Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Serieus .... laatst dacht ik echt: 'Nou die spreekt tenminste duidelijke taal'.

Was ik het zelf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 01 februari 2015 @ 23:46:

Serieus .... laatst dacht ik echt: 'Nou die spreekt tenminste duidelijke taal'.

Was ik het zelf.
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 februari 2015 @ 20:20:

[...]

Wat dacht je van allebei even stom?Nou, die mannen gaan voor een snelle neuk, die vrouwen willen per se een kind, of die vent nu 'vader materiaal' is of niet ( en meestal het laatste)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En het is weer maandag. Gatsie.

Maar volgens het weerbericht krijgen we deze week veel zon, dat is toch fijn na alle grijze dagen.

Fijne dag allemaal.
Goeiemorgen

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen! MissI heel veel succes en plezier vandaag!!!!!

Ik ben al heel lang op, heb vandaag examens, pffffff. Komt wel goed en super gave ontwerpen, maar moet nog zo veel doen.......
MissI, fijn je eerste nieuwe werkdag! veel plezier.

Fang, wat voor opleiding doe je? Kunstacademie? Heel veel succes met je examens.
Goedemorgen.

MissI: Succes/veel plezier/sterkte* met je nieuwe baan.

* = doorhalen wat niet van toepassing is.

Voor iemand die moeite heeft met 'reizen' (in de zin van: onderweg zijn) heb ik het de laatste maanden erg zwaar. Zo meteen alweer naar school van oudste voor een gesprek.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
MissI, veel succes vandaag!
Hey Stein thanks. Zie je inbox voor meer info!
Succes Fang, missI, beterschap voor alle zieke kinderen etc...

(Zo, ook weer sociaal gedaan)
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 02 februari 2015 @ 07:08:

Goedemorgen.

MissI: Succes/veel plezier/sterkte* met je nieuwe baan.

* = doorhalen wat niet van toepassing is.

Voor iemand die moeite heeft met 'reizen' (in de zin van: onderweg zijn) heb ik het de laatste maanden erg zwaar. Zo meteen alweer naar school van oudste voor een gesprek.Hopelijk is het een gesprek waar ook echt een goede oplossing uit komt voor je zoon, ben je niet voor niks onderweg geweest.
Succes met nieuwe baan MissI.
Manlief is soms zo'n zak, vooral s'ochtends heel vroeg. En jongste is ziek maar spuugt niet meer hoop ik. Dus een dagje bankhangen met kindje maar. Niet zo erg, kan ik zelf ook verder bijkomen.

Netlix Nijntje voor haar op tv en ik kijk wel op laptop met een oortje. Ideaal!
Veel zon deze week? Hier sneeuwt het :S. Ik moest eigenlijk wel met de fiets zometeen maar twijfel of ik ga fietsen of lopen.
Sneeuw!!
Meh ben er niet zo blij mee hoor. Zometeen op de fiets gaat nog wel, maar vanavond moet ik met de auto naar studie, en daar zie ik iets meer tegenop.
quote:Feeksje1977 schreef op 01 februari 2015 @ 20:32:

[...]

Zag erg mooie beelden op Ned 3, mijn soort vakantie ook. Ik haat hitte en te veel zon. En hou van ijs, watervallen en warme baden Welk programma? Aangezien we dit jaar onze droomreis gaan maken wil ik nu alles zien over IJsland.
quote:bankje schreef op 02 februari 2015 @ 09:54:

[...]

Welk programma? Aangezien we dit jaar onze droomreis gaan maken wil ik nu alles zien over IJsland.

3 op reis, deze aflevering:

http://www.bnn.nl/video/9e7a4045d671b98 ... 28c2bfc4a3
quote:mniekske schreef op 02 februari 2015 @ 09:50:

Meh ben er niet zo blij mee hoor. Zometeen op de fiets gaat nog wel, maar vanavond moet ik met de auto naar studie, en daar zie ik iets meer tegenop.Nou blijft hier niet liggen, ik zie de mooiste plaatjes voorbij komen maar hier gewoon vies nat weer.
quote:bankje schreef op 02 februari 2015 @ 09:54:

[...]

Welk programma? Aangezien we dit jaar onze droomreis gaan maken wil ik nu alles zien over IJsland.Appelstroop.
Geweldige post in het mod topic. Vooral de laatste zin. Ze heeft er zelf al een vraagteken achter gezet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, voor de luie mens.
quote:Nouschi schreef op 02 februari 2015 @ 10:01:

Geweldige post in het mod topic. Vooral de laatste zin. Ze heeft er zelf al een vraagteken achter gezet Ik zit op mijn handen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven