Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Zo dan, dat is best aan de maat. Maar is hij dan ook automatisch te dik?
quote:Bieb2.0 schreef op 26 januari 2015 @ 21:05:

6,7 kilo. Ploffie.

We have a winner!

(oh nee, dan mogen de poekels van Fant even niet meedoen. En misschien die van Olijf ook niet)
Plou

Sammi is het met je eens.
Ja hij kan wel een kilo missen.

Bieb is nog zwaarder. Maar die sleep ik niet mee naar boven. Zal morgen de weegschaal naar beneden halen.
Ik ga zo ook ff een rondje wegen Ik denk wel dat Fido zwaarder is dan ZM...

Zo hé, Puk heeft voor het eerst iets gesnoept wat geen katteneten is!! Taratataaaa...snijbonenstamppot. Raaaaaaaar beest
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja logisch, snijbonenstamppot. Wie kan dat nou weerstaan

Puk is raar.

En mijn katten zijn stom. Die liggen de hele middag en avond op bed te maffen. Af en toe komen ze naar beneden getippeld om wat te eten of drinken en naar de bak en stiefelen dan weer naar boven... Nouja, morgen bed verschonen dan zit de slaapkamerdeur weer dicht.

Waar is Bij trouwens?
Puk is 4,2 kg en Fido 6,9 kg. We hebben dus een (voorlopige?) winnaar
Ik ben mijn eigen bananenschil
Rare snijboon die Puk Van al het lekkere eten kiest ie dat uit....

We hebben een voorlopige winnaar hoor Olijf. Dat voel je wel als hij op je komt liggen.

Dat geluk heb ik dan weer, het zijn geen schootkatten. Alleen Sjuul maar die moet ik op me tillen. Die ligt alleen maar, de slaapzak.
De poezies doen het trouwens goed hier. Bounty komt elke dag naar beneden. Trekt zich niks van de hond aan. Snickers is nog wat terughoudender. Komt niet zo vaak beneden, maar vandaag wel. Bij me op de bank, kamer rondsjouwen. Bounty en Saar hebben nog samen gespeeld (lees heel hard achter elkaar aan rennen)

Hond vind poes nog steeds te leuk. Helaas spreken ze elkaars taal niet. Maar het gaat beter. Ik trek hier zeker een maand voor uit. Na 1.5 week is het al een stuk beter dan de eerste paar dagen.

's Ochtends vroeg is het eerste wat Bounty doet is op bed/K springen. Wakker worden! Dan hevig voor mijn voeten lopen, mee naar de badkamer, mee naar de slaapkamer. Mee naar beneden want ze weet al dat daar het eten gemaakt wordt.

Ze luisteren goed naar hun naam. En ze zijn zooooo lief!

Sjuul is ook een schatje hoor, maar die laat ik lekker op de stoel liggen. Af en toe er naast zitten kroelen. De rest van aai-duty is voor K. Die zit er de hele avond naast. Ze komen qua aandacht niks te kort.
Bij zat eindelijk eens The Big Lebowski te kijken Eigenaardige film, vond het een hele zit maar krijg nu die stomme grijns niet meer van mijn gezicht. Of ik heb die hele film niet begrepen, dat kan ook nog. Volgens mij is het wel een film die je een paar keer moet kijken, in verschillende gradaties van beneveldheid

Ik zal eens kijken of ik de zigeuner kan wegen. Die voelt altijd enorm zwaar aan, ben benieuwd.

Heerlijk om over je poezels te lezen Dee
Ken je die mop van die vrouw die stil ging staan met de alarmlichten aan op een tweebaansweg?

Ik zag een konijn huppelen op de middenbaan.

Kon niet anders dan remmen en rustig over laten steken.

Goed voor je karmapunten Bieb! Gevaarlijk, maar wel goed voor je punten
Valt mee gelukkig qua gevaar. We waren net een spoorwegovergang gepasseerd en reden niet zo hard.
Oh, dat konijntje had de trein gemist dus

Wat is het lekker weer hier zeg! Ben met hond bij Peerd geweest, lekker gerommeld en gekroeld terwijl hond door de modder banjerde. Straks rondje sportschool en dan maar weer op banenjacht.
Bieb, je bent zeker druk he? Krijg je niet te pakken op je werk.

Zo nog een keer proberen.

Oh, heerlijk Bij, zon en buiten enzo. Succes met vacatures opduikelen.

Bieb, wat goed! Knijntjes gered.

Klinkt echt heel fijn Dee, de katjes Komt vast goed met Taartje ook.

Ben bij de huisarts geweest en het is Pap2, niet zo erg dus. Wel een candida en een verwaarloosde blaasontsteking. Jeuj. En ik moet lymphdrainage, daarom heb ik Bieb nodig, of een collega. Want dat wordt natuurlijk niet uit de basis vergoed. Dus nu wil ik weten of ik een aanvullende verzekering mag en wat da dan gaat kosten allemaal.
App me maar Plou. Regelen we het gelijk
Gelukkig dat je nijn gemist hebt Bieb. Wel zo prettig voor iedereen.

Poekels doen hun werk ook nog goed, sinds ze er zijn worden de muizenkeutels steeds minder en volgens mij zijn ze nu zo goed als weg. Ik heb na de eerste dag geen lijken meer gevonden. Of de muizen zijn verhuisd of ze vreten ze op. Ik ga er maar niet van uit dat ze ze ergens verstoppen....

Pilou, ik hoop dat Bieb wat voor je kan regelen.
Geregeld

Fijn van muizenjagers Dee. (minder fijn voor de muisjes )
Kijk, waar vriendjes al weer niet goed voor zijn. Top!

Ik moet bekennen dat ik op dit moment totaal geen medelijden heb met de muizen.
Oh dat was anders ook goed gekomen hoor Dan had Plou alleen even in de wacht moeten staan.
Ja, prima opgelost Morgen afspraak maken met therapeut voor de benen. Thnx Bieb
Is het mailtje aangekomen Plou? Ik bedenk me net dat ik het adres niet gecontroleerd heb.
Ja hoor, 4 adressen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven