Ik eis 10 minuten forumtijd!
woensdag 4 februari 2015 om 23:30
woensdag 4 februari 2015 om 23:31
quote:ClaudeFiolle schreef op 04 februari 2015 @ 23:29:
Nou, er zijn al velen, velen vertrokken.
Waarheen?
Naar die arrogante jongen? Die was ook wel hééél erg aanwezig.
Best arrogant.
Nou, er zijn al velen, velen vertrokken.
Waarheen?
Naar die arrogante jongen? Die was ook wel hééél erg aanwezig.
Best arrogant.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 4 februari 2015 om 23:32
quote:Very__Cherry schreef op 04 februari 2015 @ 23:31:
Maar de commune is hier ook (onvoorzien en uit het niets) met velen, velen toegenomen, vernam ik vandaag uit betrouwbare niet nader te noemen bron.
Maar de commune is hier ook (onvoorzien en uit het niets) met velen, velen toegenomen, vernam ik vandaag uit betrouwbare niet nader te noemen bron.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 4 februari 2015 om 23:33
woensdag 4 februari 2015 om 23:35
quote:bootje_op_de_golven schreef op 04 februari 2015 @ 23:33:
[...]
Ik heb zitten bulderen van het lachen toen ik dat scherm zag Ik denk dat dat uiteindelijk de spreekwoordelijke nekslag voor het forum was Boot. Op de schaal van Richter.
[...]
Ik heb zitten bulderen van het lachen toen ik dat scherm zag Ik denk dat dat uiteindelijk de spreekwoordelijke nekslag voor het forum was Boot. Op de schaal van Richter.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 4 februari 2015 om 23:40
quote:cochise schreef op 04 februari 2015 @ 23:34:
Het Viva-forum was wegens overmatige belangstelling uit de lucht.
Yeah right...Ach, het was wel weer een originele reden om niet op het forum te kunnen. Ik denk dat ik wel vijf verschillende vandaag gezien heb; de guru, sanoma onderhoud, overmatige belangstelling, wel beeld maar compleet onleesbare lay-out, en het gewoon helemaal witte scherm.
Het Viva-forum was wegens overmatige belangstelling uit de lucht.
Yeah right...Ach, het was wel weer een originele reden om niet op het forum te kunnen. Ik denk dat ik wel vijf verschillende vandaag gezien heb; de guru, sanoma onderhoud, overmatige belangstelling, wel beeld maar compleet onleesbare lay-out, en het gewoon helemaal witte scherm.
woensdag 4 februari 2015 om 23:42
quote:_blabla_ schreef op 04 februari 2015 @ 23:40:
[...]
Ach, het was wel weer een originele reden om niet op het forum te kunnen. Ik denk dat ik wel vijf verschillende vandaag gezien heb; de guru, sanoma onderhoud, overmatige belangstelling, wel beeld maar compleet onleesbare lay-out, en het gewoon helemaal witte scherm.Nouja, er zat wel afwisseling in.
[...]
Ach, het was wel weer een originele reden om niet op het forum te kunnen. Ik denk dat ik wel vijf verschillende vandaag gezien heb; de guru, sanoma onderhoud, overmatige belangstelling, wel beeld maar compleet onleesbare lay-out, en het gewoon helemaal witte scherm.Nouja, er zat wel afwisseling in.
woensdag 4 februari 2015 om 23:43