Ervaringen zwarte luxaflex?

28-01-2015 19:38 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik wil graag nieuwe raamdecoratie. Ik zit te denken aan zwarte luxaflex.

Nu is mijn vraag of je op zwarte luxaflex niet ontzettend veel stof ziet liggen?

Iemand ervaring mee?
ja op alles wat zwart is zie je stof liggen, dus ook op luxaflex

vooral als je er aan hebt gezeten, dan zie je de zwarte vingerafdrukken in het grijze stof
Geen ervaring met zwarte. Wel met groene en daar zag je heel veel stof op liggen. Ik zou het niet aandurven.
Ik heb op mijn oude slaapkamer gele luxaflex gehad en die werd behoorlijk stoffig in de loop der tijd. Mijn oom had donkerblauwe luxaflex en daar zag je ook alles op zitten. Goed schoonmaken helpt wel, maar als je niet zo van het schoonmaken bent, zou ik voor iets anders kiezen.
Ooit donkerblauwe luxaflex gehad. Gek werd ik ervan. Bleef stoffen en met washandjes die krengen afnemen, snel vervangen.
Op zwarte lig net zo veel stof als op witte Het vervelendste zijn de plekjes die je onbedoeld schoon veegt, die vallen op.
Weet iemand misschien ook wanneer je kiets voor welke lamelbreedte?
Ik heb ze. En hoewel ik ze mooi vind, zou ik het niet meer doen. Ik word knettergek van het stof.
Ja, op zwart zie je heel veel stof liggen. Elke haar zie je erop. Ik zou het niet doen.
Ach, witte worden vanzelf zwart
Wel mooi maar je ziet er natuurlijk alles op.
verba volant, scripta manent.
Ik vind dat je er een donkere gloed van krijg in de kamer, ipv licht en zonnig als de zon naar binnen schijnt
Je bent zelf een theepot
Ik heb ze in de keuken en ik haat ze. Je ziet er alles op.
oke bedankt voor jullie reacties!

Nog iemand verstand van de lamelbreedtes?
quote:MMP schreef op 28 januari 2015 @ 20:28:

Nog iemand verstand van de lamelbreedtes?Daar hoef je geen verstand voor te hebben, gewoon doen wat je mooi vindt.
quote:MMP schreef op 28 januari 2015 @ 20:28:

Nog iemand verstand van de lamelbreedtes?Hoe breder de lamellen, des te beter ze de kamer verduisteren, door die dunne dingetjes kijk je zo " doorheen" .
Je ziet er alles op! Dus als je eraan komt moet je het ook helemaal poetsen, maar, er bestaat nu ook luxaflex die in je raam zit, daar komt dan geen stof op! Ideaal! En ook heel mooi ;)
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Weleens gehad voor een dagje en meteen weggehaald omdat de kamer er veel kleiner van werd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven