog maar naar de WC .
quote:hatsetats schreef op 24 januari 2015 @ 16:12:

[...]

Als je tegen Halal slachten bent omdat dat pijnlijker is dan 'normaal' slachten, dan denk ik dat je dierenwelzijn belangrijk vindt. En als dat zo is, moet je dus ook bioindustrievlees vermijden. Want die dieren hebben echt geen prettig leventje om het maar zachtjes uit te drukken O my word, ik ben het met je eens
Wie moet ik nou dan gaan staffen
quote:StoraHuntur schreef op 24 januari 2015 @ 12:08:

[...]

Bordje zou ik niet doen. Mss kan je zo'n eekhoorntje eraf pulken.

Lol! Het eekhoorntjesservies ( ter ere van de st Jorisorde) is zo leuk.

Ik had met dochter de tentoonstelling al gezien, nu met dochter 2.

Servies dat Lex en Max gebruiken bij staatsbanketten staat er ook, erfenis van Willem II en Pavlovna (oid

)

Nu staat de romertopf in de oven
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 24 januari 2015 @ 16:33:

Wie moet ik nou dan gaan staffen [afbeelding]Je mag mij wel staffen hoor. Kies maar een blommige post uit, ik heb er genoeg.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 24 januari 2015 @ 14:06:

[...]

Ik met de verkeerde man.

Da's nog erger Oh jee, Bel
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 16:37:

[...]

Je mag mij wel staffen hoor. Kies maar een blommige post uit, ik heb er genoeg.

Oke, doe ik dat. Is niet persoonlijk hè,

Suus! Was het leuk?
quote:hatsetats schreef op 24 januari 2015 @ 16:12:

[...]

Als je tegen Halal slachten bent omdat dat pijnlijker is dan 'normaal' slachten, dan denk ik dat je dierenwelzijn belangrijk vindt. En als dat zo is, moet je dus ook bioindustrievlees vermijden. Want die dieren hebben echt geen prettig leventje om het maar zachtjes uit te drukken Oh zo. Ik denk niet dat die mevrouw dat een probleem vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven