Oogmake-upremover
vrijdag 6 februari 2015 om 15:37
Ik heb gisteren twee flesjes (voor de prijs van een) oogmake-upreiniger gekocht van Nivea. Helaas werkt hij helemaal niet en blijft mijn mascara gewoon zitten cq wordt onder mijn oog uitgesmeerd en blijft daar zitten. Het is een reiniger die uit een deel bestaat, dus niet met de helft olie die ik normaal van Kruidvat heb.
Is die reiniger zonder olie alleen voor niet-waterproofmake-up en had ik dat moeten weten? Ik baal wel, want nu zit ik met twee flessen van die nutteloze zooi en cosmetica mag je niet ruilen.
Is die reiniger zonder olie alleen voor niet-waterproofmake-up en had ik dat moeten weten? Ik baal wel, want nu zit ik met twee flessen van die nutteloze zooi en cosmetica mag je niet ruilen.
vrijdag 6 februari 2015 om 16:18
Ik zag het, net bij de Jumbo. Bij AH hadden ze alleen die lichtblauwe zonder olie. Terugbrengen kan ik wel proberen, maar het zijn natuurlijk geen verzegelde flesjes. Gelukkig zijn die zonder olie niet zo duur, maar ik vind het zo jammer om het ongeopend weg te gooien. Ik zal anders op mijn werk wel even rondvragen of er een gegadigde is.
vrijdag 6 februari 2015 om 16:48
Bij die van Nivea bleef mijn niet-waterproof mascara gewoon zitten. Die kocht ik dus geen tweede keer. Ik heb nu die van Garnier voor niet-waterproof make up en die doet het wel goed.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
vrijdag 6 februari 2015 om 16:55
vrijdag 6 februari 2015 om 20:24