Niet evenveel van elkaar houden ?

06-02-2015 22:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb even jullie advies nodig!

Ik ben 7 maanden samen met mijn vriend. Het is een fijne relatie en we hebben het erg leuk als we samen zijn. Alleen er is een ding waar ik steeds meer bewust van ben geworden. Namelijk dat we niet evenveel van elkaar houden. Dit klinkt een beetje raar, maar het is overduidelijk dat hij helemaal dol op mij is. Ik ben ook dol op hem maar deze verhouding klopt niet helemaal. Hij is over-enthousiast als we elkaar weer zien, ik daarentegen vind het leuk maar krijg er geen klamme handjes van zoals hij.

Ik begin me steeds meer te ergeren aan de kleine dingetjes, zoals dat hij mij de hele dag continue door whatsappt. Hier hebben we het uitgebreid over gehad en dit probleem is grotendeels opgelost. Hij appt me tegenwoordig alleen ’s avonds. Doordat ik op deze manier een beetje rust heb gekregen is het mij duidelijk geworden dat ik het ook prima red zonder hem.. dit klinkt erg bot. Ik houd nog wel van hem, het is erg leuk als we samen zijn maar het is niet meer zoals vroeger.

We hebben een soort van pauze gehad, van twee weken. Mede doordat ik me geclaimd voelde omdat hij mij de hele dag door whatsappte, en omdat ik gewoon eventjes rust wilde. Deze zondag zie ik hem weer, ik heb echter geen idee hoe ik me moet gaan gedragen..
quote:jean_grey schreef op 06 februari 2015 @ 22:51:

http://forum.fok.nl/topic/2192521/11/25
Life is short. Eat dessert first.
Ik vraag me alleen serieus af hoe ik dit moet rijmen (eerlijk gejat van Fok):

We hadden 2 weekjes rust afgesproken, zij appte mij van de week of ik zondag tijd heb omdat ze me mist, zegt ook weer wat..

Klopt dit en zo ja waarom doe je dit als je zelf om 2 weken pauze had gevraagd?
Als blikjecola daadwerkelijk uit het jaar '96 komt, snap ik dit topic ineens helemaal.
Ik wil ook zo'n handige refreshknop onderaan de pagina zoals bij Fok, scheelt een hoop scrollen. *verhuist naar digi*
quote:Amaqanda schreef op 06 februari 2015 @ 23:09:

Als blikjecola daadwerkelijk uit het jaar '96 komt, snap ik dit topic ineens helemaal.Jep, ze zijn 17 en 18 jaar.
Jouw vriend wil bevestiging omdat hij jouw twijfel allang heeft gemerkt/aangevoeld.

Er is eerder iets mis met jou dan met hem.

Oke de hele dag appen is best veel maar wel normaal voor in het begin.

Denk na en hou deze jongen niet aan het lijntje!
quote:jean_grey schreef op 06 februari 2015 @ 23:14:

[...]

Jep, ze zijn 17 en 18 jaar.Ahaaaa. Lekker uitmaken dus.
Wow mooie wending!!
quote:jean_grey schreef op 06 februari 2015 @ 23:07:

Ik vraag me alleen serieus af hoe ik dit moet rijmen (eerlijk gejat van Fok):

We hadden 2 weekjes rust afgesproken, zij appte mij van de week of ik zondag tijd heb omdat ze me mist, zegt ook weer wat..

Klopt dit en zo ja waarom doe je dit als je zelf om 2 weken pauze had gevraagd?Zelfde vraag.
Ik denk dat ze nu aan het praten zijn. Denk niet dat hij zich heeft kunnen inhouden na het lezen van dit topic.
Ben ik de enige die hier toch wel een beetje een 'koetsjiekoetsjiekoe' gevoel van krijgt?
Ze gaan even goed praten, zegt hij op Fok.
Wat is een 'koetsjiekoetsjiekoe' gevoel?
Ik weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen roos
Ze vindt het aandoenlijk Roos.
Gewoon pubers.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is uit denk ik, als ik het topic van Colablikje lees.
Ik denk het ook, minni. Rot voor hen. Ik weet nog hoe ik mij als puber voelde, was niet leuk.

Daar komen ze natuurlijk overheen, maar voor nu is het kut.
Ik vind het sneu voor blikje. Al met al niet zo'n slimme actie van beiden.
quote:doornroosje9 schreef op 07 februari 2015 @ 00:07:

Ik denk het ook, minni. Rot voor hen. Ik weet nog hoe ik mij als puber voelde, was niet leuk.

Daar komen ze natuurlijk overheen, maar voor nu is het kut.Klopt. Sterkte voor Zijligger en Cola.
Briljant topic. Ook op Fok.
't Is nog niet uit, zegt het blikje.
Ze verdenken het blikje ervan een trol te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven