Mode & Beauty alle pijlers

Oogmake-upremover

06-02-2015 15:37 13 berichten
Ik heb gisteren twee flesjes (voor de prijs van een) oogmake-upreiniger gekocht van Nivea. Helaas werkt hij helemaal niet en blijft mijn mascara gewoon zitten cq wordt onder mijn oog uitgesmeerd en blijft daar zitten. Het is een reiniger die uit een deel bestaat, dus niet met de helft olie die ik normaal van Kruidvat heb.

Is die reiniger zonder olie alleen voor niet-waterproofmake-up en had ik dat moeten weten? Ik baal wel, want nu zit ik met twee flessen van die nutteloze zooi en cosmetica mag je niet ruilen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zonder olie is alleen voor niet waterproof.

Op de waterproof versie staat met grote letters 'waterproof'.

Misschien mag je de dichte ruilen?
Ik zag het, net bij de Jumbo. Bij AH hadden ze alleen die lichtblauwe zonder olie. Terugbrengen kan ik wel proberen, maar het zijn natuurlijk geen verzegelde flesjes. Gelukkig zijn die zonder olie niet zo duur, maar ik vind het zo jammer om het ongeopend weg te gooien. Ik zal anders op mijn werk wel even rondvragen of er een gegadigde is.
Vervelend hoor.

Ik zou het ruilen toch proberen, bij ons doen ze daar nooit zo moeilijk over.
Ik heb de nivea die uit twee vloeistoffen bestaat (die je moet schudden) gister voor het eerst gebruikt, make-up ging er goed af, maar man man, ik heb de hele avond met brandende ogen gezeten. Wat een k*t spul.
Ik gebruik altijd gewoon baby-olie omdat ik altijd brandende ogen krijg..

Maar ik zou wel gewoon proberen om de dichte te ruilen idd.
I'm a goal digger.
Bij die van Nivea bleef mijn niet-waterproof mascara gewoon zitten. Die kocht ik dus geen tweede keer. Ik heb nu die van Garnier voor niet-waterproof make up en die doet het wel goed.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:md0110 schreef op 06 februari 2015 @ 16:45:

Ik gebruik altijd gewoon baby-olie omdat ik altijd brandende ogen krijg..

Maar ik zou wel gewoon proberen om de dichte te ruilen idd.Ik heb weleens gelezen dat babyolie je traanbuisje kan verstoppen.
quote:winkelfanaat schreef op 06 februari 2015 @ 16:55:

[...]

Ik heb weleens gelezen dat babyolie je traanbuisje kan verstoppen.klopt. Kan je lelijk ontstoken ogen van krijgen.
quote:winkelfanaat schreef op 06 februari 2015 @ 16:55:

[...]

Ik heb weleens gelezen dat babyolie je traanbuisje kan verstoppen.Gebruik t nu 7 jaar, nooit last van gehad gelukkig. Ik krijg juist geïrriteerde ogen door de "echte" make-upremover.
I'm a goal digger.
quote:md0110 schreef op 06 februari 2015 @ 20:24:

[...]

Gebruik t nu 7 jaar, nooit last van gehad gelukkig. Ik krijg juist geïrriteerde ogen door de "echte" make-upremover.Oke.
Je kunt die ongebruikte toch ruilen?

Doen ze niet moeilijk over, hoor.
Gewoon ruilen idd.

Ik gebruik micellair water.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven