Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Misschien babymerel.... Geen pijn is heel fijn, maar wel je afspraken blijven onthouden, anders mag je nooit beginnen!!! Grapje hoor!
reageer strak even op de andere dingen. Ik ben even anders.

Vandaag is echt zo een dag wat niet goed gaat.

Ik moest mijn kat ook naar de dierensart brengen. Het was geen dodelijke ziekte hoor! gewoon ontstoken oor.

tot straks
@ Merel: ja als het afloopt mag het wel en sommige bazen zijn niet blij met zwangere vrouwen.
net het ziekenhuis gebeld, dacht waag een poging, mischien zijn de chromosoom onderzoeken al terug. Nee, en de telefoniste zei dat het ook wel eens 2-3 maanden duurt...!
Nou moest ik toch sowieso nog 3 weken wachten voor die kijkoperatie natuurlijk en dan zijn we al wel 8-9 weken verder maar toch, wel even een klote want ik zie de wachtbank al weer veel langer in mijn woonkamer staan....
@ Aruba, klote meid, knuf van hier!
he jak, aruba, daar zakt de moed toch van in je schoenen.
Hè Aruba, shit zeg! Gewoon af en toe blijven proberen!

En merel, ook balen zeg. Hoop dat je snel aan de beurt bent.

Een ezel stoot zich geen 2 ..... Weet je in ieder geval wat je niet bent, JL

@T&G, wc-pot nog omhelst?

@allemaal, hier dag 36, nog niet ongesteld. G*dver! Begin er nu wel genoeg van te krijgen. Vandaag pot Teunisbloemolie gehaald (thnx voor de tip Lisa), hopen dat het werkt!
@Merel en Aruba...allebei wachten wachten wachten....ik duim voor jullie dat het wachten beloond wordt!!

@Mogalie...wat ongelooflijk verrot zeg!! Trek je het nog een beetje?? Wat doet teunisbloemolie presies???

@Poca en Mogalie...hier alles goed. Gelukkig geen wc pot omhelst. Blijft nog bij misselijkheid.Maar niet echt misselijk...meer een naar gevoel hoog in mijn buik.En het lijkt of mijn reuk opeens overontwikkeld is. Alles ruikt heel scherp en heel vies. Ik heb ook een constante druk in mijn onderbuik. Als ik zit, zoals nu thuis, heb ik direct de knoop van mn broek los, anders zit het gewoon niet meer lekker.

@All...vanmiddag naar een kinderfeestje geweest. Begon al toen de vriend van mijn oma zei...goh, zijn jullie al helemaal klaar met kids?? Dus ik...eh...zeg nooit nooit hé? We zijn nog jong...(toen snel ander onderwerp)

Daarna had ik even een kindje van 8 maanden vast, omdat haar oudere zus in haar broek had geplast. Dus heb ik haar haar fruithapje maar gevoerd. Direct de hele club: hé...krijg je al weer kriebels?? Staat je goed hoor!! Wanneer komt nummer 3??? (dus ik weer ontwijkend gedrag)

Kom ik thuis, verteld manlief dat hij een half uur met de buurman heeft staan kletsen. En hij had op een gegeven moment gezegd....goh..is het bij jullie compleet zo, of komt er al snel een derde???

STAAT ER ZWANGER OP MIJN VOORHOOFD? EN STAAT ER ''WEER PAPA IN WORDING'' OP HET VOORHOOFD VAN MANLIEF???
@Babymerel: Wat balen dat je die rontgenfoto's helemaal vergeten was. Niet leuk als je je instelt op een bepaalde datum en het gaat niet door.

@Aruba: Jeetje meid, wat vervelend nu weer. 2 tot 3 maanden wachten is natuurlijk niet wat je verwacht had.

@Mogalie: Verdorie, dag 36 alweer. Kan me voorstellen dat je het zat bent.

@ Lisa: Vond jouw jurk ook supermooi! Het zoeken duurde trouwens helemaal niet lang, ik heb hem gekocht op dag 1 in de eerste winkel! Het was de 4e jurk die ik aanpaste, maar toen ze er mee aankwamen lopen wist ik al dat dit hem was. Precies zoals ik hem in mijn hoofd had. En bij jou, ook zo'n snelle keuze?

@Tammie&Gwennie: Ja, jij hebt natuurlijk in koeienletters GV op je hoofd staan!

@all: Vandaag ongesteld geworden en twijfels of ik vrijdag weer aan een nieuwe pilstrip begin. Ga ik eerst een tijdje ontpillen of niet? Als ik nu stop met de pil, dan denk ik dat de condooms snel de deur uitgaan, maar ik blijf me afvragen wat wijsheid is. Een vaste baan direct na het afstuderen is met mijn vakgebied bijna onmogelijk, vaak mag je al blij zijn als je de eerste jaren op projectbasis je tijd vol kan maken. Aan de ene kant hoef ik dus niet te wachten met zwanger worden tot ik een (vast) contract heb, aangezien dat voorlopig toch niet gaat gebeuren. Aan de andere kant, als ik nu zwanger raak en mijn scriptie duurt onverhoopt een paar maandjes langer dan kan ik zelfs op projectbasis waarschijnlijk moeilijk werk vinden met zo'n dikke buik. En dat betekent dus bijna een half jaar geen inkomen. Niet echt handig, een baby brengt immers ook best veel kosten met zich mee. Zucht...moeilijk, moeilijk, moeilijk.....
@T&G, Heb je al in de spiegel gekeken of het niet per ongeluk op je voorhoofd staat? ;)

Heb net alles opgeschreven wat er op het potje staat....verbinding uitgevallen.....................

Dus de samenvatting: Ondersteunt een regelmatige menstruatie en helpt bij wisselende stemmingen.....

@Florence, begrijp dat het een lastige keuze is. In welke sector studeer je/hoop je straks werk te vinden (if I may ask...)?

Eten is bijna klaar, oudhollands stoofvlees, boontjes en purree, hmmmmmmmmmm

Tot straks!
T&g

Ik sommige mensen ruiken het ( door denkertje)

het is wel heeeeeeeeeel toevallig dat iedereen er over begint.

Florence

Als jij denkt dat het beter is om toch die scriptie te halen. Kan je wel stoppen met de pil. Alleen het mannentje moet dan aan iets denken. Je weet wel van te voren hoe cyclus verloopt.

Om nou een half jaar zonder geld te zitten.

Aruba

Echt shittie!!

Weer 2a3 maanden in de vrieser.

Ik doe de eerste 2 maanden met je oke. Misschien wel 3

Ik weet niet hoe vol het ziekenhuis is.

Mo

moeder natuur is soms zooooooo onduidelijk!!

Jl

Je teen zit er toch nog wel aan hoop ik!!!

Even tussen door

Hoe zit het nou met 06 nummers

Gaan we nu over op de smsjes sturen.

We verzinnen wel allerlei typ vormen.

forum

groep

mobiel.

geintje??
@Babymerel, volgens mij zijn die 06-nummers bedoeld om te laten weten hoe het met je NOD gaat als je op vakantie bent.

Mijn stoofvlees was HEERLIJK. Nu met een dikke buik plat op de bank...Hier ook een knoopje los, GV ;)
@babymerel, wat ontzettend balen. maar positief blijven denken. misschien valt het toch nog mee, en kunnen ze een gaatje vinden, zodat je eerder je afspraak hebt.

@t&g, Zal je aura van gelukzaligheid wel zijn. hihi

@florence, dat is echt moeilijk. dadelijk duurt het toch een jaar voordat je zwanger wordt, dan heb je spijt.Maar zonder geld kan natuurlijk ook niet. Is het niet mogelijk dat als je onverhoopt toch heel snel zwanger bent, jullie een half jaar kunnen leven op één salaris?

@mogalie, wat lekker, jouw eten. heb gisteren een friet stoof op, maar dat zal vast niet zo lekker zijn.

@justline, wat gaaf raften! Wil ik echt nog eens doen. Wat voor werk doe je eigenlijk? Bij mijn personeelsfeesten gaan we altijd stadsgolfen of wandelen of een speurtocht. In ieder geval niet spannend.

@pocahontas, nu komt het echt dichtbij!!! tatatata, tatatata (bruidsmars)

@romi, wat leuk dat je partner zo meeleeft. Het is idd eigenlijk heel normaal, maar je hoort toch vaak anders. Mijn man snapt het allemaal nog niet zo goed en is een beetje bang dat ik me laat meeslepen, maar hij is wel heel lief.
@Kruimel, Moman snapte er eerst ook niet zoveel van, maar die krijgt steeds meer door hoe het allemaal zit en zijn interesse erin wordt ook steeds groter. Dat zal bij de jouwe niet anders zijn

Ik herken je trouwens niet op de foto, je man ook niet. Maar goed, jij zult mij ook niet kennen waarschijnlijk!

T&G, zou jij je adres op de groep willen zetten of aan me willen mailen? Kan me voorstellen dat je dat liever niet doet, maar zou wel leuk zijn!
@mogalie, Ik heb ook heel goed gekeken. zelfs aan mijn man laten zien, maar helaas, ik herkende je niet.
Haha, zal ik zo ook eens doen met jullie foto. Ik kom ook niet van hier, mijn vriend wel.
@mogalie Dat zal misschien nog wel kunnen. Mijn man en ik komen allebei uit dorpjes hier in de buurt. Hebben allebei op middelbare scholen in de stad gezeten. (manlief zelfs op drie!)

T&G, was nog vergeten te zeggen dat ik samen met mijn man de foto's aan het kijken was van msn en dat hij bij de foto's van jouw kinderen spontaan riep: 'Wauw, dat zijn mooie kindjes, kijk die ogen.' Dacht dat je dat wel leuk vond om te horen. hihi
W
quote:pocahontas14 schreef op 04 augustus 2008 @ 16:15:

@ Merel: ja als het afloopt mag het wel en sommige bazen zijn niet blij met zwangere vrouwen.

Jammer genoeg gaat het in mijn wereld niet op.

Ze hebben altijd wel wat.

Ik heb nog nooit een vaste aanstelling gehad.

Gewoon omdat ze jongere mensen kunnen krijgen.

Het was elke keer weer het zelfde liedje.

3 de jaar kwam eraan en ik kon weer vertrekken omdat de volgende rij al klaar staat.

Sommige salons geven niet eens vaste contracten meer. Niet dat het even van te voren vertellen hoor, nee dat niet!!

Ik doe dit nu al 10 jaar.

Ook al wacht ik nog 10 jaar. Het maakt echt niks uit.
...
Ik heb schaamtelijk volgens mij alles ruimte opgemaakt van groep.

Ik heb van alles wat erop gezet. babyboom, bevalling, kraamfeest enz

Als er wat eraf moet

zeg het even!!

FOTO'S!!!
@Just...wat lief van dat kaartje!! Ik zal mijn hotmail wel even op onze groep zetten, als jullie dan een mailtje sturen, stuur ik mijn adres!!

@Kruimel...wat leuk dat je man dat zei van de kids. We krijgen inderdaad wel vaker te horen dat ze van die mooie grote blauwe ogen hebben!!

@Florence...er is altijd wel een reden om het NIET te doen. Hopelijk veel meer redenen om het WEL te doen. Bedenk zelf welke reden het zwaarst weegt. Bovendien kun je beter spijt hebben van iets dat je wél hebt gedaan, dan van iets wat je níet hebt gedaan.
@Lisa...feestje was wel gezellig..maar al die toespelingen...(ff terug lezen) pffff...

Even lekker zitten knoeien met een 8 maanden oude dreumes en een fruithapje...leuk joh!!

Er was een springkussen...dus had geen kind aan mijn kinderen;-)
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven