Knoflook bij Shabu Shabu
zondag 1 februari 2015 om 09:30
Vanavond ga ik eten bij Shabu Shabu.
Ik wil echter niet te veel knoflook eten. Een klein beetje lijkt me onvermijdelijk, maar ik wil morgen absoluut geen knoflookwalm om me heen hebben hangen. Weten jullie welke sushi- en andere gerechten ik absoluut moet vermijden?
In de 'standaard' sushi zit denk ik niet snel veel knoflook, toch? Het zal vooral in de andere gerechten zitten?
Zelf dacht ik aan:
- gebakken champignons
- beef
- pikante garnalen
- vleesspiesjes
Alle Nigiri en Maku zijn wel safe denk ik...
Menu: http://www.shabushabu.nl/menu
Ik wil echter niet te veel knoflook eten. Een klein beetje lijkt me onvermijdelijk, maar ik wil morgen absoluut geen knoflookwalm om me heen hebben hangen. Weten jullie welke sushi- en andere gerechten ik absoluut moet vermijden?
In de 'standaard' sushi zit denk ik niet snel veel knoflook, toch? Het zal vooral in de andere gerechten zitten?
Zelf dacht ik aan:
- gebakken champignons
- beef
- pikante garnalen
- vleesspiesjes
Alle Nigiri en Maku zijn wel safe denk ik...
Menu: http://www.shabushabu.nl/menu
zondag 1 februari 2015 om 11:17
quote:sinnombre schreef op 01 februari 2015 @ 11:12:
Pizza en pasta van een pizzeria zitten niet vol met knoflook....
Pizza`s zijn niet al van te voren gemaakt dus lijkt mij makkelijker zonder knoflook te krijgen.
Bovenstaand restaurant ken ik niet maar het zou mij niet verbazen als ze vlees end. al vooraf hebben gemarineerd en de knoflook dus niet weggelaten kan worden.
Het is maar wat je ervoor over hebt om morgen niet met een knoflook-kegel naar die belangrijke afspraak te gaan
Pizza en pasta van een pizzeria zitten niet vol met knoflook....
Pizza`s zijn niet al van te voren gemaakt dus lijkt mij makkelijker zonder knoflook te krijgen.
Bovenstaand restaurant ken ik niet maar het zou mij niet verbazen als ze vlees end. al vooraf hebben gemarineerd en de knoflook dus niet weggelaten kan worden.
Het is maar wat je ervoor over hebt om morgen niet met een knoflook-kegel naar die belangrijke afspraak te gaan
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 1 februari 2015 om 12:09
Shabu shabu is zo'n budget all-you-can-eat 'Japanner' waar meestal geen Japanner aan te pas komt. Daar ligt echt alles van te voren klaargemaakt in de keuken anders kan het niet voor die prijs.
Als je Japans wilt eten, ga dan naar een échte Japanner, daar wordt het eten kersvers voor je neus klaargemaakt dus je kunt precies aangeven wat je wel of niet wilt eten. Daar hangt natuurlijk wel een ander prijskaartje aan .....
Als je Japans wilt eten, ga dan naar een échte Japanner, daar wordt het eten kersvers voor je neus klaargemaakt dus je kunt precies aangeven wat je wel of niet wilt eten. Daar hangt natuurlijk wel een ander prijskaartje aan .....