Jatten van een Ms'er
zaterdag 24 januari 2015 om 22:46
Sorry maar ik moet echt even venten....
Wat ben ik boos.
Boos om het feit dat zojuist tijdens mijn werk (thuiszorg) mijn mooie elektrische sparta fiets is gestolen.
Feit dat ze stelen.... TRIEST
Feit dat ze een fiets van een persoon met MS jatten.... Daar ben ik pissig om..
Ja ze kunnen niet weten dat door die fiets ik nog aan het werk kan zijn.
Dat ik afhankelijk ben van mijn fiets.
Ik zonder trapondersteuning niet kan fietsen...
ARRGHHHH
VIEZE HONDEN....
Ik hoop werkelijk waar dat ze zo lomp en dom zijn om die fiets op marktplaats te zetten.. S zien of ze t dan nog grappig vinden om van een MS'er te jatten....
Wat ben ik boos.
Boos om het feit dat zojuist tijdens mijn werk (thuiszorg) mijn mooie elektrische sparta fiets is gestolen.
Feit dat ze stelen.... TRIEST
Feit dat ze een fiets van een persoon met MS jatten.... Daar ben ik pissig om..
Ja ze kunnen niet weten dat door die fiets ik nog aan het werk kan zijn.
Dat ik afhankelijk ben van mijn fiets.
Ik zonder trapondersteuning niet kan fietsen...
ARRGHHHH
VIEZE HONDEN....
Ik hoop werkelijk waar dat ze zo lomp en dom zijn om die fiets op marktplaats te zetten.. S zien of ze t dan nog grappig vinden om van een MS'er te jatten....
Nu kan het nog!
zaterdag 24 januari 2015 om 22:59
Tuurlijk ben ik boos.. boos dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven..
Maar vooral zo boos dat ik hierdoor toch al snel huis gebonden ben.
Ik kan niet werken zonder fiets. ik kan net het stukje naar de winkel lopen voor een kleine boodschap..
Nog eens een bewijs dat je ziek bent. hier hoppa met je neus op de feiten..
Boos op mn lichaam dat ik niet gewoon mn oude fiets kan pakken en door kan gaan..
Maar vooral zo boos dat ik hierdoor toch al snel huis gebonden ben.
Ik kan niet werken zonder fiets. ik kan net het stukje naar de winkel lopen voor een kleine boodschap..
Nog eens een bewijs dat je ziek bent. hier hoppa met je neus op de feiten..
Boos op mn lichaam dat ik niet gewoon mn oude fiets kan pakken en door kan gaan..
Nu kan het nog!
zaterdag 24 januari 2015 om 23:09
zaterdag 24 januari 2015 om 23:14
quote:Heksie schreef op 24 januari 2015 @ 23:09:
Klote. Op marktplaats vinden gaat niet helpen. Politie doet er toch niets mee als je aangeeft dat die je fiets is, helaas. Rechten van boeven zijn belangrijker dan rechten van slachtoffers.
Ojawel hoor, al moet ik hem persoonlijk terughalen.
Helaas niet verzekerd.. harde les voor volgende keer.
Klote. Op marktplaats vinden gaat niet helpen. Politie doet er toch niets mee als je aangeeft dat die je fiets is, helaas. Rechten van boeven zijn belangrijker dan rechten van slachtoffers.
Ojawel hoor, al moet ik hem persoonlijk terughalen.
Helaas niet verzekerd.. harde les voor volgende keer.
Nu kan het nog!
zaterdag 24 januari 2015 om 23:20
zaterdag 24 januari 2015 om 23:23
zaterdag 24 januari 2015 om 23:26
quote:Bitje93 schreef op 24 januari 2015 @ 23:23:
Ik denk dat dit twee kanten op werkt.
Mijn moeder (ver in de 80, hulpbehoevend) is door iemand van de thuiszorg al haar gouden sieraden kwijt geraakt.
We weten nagenoeg zeker wie het geweest is maar geen bewijs natuurlijk.
ik denk dat je hier nu heel voorzichtig moet zijn met je uitspraken.
niet alle mensen die in de thuiszorg werken hebben losse handjes, sommige mensen doen dit puur uit liefde voor hun vak en de mensen.
oftwel het is ok want jatten van ouderen doen ze ook?
Mijn moeder (ver in de 80, hulpbehoevend) is door iemand van de thuiszorg al haar gouden sieraden kwijt geraakt.
ik denk dat je hier nu heel voorzichtig moet zijn met je uitspraken.
niet alle mensen die in de thuiszorg werken hebben losse handjes, sommige mensen doen dit puur uit liefde voor hun vak en de mensen.
oftwel het is ok want jatten van ouderen doen ze ook?
Nu kan het nog!
zaterdag 24 januari 2015 om 23:28
aangifte al gedaan.
framenummer, data chip, slot nummer, sleutel nummer en accu nummer zijn bekend, recentelijke foto hebben ze ook bij de aangifte.
En nee ze kunnen inderdaad niet weten dat ik ziek ben.
Het is gewoon triest..
Feit dat ik ziek ben komt er alleen maar bovenop.
Voor mij schijt irritant gezien ik op deze manier niks kan.
framenummer, data chip, slot nummer, sleutel nummer en accu nummer zijn bekend, recentelijke foto hebben ze ook bij de aangifte.
En nee ze kunnen inderdaad niet weten dat ik ziek ben.
Het is gewoon triest..
Feit dat ik ziek ben komt er alleen maar bovenop.
Voor mij schijt irritant gezien ik op deze manier niks kan.
Nu kan het nog!
zaterdag 24 januari 2015 om 23:32
He getsie dat is echt helemaal klote zeg..... Hoop dat je ergens mazzel mee hebt, misschien een bijdrage van de zorgverzekering of het WMO?
Tja het is heel lastig om zoiets te bewijzen maar zulke uitspraken doen is echt iets waar je voor moet waken.... Als het niet zo is schaadt je iemands reputatie enorm.... Want de gedachte is, waar rook is is vuur.....
Tja het is heel lastig om zoiets te bewijzen maar zulke uitspraken doen is echt iets waar je voor moet waken.... Als het niet zo is schaadt je iemands reputatie enorm.... Want de gedachte is, waar rook is is vuur.....
zaterdag 24 januari 2015 om 23:32
We weten nagenoeg zeker wie het geweest is maar geen bewijs natuurlijk.Wat wil je hiermee zeggen tegen to? Lekker puh??
We weten nagenoeg zeker wie het geweest is maar geen bewijs natuurlijk.Wat wil je hiermee zeggen tegen to? Lekker puh??
zaterdag 24 januari 2015 om 23:38
Huh? Wat suggereer je hier nu? Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp...
TO, wat ontzettend vervelend van je fiets. Of je nu MS hebt of niet, men moet gewoon van je spullen afblijven! Dat je nu ook nog eens beperkt bent in je mobiliteit is dubbel balen.
Huh? Wat suggereer je hier nu? Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp...
TO, wat ontzettend vervelend van je fiets. Of je nu MS hebt of niet, men moet gewoon van je spullen afblijven! Dat je nu ook nog eens beperkt bent in je mobiliteit is dubbel balen.
zaterdag 24 januari 2015 om 23:39
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 23:37:
Maar als je zo afhankelijk bent van je fiets waarom dan niet verzekerd? Blijft k*t natuurlijk dat wel.toen ik hem kocht fietse ik nog op mijn normale fiets... als ik had geweten dat ik zo afhankelijk zou worden van mijn fiets had ik het inderdaad gedaan, het is een hele hele harde les voor de volgende keer. fiets ala minute laten verzekeren
Maar als je zo afhankelijk bent van je fiets waarom dan niet verzekerd? Blijft k*t natuurlijk dat wel.toen ik hem kocht fietse ik nog op mijn normale fiets... als ik had geweten dat ik zo afhankelijk zou worden van mijn fiets had ik het inderdaad gedaan, het is een hele hele harde les voor de volgende keer. fiets ala minute laten verzekeren
Nu kan het nog!