Droom Oudere vrouw
vrijdag 6 februari 2015 om 12:01
Ben zo benieuwd of iemand het antwoord weet!
Ik ben een 37e jarige gelukkig getrouwde man (echt 100%). Maar nu fantaseer ik al jaren over contact met een stevige oudere vrouw. Ik heb nog nooit aan mijn behoefte toegegeven, maar het is iets wat maar in mijn hoofd blijft spelen.
Natuurlijk heeft bijna iedereen fantasieën en hoef je niet aan alles toe te geven, maar dit blijft maar spelen.
Wat moet ik hier nu mee?
Ik ben nog nooit in mijn leven vreemd gegaan, maar ik weet niet of ik dat echt vol zou kunnen houden als de kans zich voor zou doen.
Tell me!
Ik ben een 37e jarige gelukkig getrouwde man (echt 100%). Maar nu fantaseer ik al jaren over contact met een stevige oudere vrouw. Ik heb nog nooit aan mijn behoefte toegegeven, maar het is iets wat maar in mijn hoofd blijft spelen.
Natuurlijk heeft bijna iedereen fantasieën en hoef je niet aan alles toe te geven, maar dit blijft maar spelen.
Wat moet ik hier nu mee?
Ik ben nog nooit in mijn leven vreemd gegaan, maar ik weet niet of ik dat echt vol zou kunnen houden als de kans zich voor zou doen.
Tell me!
zaterdag 7 februari 2015 om 23:17
zondag 8 februari 2015 om 00:32
Hoe is deze fantasie ooit ontstaan? het lijkt alsof iets jou heeft getriggerd om het met een stevige oudere vrouw te willen doen. Heb je soms een magere vrouw die er niets van bakt? Ik denk dat jouw brein even gereset moet worden, misschien moet je het maar een keer met een oudje doen om dat te bewerkstelligen.
~Energy flows where attention goes~
zondag 8 februari 2015 om 02:15
zondag 8 februari 2015 om 11:03
quote:bugs schreef op 07 februari 2015 @ 23:17:
Ieder z'n fantasie. Je mogelijkheden zijn wel duidelijk, toch?
A. fantasie wel/niet vertellen aan je partner,
B. fantasie wel/niet uitvoeren,
C. uitmaken/bij je partner blijven.
Kies een combinatie van A, B en C en doe wat jou het beste lijkt...Dit. Eerlijkheid, ook als je wensen hebt, is altijd het beste. Wellicht kan het zelfs zo zijn dat door je heimelijke wens te delen het plots niet meer zo groots en alles-innemend voelt.
Ieder z'n fantasie. Je mogelijkheden zijn wel duidelijk, toch?
A. fantasie wel/niet vertellen aan je partner,
B. fantasie wel/niet uitvoeren,
C. uitmaken/bij je partner blijven.
Kies een combinatie van A, B en C en doe wat jou het beste lijkt...Dit. Eerlijkheid, ook als je wensen hebt, is altijd het beste. Wellicht kan het zelfs zo zijn dat door je heimelijke wens te delen het plots niet meer zo groots en alles-innemend voelt.
dinsdag 10 februari 2015 om 11:47