Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 februari 2015 om 00:21
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 februari 2015 @ 00:17:
Dat kan en wil ik niet vertellen.Sorry, ben moe. Bedoelde ook niet de echte opmerking, maar ook meer in welke sfeer hij gezegd is geweest. Ik weet dat ik nogal goedgelovig ben, maar ik denk dat niet al te veel mensen de inbox hebben proberen te lezen.
Dat kan en wil ik niet vertellen.Sorry, ben moe. Bedoelde ook niet de echte opmerking, maar ook meer in welke sfeer hij gezegd is geweest. Ik weet dat ik nogal goedgelovig ben, maar ik denk dat niet al te veel mensen de inbox hebben proberen te lezen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 6 februari 2015 om 00:22
vrijdag 6 februari 2015 om 00:24
vrijdag 6 februari 2015 om 00:26
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 februari 2015 @ 00:22:
[...]
Het kon ook niet.
Ik heb zojuist een pb gehad van één van de forumsters die per ongeluk mij was.
Die heeft het uitgeprobeerd. Kreeg een foutmelding.
Posten onder mijn naam kon ook niet.Ik denk dat ik jou ook even ben geweest. Na de derde keer keek ik niet meer naar namen, enkel naar de avatar.
[...]
Het kon ook niet.
Ik heb zojuist een pb gehad van één van de forumsters die per ongeluk mij was.
Die heeft het uitgeprobeerd. Kreeg een foutmelding.
Posten onder mijn naam kon ook niet.Ik denk dat ik jou ook even ben geweest. Na de derde keer keek ik niet meer naar namen, enkel naar de avatar.
vrijdag 6 februari 2015 om 00:29
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 februari 2015 @ 00:27:
[...]
Oh, van jou vind ik het ook niet zo erg hoor.Zou ook niet weten waarom mensen die hele inbox zouden gaan zitten doorspitten. Lijkt me nogal saai. Ik wilde enkel weer mijn eigen naam en avatar hebben
[...]
Oh, van jou vind ik het ook niet zo erg hoor.Zou ook niet weten waarom mensen die hele inbox zouden gaan zitten doorspitten. Lijkt me nogal saai. Ik wilde enkel weer mijn eigen naam en avatar hebben
vrijdag 6 februari 2015 om 00:33
quote:Amaqanda schreef op 06 februari 2015 @ 00:29:
[...]
Natuurlijk wel. Al is jouw verhaal wel uit tweede hand natuurlijk. Ik hou nog even een slag om de arm als je het niet erg vindt?
Ja dat is natuurlijk wel zo.
Maar afijn, het hele forum weet toch al in welke regio ik woon, en meer stond er niet in de pb's.
Adres van Pa is weggegooid.
[...]
Natuurlijk wel. Al is jouw verhaal wel uit tweede hand natuurlijk. Ik hou nog even een slag om de arm als je het niet erg vindt?
Ja dat is natuurlijk wel zo.
Maar afijn, het hele forum weet toch al in welke regio ik woon, en meer stond er niet in de pb's.
Adres van Pa is weggegooid.
Huts!
vrijdag 6 februari 2015 om 00:37
vrijdag 6 februari 2015 om 00:38