Wat koop je bij V en D?

04-02-2015 19:54 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort niks meer ben ik bang?

Ik koop er soms kleren, Sloggi onderbroeken en heb er eens een koffer gekocht.

Zou het jammer vinden als die weg ging.
Sowieso niks. Dure winkel met geen allure
ik kom er nooit.
Online kleding of schoenen. Maar dat doen we voorlopig maar niet meer.
Niets, ik vind het een onaantrekkelijke winkel. Vroeger ging ik nog wel naar de Sephora die in V&D Haarlem zat, maar die is al tijden weg :(
Panty's of gekleurde leggings, maar die gaan redelijk lang mee, dus echt vaak koop ik ze dan weer niet. Het alternatief in die prijscategorie is voor mij Hema, maar die heeft net andere kleuren in het assortiment.

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij V&D geweest ben. Misschien een half jaar geleden?
Kinderkleding, zo leuk en blijft mooi na 10000 keer wassen en vriendelijk geprijsd. Als V en D verdwijnt ga ik ze wat dat betreft erg missen!
Hallo?!
Niks.
quote:pinky_1980 schreef op 04 februari 2015 @ 19:58:

Online kleding of schoenen. Maar dat doen we voorlopig maar niet meer.Gewoon achteraf betalen.
Kleding
Ik heb er best veel gekocht, oa kinderkleding, agendavulling en beddengoed.
Heel soms kleding,de laatste keer een kussenhoes, verder niets. Kom er maar zelden.
Bikini's in de opruiming spot goedkoop. Heel af en toe iets van S.Oliver of street one.
Niets, ik kom er amper. De stad waar ik woon heeft er geen dus als ik toevallig eens in een grotere stand ben kijk ik weleens binnen maar ik vind ze veel en veel te duur in verhouding.
Panty's en slobkousen sowieso. Ik koop er ook regelmatig cadeautjes, zou het wel jammer vinden als die weggaat.
Liever elitair dan een pauper!
Ik kom er zelden, alleen als het sale is loop ik wel eens binnen. Ik blijf dan alleen op de begane grond voor tassen, sieraden etc. Ga daar echt never nooit naar de damesmode-afdeling, moet echt goed zoeken wil ik daar slagen.

Babykleding van nijntje! Voor zover ik weet heeft alleen V&D ze.
Vroeger heel vaak de kinderkleding, leuke merken, ook vroeger; speelgoed. Vandaag de dag afdroogdoeken, keukenspulletjes, schoenen, sokken, panty's, de Mart Visser collectie, soms sieraden, schoolspullen van de kinderen, Kiplingtassen, Ten Cate ondergoed, ik heb er wat beddengoed vandaan van Damai en Beddinghouse, wat woondecoratie, spulletjes van Zack, wat sieraden.

Maar vooral, in La Place..... De worstenbroodjes!
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Eten bij La Place, kinderkleding, portemonnee en schoolspullen. Is toch een beetje traditie om met een aankomende brugpieper daar wat leuke spulletjes uit te zoeken en vervolgens een hapje te eten.
quote:stippensokken schreef op 04 februari 2015 @ 19:59:

Panty's of gekleurde leggings, maar die gaan redelijk lang mee, dus echt vaak koop ik ze dan weer niet. Het alternatief in die prijscategorie is voor mij Hema, maar die heeft net andere kleuren in het assortiment.

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij V&D geweest ben. Misschien een half jaar geleden?En zitten niet zo lekker. Ik denk dat ik maar een voorraadje ga aanleggen.
Heel wat kleding, rugzakken, rituals spullen, kinderkleding, boeken, cd's, spellen. Veel eigenlijk. Ik pas juist vaak goed in broeken van V&D.
Ik heb er de afgelopen jaren 1x een jas voor mijn zoon gekocht, echt een erg leuke jas met 30% korting ook nog EN hij was er blij mee
Dit jaar ?

Schoolagenda en schoolrekenmachine.

De overige schoolspullen komen van Action (snelhechters, schriften, kaftpaspier, multopapier) en van de dorpskantoorvakhandel (specifieke potloden, tekenpapier, muziekschrift). Ze hadden helaas niet de juiste rekenmachine, dus alsnog naar de V&D. V&D heeft ook het grootste assortiment schoolagenda's vandaar dat ik Snoezekind daar een agenda liet uitzoeken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
De V&D fungeert hier als route naar de La Place
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Monsoon kleding en La Place vooral, en verder af en toe wat andere dingetjes
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven