Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik hou het voor gezien. Jammer ik kwam hier graag, maar dit is nu zo slecht georganiseerd dat trek ik niet meer. Misschien over een paar maanden nog eens kijken of jullie dan wel een kundig iemand hebben kunnen vinden om dit op te lossen.
Leest er nog een mod mee? Wat is de stand van zaken nu? Wordt er nu echt wat opgelost?
Viva is het enige gratis forum dat ik ken dat na de zoveelste keer uren offline te zijn/na de zoveelste update het voor elkaar krijgt elke keer nog slechter te werken. Als dat de bedoeling van Sanoma is dan is de opzet zeer geslaagd chapeau.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:theemok schreef op 04 februari 2015 @ 09:17:

Leest er nog een mod mee? Wat is de stand van zaken nu? Wordt er nu echt wat opgelost?

Wij lezen mee en lopen tegen dezelfde problemen aan als jullie. Het enige wat ik kan melden, is dat er hard wordt gewerkt aan een oplossing.

met vriendelijke groet,

Junior
Huur mijn nerdneefjes van 12 maar in.

Die ondervangen in een vloek en een zucht de problemen.
Door die guru begin ik van mijn 'vivaforum verslaving' af te komen. Dus bedankt
Ik juich nog niet, maar het lijkt beter te gaan nu... pagina's laden vlot, geen guru meer gezien! Alleen de knop 'pijlers' op de forumstartpagina doet nog geen bal.

Toch een voorzichtige pluim jullie richting uit. Hopelijk blijft het goed gaan nu!
Wegens grote belangstelling is het VIVA Forum momenteel verminderd beschikbaar.

Dit kan tijdelijke zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit kan tijdelijke zijn.
Ik had het ook niet moeten zeggen... Prompt kom ik het forum weer niet op. Wel een nieuwe pagina te zien gekregen:

Wegens grote belangstelling is het forum minder beschikbaar.

Dit kan tijdelijke zijn

(die tikfout is niet van mij, hoor).

Maarre... jullie weten toch ongeveer al hoeveel dagelijkse bezoekers er zijn? Dat kan toch geen verrassing zijn? Daar houd je dan toch rekening mee? Of denk ik nu te simpel?
TijdelijkE ? Echt?

Wie schrijft zulke stomme fouten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2015 @ 13:12:

TijdelijkE ? Echt?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier vliegen de guru's me nog om de oren, nu net inderdaad niet beschikbaar....
Ook fijn dat het tijdelijk(e) KAN zijn, kan dus ook nog wel een jaar wat duren
Ik vind het ongelofelijk knap om dit te presteren. En dan zo ontzettend lang en nog geen oplossing. Mischien iemand inschakelen die er WEL verstand van heeft?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2015 @ 13:12:

TijdelijkE ? Echt?

Wat denk je ?

Dit past heel goed bij het beeld dat we hebben van de stagiaires van de TD
Niet geschoten is altijd mis
Kan iemand van de TD niet even een update geven? Of durven ze niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat kunnen jullie enorm zeuren. Amen!
Wat kunnen jullie enorm zeuren. Amen!
Even een positieve noot in dit tranendetail: de dubbele links voor inlogproblemen en registratie op de inlogpagina zijn opgeschoond. Dàt had uiteraard ook wel topprioriteit.
Maak je geen zorgen.

Zodra het maar een heel klein beetje lijkt te werken is de TD weer vertrokken en gaan ze over een jaar wel weer eens verder kijken naar nog open staande bugs.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 04 februari 2015 @ 13:42:

Maak je geen zorgen.

Zodra het maar een heel klein beetje lijkt te werken is de TD weer vertrokken en gaan ze over een jaar wel weer eens verder kijken naar nog open staande bugs.Je bent wel erg optimistisch
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben die goeroe al even niet meer tegengekomen. Zou hij eindelijk gestopt zijn met mediteren?
Ik krijg nu dit:

Dit kan tijdelijke zijn. Probeer het nog een keer.

Enne... tijdelijke wat?
quote:charlottew88 schreef op 04 februari 2015 @ 14:34:

Ik ben die goeroe al even niet meer tegengekomen. Zou hij eindelijk gestopt zijn met mediteren?Dan heb ik zeker een prive sessie met die goeroe want ik raak hem maar niet kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven