Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 1 februari 2015 om 23:46
zondag 1 februari 2015 om 23:51
maandag 2 februari 2015 om 07:08
Goedemorgen.
MissI: Succes/veel plezier/sterkte* met je nieuwe baan.
* = doorhalen wat niet van toepassing is.
Voor iemand die moeite heeft met 'reizen' (in de zin van: onderweg zijn) heb ik het de laatste maanden erg zwaar. Zo meteen alweer naar school van oudste voor een gesprek.
Voor iemand die moeite heeft met 'reizen' (in de zin van: onderweg zijn) heb ik het de laatste maanden erg zwaar. Zo meteen alweer naar school van oudste voor een gesprek.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 2 februari 2015 om 09:18
quote:Solomio schreef op 02 februari 2015 @ 07:08:
Goedemorgen.
Voor iemand die moeite heeft met 'reizen' (in de zin van: onderweg zijn) heb ik het de laatste maanden erg zwaar. Zo meteen alweer naar school van oudste voor een gesprek.Hopelijk is het een gesprek waar ook echt een goede oplossing uit komt voor je zoon, ben je niet voor niks onderweg geweest.
Goedemorgen.
Voor iemand die moeite heeft met 'reizen' (in de zin van: onderweg zijn) heb ik het de laatste maanden erg zwaar. Zo meteen alweer naar school van oudste voor een gesprek.Hopelijk is het een gesprek waar ook echt een goede oplossing uit komt voor je zoon, ben je niet voor niks onderweg geweest.
maandag 2 februari 2015 om 09:20
maandag 2 februari 2015 om 09:54
maandag 2 februari 2015 om 09:59
quote:bankje schreef op 02 februari 2015 @ 09:54:
[...]
Welk programma? Aangezien we dit jaar onze droomreis gaan maken wil ik nu alles zien over IJsland.
3 op reis, deze aflevering:
http://www.bnn.nl/video/9e7a4045d671b98 ... 28c2bfc4a3
[...]
Welk programma? Aangezien we dit jaar onze droomreis gaan maken wil ik nu alles zien over IJsland.
3 op reis, deze aflevering:
http://www.bnn.nl/video/9e7a4045d671b98 ... 28c2bfc4a3
maandag 2 februari 2015 om 10:00
quote:mniekske schreef op 02 februari 2015 @ 09:50:
Meh ben er niet zo blij mee hoor. Zometeen op de fiets gaat nog wel, maar vanavond moet ik met de auto naar studie, en daar zie ik iets meer tegenop.Nou blijft hier niet liggen, ik zie de mooiste plaatjes voorbij komen maar hier gewoon vies nat weer.
Meh ben er niet zo blij mee hoor. Zometeen op de fiets gaat nog wel, maar vanavond moet ik met de auto naar studie, en daar zie ik iets meer tegenop.Nou blijft hier niet liggen, ik zie de mooiste plaatjes voorbij komen maar hier gewoon vies nat weer.