betrouwbaar automerk

03-05-2007 20:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke toyota starlet gezien, van ruim 12 jaar oud. We willen zowiezo geen grote auto (simpelweg geen geld voor). Hoe lang gaat een toyota gemiddeld mee?

Verder nog betrouwbare merken die niet al te duur zijn in onderhoud ed?

Groetjes ADL
en de subaru, wie kan me daar wat over vertellen? (ook gezien op internet)
Ik heb me altijd laten vertellen, dat Japanse auto's over het algemeen onverwoestbaar zijn. Vooral Toyota!

(Dat ik ze niet mooi vind, is een ander verhaal.)
rij zelf al jaaaren in een Nissan, en die is best MOOI
Het lijkt me niet dat er tegenwoordig nog "slechte" auto's gemaakt worden hoor. Het schijnt alleen dat de BMW gemiddeld vaker langs de weg staat...
Door het autoprogramma op Radio Noord wordt de Starlet aangeraden als absolute nummer 1 in de categorie "niet stuk te krijgen". (tenzij je aangereden wordt, zoals mijn broertje).
quote:

en de subaru, wie kan me daar wat over vertellen? (ook gezien op internet)

Subaru komt uit Japan, net zo lelijk als toyota (ook gezien op internet);)
hoi ADLmama...

ik heb een toyota starlet 1.3 van 1991 met 108083 km op de teller en ik ben heel tevreden met hem. Ik rijd niet echt heel veel hoor. het is m'n haal en breng auto voor de kinderen/sport/boodschappen en hij gaat 1x per jaar voor een grote beurt met een apk erbij en ik ben ongeveer tussen de 500 en 600 euro kwijt hieraan. Tussendoor een keer een accu vervangen, heeft m'n mannetje zelf gehaald bij halforts.

succes en veel plezier met je japannertje :-)
Je hebt hier nog een topic geopend over een auto kopen, de topics verschillen bijna niet dus gaat er hier een slotje op.
Een slotje? Nou, angel2, dat slotje werkt dus niet geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven